Alpha Muscle

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Alpha Muscle

Hallo,
    Ik kreeg een mailtje van een actie van Alpha Muscle en wat ze daarin zeiden sprak mij wel aan. Al is dat natuurlijk gewoon reclame praat. Dus wilde ik even kijken of iemand hier wat ervaring heeft met Alpha Muscle of met een soortgelijk product? Werkt het echt zo goed als dat ze vertellen?

Groeten,

waarschijnlijk is het net zo goed als http://forum.bodynet.nl/supplementen...l-complex.html

Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Haha dus het is niks? Of vanwaar het lach poppetje :P

Comment

gewoon bestellen, iedereen heeft baad bij het alpha male gevoel.. Vraag maar aan robbie
        People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

Originally posted by Siegfried Muller View Post
          gewoon bestellen, iedereen heeft baad bij het alpha male gevoel.. Vraag maar aan robbie
          bijwerking is dat je je gebied gaat afbakenen toch?
          Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Klopt, en een coke gevoel! Heerlijk voor tijdens het werk!
            People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

Originally posted by Siegfried Muller View Post
              Klopt, en een coke gevoel! Heerlijk voor tijdens het werk!
              Op deze wijze krijgen we dus van die enorm positieve reviews over dit product ?

Comment

Het klinkt echt als sarcasme allemaal. Wel leuk als je je als een dier gaat gedragen, maar kom je ook sneller vooruit qua spiergroei etc?

Comment

Originally posted by diasog View Post
                  Het klinkt echt als sarcasme allemaal. Wel leuk als je je als een dier gaat gedragen, maar kom je ook sneller vooruit qua spiergroei etc?
                  Nee..
                  "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Oke bedankt
                    Gewone whey is dus effectiever?

Comment

Oke bedankt
                      Whey, creatine en voeding over de rest ga ik geen uitspraken doen maar ik zou het daarbij laten.

Comment

Oke bedankt
                        Effectiever, ja. Nog effectiever zijn training- en rustdagen .
                        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Bedankt voor de reacties ik weet genoeg!

Comment

alpha male, heb ik al na het innemen van 4HD van stacker
                            Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X