Pre-workout 2013

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pre-workout 2013

Krachtpatsers,

Ik ben een tijdje weg geweest. Nu DMAA uit verschillende pre-workouts is gehaald probeer ik verschillende soorten pre-workouts die hetzelfde doen als revolutions crack. Ik heb crack echt jaren gebruikt en heb grote vooruitgang geboekt daardoor.

Nu mijn vraag, Wat is volgens jullie de sterkste/beste pre-workout 2013 zonder DMAA?

Ik heb momenteel, jack3d, rush stacker, 1MR gerprobeerd maar allen zijn lang niet zo krachtig als crack, althans mijn lichaam reageert er niet zo sterk op.
    If life gives you lemons, make lemonade !

Originally posted by ibs0n View Post
    Krachtpatsers,

Ik ben een tijdje weg geweest. Nu DMAA uit verschillende pre-workouts is gehaald probeer ik verschillende soorten pre-workouts die hetzelfde doen als revolutions crack. Ik heb crack echt jaren gebruikt en heb grote vooruitgang geboekt daardoor.
    Wat voor geweldige vooruitgang heb jij geboekt door gebruike van dit vermeende wondermiddel?

Nu mijn vraag, Wat is volgens jullie de sterkste/beste pre-workout 2013 zonder DMAA?

Ik heb momenteel, jack3d, rush stacker, 1MR gerprobeerd maar allen zijn lang niet zo krachtig als crack, althans mijn lichaam reageert er niet zo sterk op.
    Geen idee.
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

Krachtpatsers,

hey,

misschien iets voor jou, ik heb een tijdje terug dr jekyll besteld, deze is ook zonder dmaa en werkt echt goed voor mij als pump.
      voorheen heb ik jack3d en 1mr gebruikt maar ik denk dat ik bij jekyll blijf. simpelweg omdat deze niet zo krachtig zijn als dr. jekyll , wat ik ervaar

maargoed in mijn ogen is ieder lichaam anders en reageren ze ook allemaal anders op dit soort producten!

Comment

Die namen van die wondermiddelen zijn ook altijd briljant
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Is er niet legaal.

Comment

Originally posted by pescatore View Post
            Die namen van die wondermiddelen zijn ook altijd briljant
            Verschillende producten voor verschillende types, want elk lichaam is anders.
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

De nieuwe versies pre-workout zullen denk ik nooit even sterk worden als de oude versies pre-workout met DMAA.
              Train Insane Or Remain The Same.

Comment

Originally posted by JwvdM View Post
                De nieuwe versies pre-workout zullen denk ik nooit even sterk worden als de oude versies pre-workout met DMAA.
                Als dat zo is gaan ze ook niet verkopen, uiteindelijk zullen ze wel moeten.

Comment

zoalang deze nog op voorraad is kan het verkocht worden. Wij hebben nog Crack, Rush en Jack3D op oude formule op voorraad.

Bij ons kan het nov steeds besteld worden.

BodyCreate.nl - Winkel - Uitgebreid assortiment top sportvoeding!

Comment

Krachtpatsers,

Je hebt niet door Crack goede resultaten behaald, deze heb je toch echt zelf behaald. Het heeft je geholpen meer energie te hebben tijdens training.

Ik gebruik op dit moment Strong, wat op zich een goed product is, maar niet het effect heeft als een oude Crack of Jack3d.
                    I'm in transformation mode!!!!

Comment

Originally posted by Ramon1983 View Post
                      Je hebt niet door Crack goede resultaten behaald, deze heb je toch echt zelf behaald. Het heeft je geholpen meer energie te hebben tijdens training.

Ik gebruik op dit moment Strong, wat op zich een goed product is, maar niet het effect heeft als een oude Crack of Jack3d.
                      Op sommige mensen heeft het wel hetzelfde effect. Want elk lichaam is anders.
                      - Dave Tate

Comment

Originally posted by Ramon1983 View Post

Klopt je doet het zelf maar ik denk toch dat crack, aminozuren, arginine, creatine en guarana olie(DMAA) bevat wat je 'helpt' met herstel en/of kracht. Dus uit eindelijk komt het wel daardoor. Mijn lichaam reageert er vrij heftig op, ik krijg echt tintelingen en een 'tunnelvisie'. Zet een rock nummer op en ik heb tintelingen over heel mijn lichaam tijdens bankdrukken waardoor ik weer meer op mijn stang kan leggen.

Aan de andere kant denk ik, het is niet voor niets dat DMAA verklaard is als doping. Er is een kerel overleden aan DMAA, althans dat wordt gezegd. Dan vraag ik mijn af hoe veel hij wel niet heeft gebruikt.
                        Last edited by ibs0n; 29-01-2013, 21:31.
                        If life gives you lemons, make lemonade !

Comment

Klopt je doet het zelf maar ik denk toch dat crack, aminozuren, arginine, creatine en guarana olie(DMAA) bevat wat je 'helpt' met herstel en/of kracht. Dus uit eindelijk komt het wel daardoor. Mijn lichaam reageert er vrij heftig op, ik krijg echt tintelingen en een 'tunnelvisie'. Zet een rock nummer op en ik heb tintelingen over heel mijn lichaam tijdens bankdrukken waardoor ik weer meer op mijn stang kan leggen.

Aan de andere kant denk ik, het is niet voor niets dat DMAA verklaard is als doping. Er is een kerel overleden aan DMAA, althans dat wordt gezegd. Dan vraag ik mijn af hoe veel hij wel niet heeft gebruikt.
                          Er staan duidelijke waarschuwingen op de verpakking van producten die dmaa bevatten zoals het niet innemen bij hart en vaat ziekten en welke dosis maximaal is toegestaan. Als mensen hier overheen gaan is het hun eigen schuld want stel je drinkt teveel dan kan je ook een vergiftiging oplopen. Ik vind het dan ook raar dat het om die reden verboden wordt. De reden lijkt me eerder dat het als partydrug gebruikt wordt hoewel ik me dat moeilijk kan voorstellen.

Comment

was dat geen militair die 6x de voorgeschreven hoeveelheid had genomen ?

de kerels van TMW hadden het erover.

ik heb eens een zakje strong van b&f gekregen . smaakte als een indische nachtwinkel ! veel te heftig voor mij , zware crash . voor mij geen stimulanten
                            You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

heb tijdje terug eens noxipro van vriend gehad en toen 2x de maximale dosis gepak...
                              Tering ik ging als een speer echter klopte mijn hart ook als een dolle.
                              Ik deed meer drukken en sneller en wilde meteen weer door na het volgende juist omdat ik niet stil kon zitten.
                              Hierna nooit meer teveel dosering gedaan want idd teveel dosering lijkt me niet echt goed voor je hart.

EDIT: Gebruik tegenwoordig trouwens neurocore. Wel altijd fakking veel jeuk aan me oren ervan :/.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X