Whey/Creatine aan te raden?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Whey/Creatine aan te raden?

Dag allemaal.

Sinds een aantal maanden ga ik weer naar de sportschool.
    Ik ga meestal maar 2x per week aangezien ik het aardig druk heb.
    Ik let wel op mijn voeding (eiwitten/koolhydraten/etc.) maar gebruik momenteel geen andere supplementen (whey/creatine/dextrose/etc.)

Is het voor mij aan te raden om wel wat supplementen te gaan gebruiken ondanks dat ik maar 2x per week train?

En wat voor supplementen zouden in mijn geval dan het beste zijn?

Bedankt!
    DillonF
    Train insane, or remain the same.

Als je al aangeeft dat je hard groeit zou ik niet extra creatine erbij nemen, zonde van je geld zeker omdat je pas begint.

Als je voeding in orde is zou ik whey als toevoeging gebruiken.
    Voor ontbijt en na of voor de training (eeuwige discussie wanneer het beste is, doe waarbij jij je lekker bij voelt).

Overigens zou ik proberen om 3x per week te gaan met 1 dag rust ertussen je moet toch echt wel ergens uurtje extra vrij vinden, dan maar uurtje later in de kroeg/café/studentenvereniging of ander uitgaansgelegenheid.
    Calisthenics / Street workout

Comment

Moet wel zeggen dat je wel langer kan sporten door creatine dat zeker ,maar echt nodig is het niet .
      Had het zelf ook als beginner gebruikt .

Comment

Creatine leek mijzelf voor nu ook nog overbodig. Dat overweeg ik later misschien.
        Dan ga ik wel voor whey denk ik.

Ik werk momenteel met een 5x5 schema, maar ik lees op verschillende sites en fora dat 4x12 meer gericht is op massa en 5x5 meer op kracht.

Ikzelf ben vooral gericht op massa, dus wat is hier helemaal van waar en wat is een fabel?

Comment

Oh my.....begin er niet niet aan!!Whey rage!!!Crea rage!!WTF....denk aan je gezondheid man pfff
          "You are what you eat..."
          That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by DillonF View Post
            Creatine leek mijzelf voor nu ook nog overbodig. Dat overweeg ik later misschien.
            Dan ga ik wel voor whey denk ik.

Ik werk momenteel met een 5x5 schema, maar ik lees op verschillende sites en fora dat 4x12 meer gericht is op massa en 5x5 meer op kracht.

Ikzelf ben vooral gericht op massa, dus wat is hier helemaal van waar en wat is een fabel?
            Over het algemeen is 4x12 wat meer op massa, ook omdat je wat meer reps per oefening daardoor pakt.
            Maar met 5x5 kan je ook best groeien, ieder lichaam is anders en als jij altijd 4x12 gaat doen zal je lichaam hier op een gegeven moment niet meer van groeien dus zal je iets anders moeten doen zoals 5x5.

Comment

Oh op die manier.
              En zit er dan nog weer verschil tussen 4x12 en 5x10 of valt dat mee?

Comment

Originally posted by DillonF View Post
                Oh op die manier.
                En zit er dan nog weer verschil tussen 4x12 en 5x10 of valt dat mee?
                klein verschil.
                Ik zeg altijd ga tussen 10-12 zitten haal je de 12 verzwaren, je spieren kunnen niet tellen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X