Hoelang tribulus bcaa achter elkaar gebruiken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoelang tribulus bcaa achter elkaar gebruiken

Hoe lang kan ik tribulus en bcaa achter elkaar gebruiken?
    staat niets op de verpakking, maar ik las een artikel dat het schadelijk kan zijn , als je het te lang gebruikt omdat je eigen lichaam de stoffen dan niet meer aanmaakt..
    kan wel wat advies gebruiken...alvast bedankt

gebruik op dit moment whey multivit bcaa tribulus en creatine

kweet alleen dat tribulus weggesmeten geld is en dat je er niks mee opschiet...

Greetz

Comment

hoelang zit je al aan de crea??

naar mijn weten is het beter om sups niet permanent te nemen omdat je lichaam er aan wend en je niet meer zonder kunt
      moet meestal toch op het potje staan hoelang en hoe veel je moet gebruiken.
      Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Mrt. 03 2005,20:42)]kweet alleen dat tribulus weggesmeten geld is en dat je er niks mee opschiet...

Greetz  
        Jij begrijpt het,Freekie!

Comment

BCAA kun je onbeperkt gebruiken. Zolang je gewoon normale hoeveelheden neemt natuurlijk.

Creatine kan aardig lang achter elkaar gebruiken, je eigen productie wordt er niet door onderdrukt. Ik zou het voor de zekerheid toch cyclen.

Tribules is imo ook zonde van je geld. Behalve als je 60 bent, dan kan het nog wel eens goed werken in je broek  
          Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (KeepItReal @ Mrt. 04 2005,09:25)]Tribules is imo ook zonde van je geld. Behalve als je 60 bent, dan kan het nog wel eens goed werken in je broek  
            hoezo dat?

Comment

Achilles heeft problemen in zn broek ofzo?

Comment

haha volgens mij ook    

het vehoogd je test level een heel klein beetje vul de rest zelf maar in  

even een aanvulling::

Van het kruid Tribulus Terrestris is bewezen dat het level of LH luteinizing hormone levels op geheel natuurlijke wijze verhoogd. Hierdoor wordt er zo’n 30% meer testosteron in je lichaam aangemaakt. Tribulus wordt voornamelijk gebruikt door mannelijke bodybuilders en krachtsporters.

Who's the Chef

Comment

en als je een overdose neemt?

of geldt hier, wat je lichaam niet kan gebruiken raak je op de wc kwijt?

Comment

30 % klinkt nog niet zo slecht

en vooral neit als je testalon 2 pakt.

hiervan is 80% werkzame stof in plaats van de 30 a 50% (dacht ik) van Tribulus Terrestris

Comment

bij een over dosis gaat "hij"een eigen leven leiden en trekt je overal mee naar binne ook waar je eigenlijk niet wil

geen idee wat er gebeurd
                      Who's the Chef

Comment

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Achilles @ Mrt. 04 2005,09:37)]
                          Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (KeepItReal @ Mrt. 04 2005,09:25)]Tribules is imo ook zonde van je geld. Behalve als je 60 bent, dan kan het nog wel eens goed werken in je broek  
                          hoezo dat?
                          Van tribules is nooit wetenschappelijk bewezen dat het je testosterongehalte verhoogd.

Wél is het zo dat het je (haar)vaten wat verwijdt met als mogelijk gevolgd dat je meer en hardere erecties krijgt. Omdat dit gebeurd bij sommigen zeggen ze: tribules verhoogd je testosteron! Ik heb een veel hoger libido!

Als je 60 bent is dat natuurlijk welkom, vandaar mijn opmerking.
                          Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

ahh bedankt ,ik ga de creatine cyclen en blijf bcaa nemen
                            ik stop me tribilus gezien de reacties..en neem daarvoor
                            hmb of vanadyl, weet nog niet welke.

Comment

Ik zou als ik jouw was gewoon bij eiwitten en creatine houden.Neem gewoon V12 ofzo dan ga je al goed knallen.En je voeding ff goed maken en je gaat ene heel eind komen.Ik heb ook dozen met rotzooi gehad spierverkrachtigers .. methabol 7,hmb,San infusion,Acetablon 3.. noem maar op al die teringzooi.....Maar ben er nu van overtuigd dat je gewone eiwitten en creatine toch het beste zijn en verder niets.

Greetz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X