Fat burner

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fat burner

Iemand ervaring met een goede fat burner?
    Zo ja,
    Welke?
    Hoelang heb je het gebruikt?
    Wat voor effect heeft het gehad(bijwerkingen)?
    Hoe waren de resultaten.

Ik ben opzoek naar een goede vet verbrander, ik cardio nu vrij veel en train elke dag als ik tijd heb ook krachttraining. Ben vrij veel afgevallen en mijn vetpercentage bedraagt 10,1 ik wil graag het laatste beetje laten zakken.

Tips?

Als je een goede fatburner wil zou ik je toch echt "Voedingsschema" aanraden. Die werkt het allerbest. Ik denk dat iedereen het daar wel mee eens is .
    Ik gebruik het 3 maanden nadat ik ging sporten tot heden.

Bijwerkingen: Ik kreeg sneller spiermassa in de bulk en mijn vet ging omlaag in de cut, voelde me veel fijner, kreeg meer motivatie om te sporten etc.

Wat zijn je stats?

Comment

Lengte: 1,86
      Gewicht: 72,5
      BF: 10,1

Comment

Waarom zou je willen cutten als ik vragen mag? Wat jij hebt is nogal aan de lage kant. Breng eerst je voeding maar eens op orde als je dat nog niet hebt. Lees de stickies.

Comment

ik heb mijn voeding alles op orde, ik ben in 7 weken 6kg afgevallen, en mijn bf is met 8% gezakt. Het enige wat nog rest is het laatste randje vet zodat mijn six pack boven komt drijven. De stickies heb ik allemaal al een keer doorgelezen. Ben zelf gediplomeerd fitnessinstructeur. Ik wil alleen ervaring weten met fat burners en welke aan te raden is.??

Comment

Ik gebruik zelf tijdens de cut dexaprine, maar dat gebruik ik meer om mijn hongergevoel te laten onderdrukken. Ik denk dat dit hetzelfde is als met een preworkout. Bij sommigen werkt de een beter, en bij de ander werkt de ander beter. Je moet even kijken wat het beste voor je is. Stacker (dacht ik) werkt ook bij veel mensen. Gewoon even zoeken.

Comment

Speed werkt goed bij mij!

Comment

Als het zo hard gaat allemaal waar heb je dan die fatburner voor nodig? 2 weken geduld zou genoeg moeten zijn

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X