creatine vraag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• creatine vraag

hey allemaal

ik ben dinsdag begonnen met creatine dus zit in me oplaadfase neem 4 x perdag 5gr deze week

alleen ben ik vandaag me creatine vergeten mee tenemen naar me werk heb dardoor 2 x 5gr niet

genomen moet ik dit nu inhalen door savonds meer tenemen?

en ik hoorde dat eiwit shake niet gelijk mag nemen met me creatine hoe lang moet ik wachten voor dat ik het wel kan inemen?

Maakt niks uit, 1x per dag 5gram is voldoende. Ik zou niet weten waarom je geen creatine mag combineren met een proteine shake..
    Ernstig noh!

Comment

bij de winkel zijden ze dat je spieren dan vol zitten van de eiwit daardoor neemt haast niet op maar dat is dus onzin?

Comment

Is inderdaad onzin. Wat een onzin word er toch verteld zeg...

Comment

welke winkel?? het kruidvat
          Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

ik heb me mdy creatine powder bij vitamine store gehaald

Comment

1 dag vergeten is niet erg, je spieren zijn nog (hoe heet dat woord ook alweer) met creatine

Comment

maar kan me creatine gewoon gelijk na de training nemen met een gainer of iets van whey?

Comment

ja hoor geen probleem. Dat laden is ook niet nodig gewoon lekker 1x daags 5gram nemen.
                  Ernstig noh!

Comment

Wanneer ik zelf creatine gebruik, neem ik 2x per dag een theelepel creatine. Dit komt neer op circa 2X 5 gram, dit is ruim voldoende. Ik gooi de creatine ook door de whey shake als dat zo uit komt.
                    Een dosis vergeten is geen enkel probleem, gewoon verder gaan waar je gebleven was.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X