Mening over fat burners gevraagd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mening over fat burners gevraagd

Hey, mijn eerste post hier!

Ik heb een goed trainingsschema en voedingsschema opgesteld

Maar om de vetverbranding een handje te helpen en de spieropbouw te stimuleren had ik graag jullie mening geweten over de volgende producten...

- Black burn
    - Transform
    - Green Tea Slank
    - Dexaprine

Ik weet dat deze middeltjes alleen het grote werk niet zullen doen. Ik ben bereid hard te trainen en goed en gezond te eten!

Dus graag jullie mening!

Spaar je centen
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Welkom Gerben,

Vertel eens, wat heb je al geprobeerd om vet te verbranden?

Comment

Wel, ik train nu al een hele tijd 3 a4 keer per week. Voornamelijk krachttraining aangevuld met hiit cardio. Ook ben ik al even bezig met een goed voedingsschema mar dat laatste buikvet wil er maar niet af.

Op body en fit hebben producten zoals transform enzo heel veel positieve reviews. Daarom wou ik toch even weten of jullie hier al meer ervaring mee hadden.

Comment

Gewoon een goed voedingsschema, die fat burners doen echt geen wonderen, heb er zelf ervaring mee
          15 y/o - 74,7 kg - 10-12% bf

'When you want to succeed as bad as you want to breathe then you'll be succesfull'

Comment

Een fatburner kan heel effectief zijn als je je dieet en voeding optimaal hebt afgesteld.
            Het is jammer dat ephedrine niet meer legaal is. 3x 20mg ephedrine en 200mg caffeine verspreid over de dag kan heel effectief zijn.

Ik heb zelf al een hele tijd geen fatburner gebruikt, maar ik heb goede verhalen gehoord over Animal Cuts, misschien kan je die is bekijken. Succes met cutten!

Comment

Het schijnt dat Ionamin Forte nog verkrijgbaar is, ooit vroeger een gebruikt, gaat als een speer...
              Maar voeding blijft DE belangrijkste factor. Ik heb mijn dieet ook aangepast op aanraden van knulletje en zelfs in de kuur bijna geen vocht en toch minder vet en groei.
              Je bent nooooit te oud om te leren......

Comment

Ik zou de 'vetverbranders' zelf nooit proberen omdat ik geloof dat het allemaal zonder kan. Er zijn vast nog zoveel dingen die je kunt proberen zoals:

- carb cycling
                - intermittent fasting
                - keto-dieet
                - je voedingsschema verbeteren indien mogelijk

En daarnaast kun je de rustintervallen bij krachttraining verlagen, zodat je hartslag gedurende je sessie hoger blijft en tevens kun je je HIIT-training aanpassen; ipv 1 minuut voluit, ga je bijv. 2 min voluit, of je neem minder rust etc. Er is nog genoeg om te proberen, dus bespaar liever je geld; waarschijnlijk ga je er toch niets aan hebben.

Comment

Dexaprine bevalt mij wel aardig. Wel raad ik het aan om nadat je het genomen gelijk te gaan bewegen. Ik ga zelf altijd een uurtje fietsen voordat ik naar school ga anders zit ik nogal trillend en opgejaagd in de collegebanken.
                  Kan niet = wil niet

Comment

Ik ben nu net zelf begonnen met de originele Stacker2 met ephedra extract , momenteel neem ik er 1 per dag.
                    Als ik de derde week in ga 2 , 6e week 3.
                    Op het moment neem ik ze een 3 kwartier voor m'n training , op rustdagen als ik wakker word en gegeten heb.

Krijg er wel een goeie energieboost van maar dat kan een placebo effect zijn. Over vetverbranding kan ik nog weinig zeggen aangezien ik ze net een week neem , maar ik zweet wel veel meer en m'n hartslag is gaat ook redelijk omhoog , dus denk zeker dat het zijn werk wel doet.

Daarnaast moet ik wel zeggen dat ik ook onder calorie behoefte eet op een Intermittend fasting schema.
                    Ik denk niet dat ze zullen werken als je in een calorie overschot zit
                    Broomstick_bodybuilding op insta
                    F#CK heavy weights

Comment

Originally posted by 1964 View Post
                      Dexaprine bevalt mij wel aardig. Wel raad ik het aan om nadat je het genomen gelijk te gaan bewegen. Ik ga zelf altijd een uurtje fietsen voordat ik naar school ga anders zit ik nogal trillend en opgejaagd in de collegebanken.
                      Wat waren jou resultaten dan? Als het vergelijkbaar is met wat deze sukkel heeft behaald dan is het volkomen belachelijk:

My starting weight was 100Kg and 22% BF. My finishing weight six weeks later was 94.5Kg and 18% BF, so had lost about 1.5Kg of muscle (or muscle + water). This is higher than I would normally expect to achieve in a similar time frame, In the last 12 months with Cardio, I have been losing about 0.5Kg per week. This was closer to 1Kg per week, and not far off what I get from pharma ECA.****

Dexaprine - an Un-Sponsored review
                      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                      - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X