1 week in de maand geen whey shake en niet kunnen trainen !

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 1 week in de maand geen whey shake en niet kunnen trainen !

Ik ben 17 jaar en fitness nu ong 3 a 4 maanden alleen ik had een probleem. Ik kan vanwege me opleiding maar 3 weken in de maand trainen en ook maar 3 weken in de maand aan de shakes. Ik vroeg me af of die shakes wel werken als je 1 week in de maand ze niet kan gebruiken. en of het heel erg is als je niet kan trainen 1 week in de maand.

p.s ik doe een legeropleiding mag je geen eigen voedsel meenemen.

Whey = gewoon eiwit. De rest kan je denk zelf wel erbij plakken.

Comment

Volgens mij snap jij niet helemaal waar die shakes voor dienen. Lees je eerst eens in over voeding
      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Over die shakes: Je begrijpt het niet, lees je in of over voeding. Of die werk shake "werkt" ligt aan jou. Het is een aanvulling op je voeding.

Over die week niet trainen: goed eten, beschouw het als een goede week om te herstellen

Je kan dus niet je eigen voeding bepalen, probeer dan wel voornamelijk dingen te eten die goed voor je lichaam zijn, en dan in grote hoeveelheden

uit wat bestaan je maaltijden zoal? (ontbijt - middageten- avondeten)

Comment

Originally posted by Guusd View Post
          Volgens mij snap jij niet helemaal waar die shakes voor dienen. Lees je eerst eens in over voeding
          had je post nog niet gezien, was dus niet de bedoeling bijna exact hetzelfde te zeggen

Comment

als je die shakes niet gebruikt , ken je een week later zeker 15kg minder bankdruk , probeer je shakies mee te smokkelen.

Comment

Shakes wel werken..
              Je hebt nog veel te leren jongen, maakt niet uit zo zijn we allemaal begonnen!
              Lees lekker rond hier en je zult begrijpen waarom iedereen zo quasi grappig reageert...
              In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
              Squat 230 kilo
              Bankdrukken 137.5 kilo
              Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Stoppen met je opleiding is de enige oplossing.

shakies>opleiding
                Ernstig noh!

Comment

Legeropleiding en jij maak je zorgen dat je niet kan trainen?

Over die shakes heb je al genoeg gehoord haha...

Comment

Originally posted by ultra1993 View Post
                    Legeropleiding en jij maak je zorgen dat je niet kan trainen?

Over die shakes heb je al genoeg gehoord haha...
                    Trainen voor defensie is iets totaal anders dan trainen voor bodybuilding of powerlifting..
                    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Trainen voor defensie is iets totaal anders dan trainen voor bodybuilding of powerlifting..
                      Hoezo, heb je wel eens gezien hoe vreselijk gespierd Rambo is?
                      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                      - Dave Tate

Comment

Ja dat is logisch maar daarom train je wel genoeg. 1 week trainen voor defensie en 3 weken powerliften of bodybuilding is toch prima dan.

Je zal dan toch moeten kiezen wat je precies wilt.. je opleiding of altijd kunnen trainen... ik zou het wel weten.
                        Last edited by ultra1993; 07-03-2013, 12:54.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X