Beginner; Whey & Crea.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Massimo86 View Post
    Dat is dan mooi, want ik ben zwaar verslaafd aan Spa-Rood. Ik drink verder nooit sapjes en/of fris drankjes, behalve spa-rood met af en toe een geperste citroen erdoorheen.. Ik denk dat ik zo'n 2/3 liter water per dag drink.
    Dat is wel voldoende, al drink ik persoonlijk toch wel rond de 4 liter water per dag..

JobR, je hebt gelijk kerel. Ik hoor van iedereen om me heen dat voedingsschema nr 1 is, alleen is dat makkelijker gezegd dan gedaan.. Ben nogal druk met studie, examens, werk enz, waardoor ik het simpelweg niet red om 5/6x op een dag te eten. Dus ik heb besloten om zo gevarieerd & gezond mogelijk te eten..

Ik eet veel rijst/noodles, groente&fruit, variatie in vlees (vis/kip/kalkoen/rund).. Na 3 maanden merk ik (ook de mensen om mij heen) toch wel een verschil, waardoor mijn motivatie super is nu..
    Ok duidelijk, probeer dan gewoon genoeg te eten!

Een beetje extra eiwitten binnen krijgen, over de heledag verspreid is nooit verkeerd.. zorg dat je lichaam de hele dag en vooral nacht gevoed word.. neem dan ook iets van kwark voor het slapen gaan, mocht je magere kwark echt vies vinden combineer dit met een beetje whey.
    Last edited by jobr; 31-03-2013, 11:04.
    SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Originally posted by jobr View Post
      Dat is wel voldoende, al drink ik persoonlijk toch wel rond de 4 liter water per dag..
      haha Show-off :P .. maargoed, water drinken is geen probleem, als het moet drink ik er wel een extra flesje Spa bij per dag
      Looking for tips & tricks to get back in shape and gain on mass

Comment

Ik zit ook rond de 4ltr/pd.

Comment

creatine zou ik doen smorgens 2gram met de whey shake en 3gram na training ofzo

nu neem ik creatine alleen op trainingsdagen 3gram voor training en 3gram erna
          You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Op trainingsdagen 4/5x in de week doe ik 2 whey-shakes en op rust dagen 1. De creatine enkel op de trainingsdagen? Want hier op de forum las ik ook al iets over een oplaad fase & onderhouds fase (wat ook op het etiket van de creatine pot staat) ...

Comment

Originally posted by mascotte View Post

Jij begrijpt het ook niet helemaal geloof ik.....
              Je hebt van jezelf al creatine in de spieren zitten, een totaal van 6gram is max..
              Dus waarom neem jij dan 6gram extra?

Comment

Op trainingsdagen 4/5x in de week doe ik 2 whey-shakes en op rust dagen 1. De creatine enkel op de trainingsdagen? Want hier op de forum las ik ook al iets over een oplaad fase & onderhouds fase (wat ook op het etiket van de creatine pot staat) ...
                Oplaad fase is BS en onnodig, het kost alleen meer geld.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                  Oplaad fase is BS en onnodig, het kost alleen meer geld.
                  OK Knulletje, gezien t feit jij een Senior bent neem ik dit aan van jou.. Ik heb de pot nog niet geopend. Vanaf maandag begin ik met trainen, dus maandag gaat de creatine pot open

Even voor de duidelijkheid (just to be sure...), jij raad me dus aan om 1x p/dag creatine te nemen, 5 grams.. Elke dag, of alleen de dagen die ik train?

Comment

Originally posted by mascotte View Post

De creatine die je in de avond na de training hebt genomen hoef je in de ochtend niet aan te vullen, dan beter in de avond weer 2 tot 3 gram nemen om het kleine gebruikte beetje eventueel aan te vullen en de rest zit lekker in je systeem en werkt als myostatine blocker. (of is die werking van creatine ook niet meer aan de orde?)

Comment

Trouwens... Als het niet te veel gevraagd is, kunnen jullie misschien ook eens een kijkje nemen bij mijn trainingsschema? Uiteraard zijn tips/comments meer dan welkom...
                      http://forum.bodynet.nl/trainingssch...at-vinden.html

Comment

OK Knulletje, gezien t feit jij een Senior bent neem ik dit aan van jou.. Ik heb de pot nog niet geopend. Vanaf maandag begin ik met trainen, dus maandag gaat de creatine pot open

Even voor de duidelijkheid (just to be sure...), jij raad me dus aan om 1x p/dag creatine te nemen, 5 grams.. Elke dag, of alleen de dagen die ik train?
                        Everyday I'm shuffling!
                        SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Trouwens... Als het niet te veel gevraagd is, kunnen jullie misschien ook eens een kijkje nemen bij mijn trainingsschema? Uiteraard zijn tips/comments meer dan welkom...
                          http://forum.bodynet.nl/trainingssch...at-vinden.html
                          De basis zou kunnen maar die 2 extra dagen die je 9 van de 10 keer doet trekt alles erg scheef.

Comment

Originally posted by progressive View Post
                            De basis zou kunnen maar die 2 extra dagen die je 9 van de 10 keer doet trekt alles erg scheef.
                            I know, als het aan mij lag zou ik elke dag wel willen knallen in de gym.. maar goed, icm mijn studie & werk gaat dit niet, dus probeer ik er 4/5 x in de week het maximale uit te halen en dit zo verspreid mogelijk over de verschillende spiergroepen..

Comment

I know, als het aan mij lag zou ik elke dag wel willen knallen in de gym.. maar goed, icm mijn studie & werk gaat dit niet, dus probeer ik er 4/5 x in de week het maximale uit te halen en dit zo verspreid mogelijk over de verschillende spiergroepen..
                              Verschillende spiergroepen is goed, maar je vergeet die 2 extra dagen de benen maatje.

Comment

OK Knulletje, gezien t feit jij een Senior bent neem ik dit aan van jou..
                                Ik ben bijna net zo oud hoor, loop ook richting de 50.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X