Beginner; Whey & Crea.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by progressive View Post
    Verschillende spiergroepen is goed, maar je vergeet die 2 extra dagen de benen maatje.
    Om eerlijk te zijn, heb ik de benen nogal onderschat... Want nu train ik elke vrijdag schouders+benen en vaak voel ik dit nog tot maandag, dus misschieni beter idd om een dag extra benen te doen.
    Looking for tips & tricks to get back in shape and gain on mass

Comment

Originally posted by Massimo86 View Post
      Om eerlijk te zijn, heb ik de benen nogal onderschat... Want nu train ik elke vrijdag schouders+benen en vaak voel ik dit nog tot maandag, dus misschieni beter idd om een dag extra benen te doen.
      Dit kan ook mede te maken hebben met je voeding, als je spieren niet gevoed worden.. herstellen ze ook niet

Een extra benen dag is opzich niks mis mee
      SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
        Jij begrijpt het ook niet helemaal geloof ik.....
        Je hebt van jezelf al creatine in de spieren zitten, een totaal van 6gram is max..
        Dus waarom neem jij dan 6gram extra?

ik word verkeerd begrepen denk ik , ik neem slechts 5-6gram op trainingsdagen .
        op niet trainingsdagen neem ik geen creatine .

zoals ik bovenaan schreef deed ik het vroeger .
        You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Originally posted by progressive View Post
          Ik ben bijna net zo oud hoor, loop ook richting de 50.
          Haha nee bedoelde dat Knulletje 'Senior Member' is, haha ik ga niet gissen naar ander man z'n leeftijd :P

Maargoed, neem jouw advies ook zeker mee. Ik begin pas maandag met de creatine, vandaag en morgen nog even bikkelen voor mijn tentamens komende week.

Comment

Originally posted by jobr View Post
            Dit kan ook mede te maken hebben met je voeding, als je spieren niet gevoed worden.. herstellen ze ook niet

Een extra benen dag is opzich niks mis mee
            Jobr, moet zeggen dat het geen onaangename pijn is, best lekkere spierpijn in de benen na vrijdag en in t weekend

Comment

Ik heb Dedicated Epic en ik neem een maatschep 30 min voor de training en een maatschep direct na de training. Op rustdagen neem ik s'ochtends een schepje en s'avonds een schepje.

Comment

Dat is dan 2x 10gram (20gram), waarvan er 2x 3 gram (6gram) creatine is?
                Waarom deze keus?

Comment

Er staat op de verpakking neem een maatschep voor en een na de training, en op rustdagen s'ochtends een schep en s'avonds een schep. Denk je dat ik teveel neem ? Anders neem ik wel een halve scoop, ik wil niet dat ik alles weer uit plas, het is al duur genoeg.

Comment

Nee Richard dat bedoel ik niet, ik bedoel dat er van de 20gram die je ineemt maar 6gram creatine is. Als je creatine gebruikt voor de creatine heb je dus de verkeerde creatine gekozen.
                    Je plast niet alles uit hoor, alleen het overschot. Je kunt ongeveer 5 gram creatine per dag opnemen.
                    Er zit ook al creatine in de spieren.

Comment

Creatine is overhyped vind ik. het is tijdelijk wat vochtopslag in je spieren verder niks is mijn ervaring.

Comment

Ah ik begrijp je denk ik, ik krijg dus 6 gram per dag binnen en de overige 4 gram is wat anders, het is dus nooit pure creatine.

Comment

Nee jouw scoops zijn 10 gram..
                          Je neemt het 2x dus is 20 gram.. waarvan maar 6 gram creatine.
                          Oftewel je scoop van 10 gram is maar 3 gram creatine.

Comment

Hm oke interessant, zou je mij eens willen/kunnen vertellen wat de overige 7 gram inhoud? zijn die dan de overige bestandsdelen die er in zitten ?

Comment

Google naar het product en je zal het lezen. Ik kan met deze computer geen copy voor je maken sorry..

Comment

ok geen probleem ik ga het meteen doen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X