Shakes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Shakes

Goedemorgen,

ik heb even twee vragen over shakes, nemen je deze ook als je een bijvoorbeeld alleen cardio gaat doen, in dit geval spinnen?

En aan wat voor voorwaarden moet een goede eiwitshake voldoen, ik ben wel al zover dat er een hoop eiwit in moet zitten

alvast bedankt!

Shake is alleen een aanvulling op je dagelijks eten he, dus het is alleen functioneel als je voeding al op orde is. Het is geen magisch sport drankje ofso.
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Originally posted by Wesley22 View Post
      Goedemorgen,

ik heb even twee vragen over shakes, nemen je deze ook als je een bijvoorbeeld alleen cardio gaat doen, in dit geval spinnen?

En aan wat voor voorwaarden moet een goede eiwitshake voldoen, ik ben wel al zover dat er een hoop eiwit in moet zitten

alvast bedankt!

Afhankelijk van doelstelling en zoals Infine ook al aangeeft werkt het alleen als je voeding op orde is !

Comment

ik weet dat shakes een toevoeging zijn op je dagelijkse voeding. maar ik was benieuwd omdat het volgens mij de bedoeling is om je spieren weer te herstellen of je dat ook na een cardio training doet.. ik weet niet of je daar ook je spieren mee "kapot" maakt..

Maar buiten dat zou ik dus graag willen weten waar een eiwitshake aan moet voldoen.. of is alleen het eiwitgehalte in de shake belangrijk??

Comment

ik weet dat shakes een toevoeging zijn op je dagelijkse voeding. maar ik was benieuwd omdat het volgens mij de bedoeling is om je spieren weer te herstellen of je dat ook na een cardio training doet.. ik weet niet of je daar ook je spieren mee "kapot" maakt..

Maar buiten dat zou ik dus graag willen weten waar een eiwitshake aan moet voldoen.. of is alleen het eiwitgehalte in de shake belangrijk??
          Type en kwaliteit is natuurlijk ook belangrijk. En of er een hoop vulling bij zit of niet. Zelf ben ik totaal geen fan van de zogenaamde "blends". De fabrikant maakt je dan wijs dat het een superproduct is omdat er 10 verschillende eiwitsoorten in zitten. Het komt er in de praktijk op neer dat er veel whey concentraat in zit, want dat is het goedkoopst, en een klein beetje isolaat, wat ei eiwit, etc.
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

wat inferno zegt!
            als je een blend wilt, maak ze dan zelf!
            “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

nogmaals, bedankt. maar dus als ik het goed begrijp, is whey isolaat belangrijk in de eiwitshakes. en is het alleen maar een verkooppraatje als er wordt gezegd er zit dit en dat in en zus en zo..

sorry dat ik zo zeur, maar wil niet dadelijk 30 euro of meer aan meuk kopen...

Comment

nogmaals, bedankt. maar dus als ik het goed begrijp, is whey isolaat belangrijk in de eiwitshakes. en is het alleen maar een verkooppraatje als er wordt gezegd er zit dit en dat in en zus en zo..

sorry dat ik zo zeur, maar wil niet dadelijk 30 euro of meer aan meuk kopen...
                Mijn advies: koop een isolaat en als je een blend wilt maak die dan zelf.

Over whey:
                Show Me the Whey: Concentrates vs Isolates vs Hydrolysates
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

okee inferno.. en ik weet niet hoe het er in is geslopen maar ik wil helemaal geen blend maken, ben net een beginner met alles dus daar heb ik nog helemaal niet over nagedacht!!

maar een isolaat gaat hem worden!!

Comment

Isolaat is beste denk is wel wat prijziger

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X