Hydrolisaat of Isolaat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by inferno_0666 View Post
    Oeps, ik heb de producten van Body & Fit geplaatst terwijl jij die van XXL met elkaar hebt vergeleken. Maar dat geeft niet, ook daar zal wel sprake zijn van verschil. Maak maar een rekensom waarbij je alleen de eiwitten met elkaar vergelijkt qua prijs. Er zal natuurlijk nog steeds sprake zijn van verschil, maar dat zal dan kleiner zijn.
    Ook een groot verschil ja, zie wel dat die van B&F zuiverder zijn dan die XXL nutr. heb je misschien een link voor me?

Comment

Originally posted by Fearion View Post
      Ook een groot verschil ja, zie wel dat die van B&F zuiverder zijn dan die XXL nutr. heb je misschien een link voor me?
      Hier: http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/eiwitten-whey/
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
        Bedankt! lol, 5 euro goedkoper en ook nog eens zuiverder dan mijn shake. Fijn!

Comment

Bf is ook lekkere shit
          Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by frankey View Post
            Bf is ook lekkere shit
            Hmmm ... het is maar wat je lekker vind. Ik heb al een keer aangegeven dat de hoeveelheid zoetstof die zij in hun whey doen best gehalveerd mag worden. Ik word duizelig van die mierzoete smaak. De beste vanille whey die ik heb gebruikt was Iso Sensation van Ultimate Nutrition.
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

Heb al vanaf het begin die Gold Standard. Prima spul, niks meer aan doen dus. Mss is andere lekkerder ofzo maar if it ain't broke, don't try to fix it...
              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Ik zou gewoon combo doen van concentraat etc.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X