Nr.1 & Magnificent

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nr.1 & Magnificent

Hallo,

tijdje geleden heb ik NR.1 & Magnificent aangeschaft. Trainde op massa en er werd mij verteld dat deze producten hier goed bij zouden helpen. Dus wilde het wel eens proberen.

Ik wil nu echter gaan cutten. Ben nu bezig met opstellen van schema. Maar mijn vraag aan jullie:

Doorgaan met deze producten tijdens het cutten of links laten liggen? Heb namelijk nog een boel over. Weet niet wat jullie het verstandigst vinden.

Bedankt!

Waarom zou je deze producten niet kunnen gebruiken bij cutten? Kan prima.

Cutten betekend niks anders dan dat je minder calorien binnen krijgt dan dat je nodig hebt, of dat je een tekort creert door middel van cardio.

Ik ben zelf niet zo van al de supplementen maar als ik even kijk naar NR.1 en Magnificent zitten er een aantal ingredienten in die zelfs je spieren wat beter zullen beschermen tegen afbraak bij het cutten. Daarnaast vangt de creatine een klein stukje krachtverlies op.

Echter supplementen blijven supplementen!! Er is niks belangrijker dan een juist voedingsschema!! Anders gaan die supplementen helemaal niks doen bij je.
    'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Weer dat gelul over NR1 en Magnificent. Als je zoekt zul je in dit forum meerdere onderwerpen vinden over deze producten.
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

is cutten een modewoordje ofzo,ze gebruiken het woordje maar weten eigenlijk niet wat het betekend
        Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Originally posted by brillant View Post
          is cutten een modewoordje ofzo,ze gebruiken het woordje maar weten eigenlijk niet wat het betekend
          Dat lijkt er wel op, ja. Afvallen klinkt te oudbollig tegenwoordig. Cutten is trendy.
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X