afslankeiwit van b&fshop

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• afslankeiwit van b&fshop

Zou dit echt een beter resultaat geven in me cutperiode dan dat ik nu gewone eiwit neem van b&fshop?

Zou het niet gewoon beter zijn om gewoon je behoefte te bepalen, en daar onder te gaan zitten inplaats van spullen (subs) te kopen?

Comment

Heb een cutschema. Volg deze nu 10dagen.
      300kcal onder behoefte .. na een maand even kijken of ik moet sleutelen.

Maar vroeg me af of het daadwerkelijk een positieve werking heeft om in dit zelfde schema de eiwit om te ruilen met afslankeiwit.

Klinkt mij namelijk net te fake..
      Maar misschien iemand die kan spreken uit ervaring

Comment

Het is een maaltijdvervanger voor in een dieet. Waarom zou je dit willen gebruiken? Sluit me aan bij knul.

Comment

Originally posted by flater2 View Post
          Heb een cutschema. Volg deze nu 10dagen.
          300kcal onder behoefte .. na een maand even kijken of ik moet sleutelen.

Maar vroeg me af of het daadwerkelijk een positieve werking heeft om in dit zelfde schema de eiwit om te ruilen met afslankeiwit.

Klinkt mij namelijk net te fake..
          Maar misschien iemand die kan spreken uit ervaring
          In theorie wel, maar dan hebben we het denk ik over 0-2% extra effect. Shakes zijn op zich wel lekker heb ik gehoord.

Comment

Mijn vrouw heeft die, is een stuk dikker dan gewone whey, het vult dus wat meer wat wellicht fijn is in de cut.

Comment

Sterf niet door de honger, als het echt een maaltiid vervanger is hoef ik het niet. Maar staat niet op de site namelijk;l

Comment

Het is gewoon een eiwitshake, met zo uit me hoofd wat extra vezels en nog iets, dus minder eiwitten dan in een gewone shake.

Comment

Mijn vriendin gebruikt deze shake. Zitten wat minder eiwitten in tov Whey Perfection. Zelf vond ik het grote verschil de dikte. Zat redelijk vol na 1 shake terwijl ik dit nooit met Whey Perfection heb... Dus als je last hebt van veel honger in je cut, misschien een optie..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X