Xtreme Gain

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Xtreme Gain

Hallo allemaal,

Ik ben sinds een half jaar aan het fitnessen geraakt en ben daar nu zeer fanatiek mee bezig.
    Ik krijg steeds zo'n reclame bericht op Facebook over Xtreme Gain. Bij dit product schijn je binnen 1 maand al duidelijk resultaat te zien.
    Ik ben me heel erg aan het verdiepen in voeding en wat bepaalde stoffen doen in je lichaam.
    Ik vertrouw zulke spullen niet echt. Puur omdat ik niet weet wat het precies met me lichaam doet en/of het überhaupt wel gezond voor je is.

Vandaar de vraag of iemand ervaring heeft met dit product?
    Of iemand mij meer kan vertellen wat dit product precies doet en/of het wel goed voor je is.

alvast hartelijk dank!

Hier 2 links over het product:
    SPECIAAL RAPPORT: Spieren in een Fles? Strakke buikspieren in slechts 1 maand
    Xtreme Gain

Groeten,
    Maik

Weggegooid geld. Dan kun je net het zo goed op mijn bankrekening storten, dan kan ik er iets nuttigs mee doen. Kipfilet kopen bijvoorbeeld.
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

Heb het ook al geprobeerd !

werd er ook weer te snel groot en droog van , het lijkt me niet Legaal dat spul
      You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Originally posted by mascotte View Post
        Heb het ook al geprobeerd !

werd er ook weer te snel groot en droog van , het lijkt me niet Legaal dat spul
        Oh niks voor mij dan
        17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Maarten Kleijns uit Den Haag vermeldde dat hij een ton vet kwijt was geraakt, terwijl hij ondertussen 6.5 kg spiermassa gekweekt had in slechts 5 weken omdat hij XtremeGaingebruikte.

Seems legit....
          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Ik ben 1,85m en weeg nu 75kg
            toen ik begon woog ik 60kg

dat spul helpt je dus bij het verminderen van vet. maar ik heb weinig vet. dus heeft het spul voor mij überhaupt wel zin?

Comment

Originally posted by Gus View Post
              Maarten Kleijns uit Den Haag vermeldde dat hij een ton vet kwijt was geraakt, terwijl hij ondertussen 6.5 kg spiermassa gekweekt had in slechts 5 weken omdat hij XtremeGaingebruikte.

Seems legit....
              Een ton vet? Is deze Maarten Klijns een blauwe vinvis?
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

Originally posted by Gus View Post

Seems legit....

"Ik heb 9 kg spieren gekweekt in 4 weken, terwijl ik zo'n 7 kg vet ben afgevallen. Geen speciaal dieet, geen intensieve training!"

Je kan je training en je voeding ookal vergeten met xtreme gain, waarom doen we nog moeite man.

Comment

Originally posted by Steff_Hens View Post
                  "Ik heb 9 kg spieren gekweekt in 4 weken, terwijl ik zo'n 7 kg vet ben afgevallen. Geen speciaal dieet, geen intensieve training!"

Je kan je training en je voeding ookal vergeten met xtreme gain, waarom doen we nog moeite man.
                  Dan moet er toch iets in zitten wat niet veel soeps is?
                  het is toch vreemd dat je met dat spul zo makkelijk vet verliest en het je spiergroei zo sterk bevorderd?

Comment

Originally posted by maikh92 View Post
                    Dan moet er toch iets in zitten wat niet veel soeps is?
                    het is toch vreemd dat je met dat spul zo makkelijk vet verliest en het je spiergroei zo sterk bevorderd?
                    M8 het is verkopers praat, ik zou er niet eens van verschieten dat er gewoon bloem in zit...

Comment

Hmm.. hopelijk hebben wat mensen hier dit echt eens gebruikt. ben benieuwd naar hun ervaring

Comment

Originally posted by maikh92 View Post
                        Hmm.. hopelijk hebben wat mensen hier dit echt eens gebruikt. ben benieuwd naar hun ervaring
                        Hopelijk zijn de mensen hier niet zo dom dat zij hun zuurverdiende geld hebben uitgegeven aan die rommel.
                        - Dave Tate

Comment

Xtreme Gain of Lean Muscle X?

Originally posted by inferno_0666 View Post
                          Hopelijk zijn de mensen hier niet zo dom dat zij hun zuurverdiende geld hebben uitgegeven aan die rommel.
                          Lees de artikelen, bekijk de voor en na foto's en lees het stukje van Nick onder het kopje "wat anderen zeggen" op de site van de volgende links.

SPECIAAL RAPPORT: Spieren in een Fles? Strakke buikspieren in slechts 1 maand
                          Spieren uit een fles? Hoe krijg je 6-pack ab-spieren in slechts 1 maand met deze 2 spiersupplementen die beroemdheden gebruiken.

Het zijn de dezelfde artikelen en ervaringen met exact dezelfde foto's, alleen heet het ene product Xtreme Gain en het andere Lean Muscle X.

Als de artikelen verzonnen zijn, dan zullen de resultaten ook niet zuiver zijn!

Comment

Het is gewoon ordinaire oplichterij.
                            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

vrij duidelijk! bedankt allemaal voor jullie meningen!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X