pre-workout

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• pre-workout

Een goede morgen allemaal.

Ik weet eigenlijk niet of jullie antwoord mogen geven op mijn vraag, maar dat zie ik vanzelf..

Ik heb op het laatste moment nog een pot maximize v2 kunnen inslaan, voordat deze uit de "schappen" werden gehaald.

Aangezien er altijd wel een manier is om aan zulke dingen te komen is, vroeg ik me af hoe jullie nog aan deze producten komen?

Groeten,

Timiodimio

Hey Timio,

Ik neem aan dat je de DMAA1.3 variant bedoeld.
    Is inderdaad vrij lastig aan te komen omdat het in Europa verboden is geworden.
    Ik zelf heb nog een aantal potjes Jack3d staan die ik ingeslagen heb destijds, van andere hoor ik dat er wel eens partijen op marktplaats opduiken.

Pas er wel mee op, vraag voor een duidelijke foto e.d. want de kans is groot dat ze je neppen en gewoon de oude formule opsturen of niets opsturen (zoals bij een vriend is gebeurd.)
    1.68 -- 66-67KG -- 15-16% BF
    Personal Records: Deadlift 5x160 / 1x175kg -- Full Squat: 3x90kg -- Benchpress: 5x90kg / 1x100kg -- Military Press 3x60kg

Comment

Moeilijk om aan de oude formule's te komen. Ik neem maar gewoon genoege met de slappe hap die nu op de markt is..
      Superbia in Proelio

Comment

moeilijk?? check marktplaats of Ebay zou ook heel makkelijk zijn.

En volgensmij heb ik hier op dit forum ook een linkje van engelse site gezien.
        Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

of je koopt dmaa gewoon los

Comment

als je standaard een preworkout nodig hebt is er echt iets mis met je voeding.
            en in de cut werkt een stevige bak koffie ook.
            “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
              als je standaard een preworkout nodig hebt is er echt iets mis met je voeding.
              en in de cut werkt een stevige bak koffie ook.
              heeft niks met voeding te maken imo...maar of je zin hebt om te trainen, en dat ontbreekt dan bij degene die grijpen naar een pre workout
              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Ik denk ook (net als 7en8) dat je teveel op de sups vertrouwd.
                Als het goed is zit er voldoende in je voeding, zo niet is je voeding bagger.
                Je hebt alleen n sup nodig als je het absoluut niet uit de voeding kunt halen.

Comment

Originally posted by kojak View Post
                  heeft niks met voeding te maken imo...maar of je zin hebt om te trainen, en dat ontbreekt dan bij degene die grijpen naar een pre workout
                  Ik begrijp jouw reactie best kerel. Maar dat is toch niet de eerste jaren het geval?
                  Je kunt n mindere zin krijgen om te trainen door een te weinig aan energie (gebrek in de voeding) of de sleur slaat toe. Bij dit laatste is het vaak niet door de lange tijd trainen maar het gebrek aan gains.
                  En een gebrek aan gains schakel ik weer terug aan n voeding gebrek.

Natuurlijk kom je na lange tijd niet onder sups uit.... Maar dat duurt wel even, en daar zie ik de eerste jaren geen probleem in.

Comment

Moraalridders terzijde, gaat er niet om dat je zonder niet kunt trainen... is gewoon enorm lekker om af en toe voor je workout te nemen dat spul. Kan geen bordje havermout tegenop

OT: eBay
                    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

@ Eeldesports... ik hoor veel gezeur over 'fake' oude formule's op Marktplaats en eBay. Wat zijn de ervaringen? Geen zin om opgelicht te worden.d

En inderdaad wat FitnessBoer zegt.. moraalridders.
                      Superbia in Proelio

Comment

Je kan ook gewoon een pot pure dmaa kopen.

Comment

Originally posted by Bricks View Post
                          @ Eeldesports... ik hoor veel gezeur over 'fake' oude formule's op Marktplaats en eBay. Wat zijn de ervaringen? Geen zin om opgelicht te worden.d

True, vriend van me heeft 2 potjes besteld, beide fake.
                          Staat maar een échte op zover ik weet, en dat is de jack3d van mezelf.
                          1.68 -- 66-67KG -- 15-16% BF
                          Personal Records: Deadlift 5x160 / 1x175kg -- Full Squat: 3x90kg -- Benchpress: 5x90kg / 1x100kg -- Military Press 3x60kg

Comment

Originally posted by Bricks View Post

Geen idee Bricks, heb er zelf geen ervaring mee namelijk.

Ik zou zoals dex suggereert een pot pure dmaa kopen.
                            Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Heb uit polen paar keer noxi besteld was de gouwe ouwe. Pak het misschien een keer in de week ofzo gaat best n tijdje mee dan
                              "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X