Hulp nodig bij bepalen preworkout mix

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hulp nodig bij bepalen preworkout mix

Heren (en dames),

Zoals jullie weten ben ik net hersteld van een burnout/angststoornis. Ik heb nog wel beetje moeite om veel info door te lezen. Daarom graag jullie hulp.

Ik heb nu preworkout mix crazy van body en fitshop. Op zich goede mix alleen ik heb er toch liever 1 zonder creatine. ik krijg een beetje bolle kop ervan. Nu wil ik ook niet al te veel cafeïne. Graag beetje tussen 250-350 mg en zeker niet meer. Maar ik vond het erg moeilijk om van de bekende merken de mg te bepalen. vaak staat het totaal aan ingrediënten er op maar niet specifiek cafeine.

Wie kan mij helpen en weet er 1 zonder creatine en met niet super veel cafeine?

Alvast super bedankt
    You can not become LEGenDArY without Legday

Neem dan gewoon een red bull.
    Quitters never win !

Comment

Is het geen optie om die zooi gewoon te laten liggen? Het lijkt verdomme wel alsof er een hele groep jongeren rondloopt die niet kan trainen zonder een maag vol preworkout.
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

Originally posted by Dion079 View Post
        Neem dan gewoon een red bull.
        Veel suikers. En light variant vol aspartaam. Sowieso erg veel troep binnen. En dat voor slechts 35 mg cafeine

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
          Is het geen optie om die zooi gewoon te laten liggen? Het lijkt verdomme wel alsof er een hele groep jongeren rondloopt die niet kan trainen zonder een maag vol preworkout.
          Ik zit helaas aan de antidepressiva die je erg erg erg moe en slap maken. Dit is voor mij een manier naast gezonde voeding om toch te kunnen trainen. Bovendien ben ik geen jongere meer

Nu iemand die echt antwoord op de vraag kan geven

Comment

argine 1500 mg
            2 caps caffeine
            Bcaa's als je ochtend traint.

Meer heb je niet echt nodig denk ik als ''pre workout''.

@ inferno weet wat je bedoeld. Omdat andere het meer gebruiken als soort ''focus'' ipv supplementair aan je training.

Comment

Ik weet ook wat hij bedoelt ...maar dit keer gaat het niet op. ik slik zeer oude medicijnen die me als bijwerking 24/7 moe maken. Het is even niet anders. Je moet dan denken aan de hele dag verzuurde spieren en hijgen. Ooit kan ik er vanaf maar tot die tijd is het fijn als een supplement het even countert. Daarna wel nog vermoeider maar is me waard

Comment

Strong van bf super, geen crash geen stimdick
                "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

koffie/caf tabs en evt. iets van beta-ala ofzo, lijkt me allemaal overbodig denk dat cafeine de job doet..

Comment

Originally posted by Bilo View Post
                    Ik zit helaas aan de antidepressiva die je erg erg erg moe en slap maken. Dit is voor mij een manier naast gezonde voeding om toch te kunnen trainen. Bovendien ben ik geen jongere meer

Nu iemand die echt antwoord op de vraag kan geven
                    Ok, dat is een ander geval dus.
                    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X