supplementen nodig?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• supplementen nodig?

hallo iedereen ik wil graag supplementen gaan nemen maar vraag me af wat de beste supplementen zijn en of ik het eigenlijk wel nodig heb.

Stats:lengte:183 sm
    gewicht:82 kg
    bf: 12-13 %
    leeftijd: 16 jaar

voedingsschemantbijt:grote kom muesli
    2 boterhammen met pindakaas
    banaan

lunch: 4 tot 5 volkoren boterhammen met rood vlees of kipfilet

4 uurtje: youghurt + druiven

' savonds: vlees +rijst,aardappelen of pasta (2 borden, heel soms 3)

Dit is toch geen voedingsschema...
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Cedric, jij had beter moeten weten. Je bent verdorie al lid sinds juli, en hebt voldoende tijd gehad om je eens in de voeding sector rond te neuzen.
      Maak aub een voeding schema kerel, dit word niets zo...

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
        Cedric, jij had beter moeten weten. Je bent verdorie al lid sinds juli, en hebt voldoende tijd gehad om je eens in de voeding sector rond te neuzen.
        Maak aub een voeding schema kerel, dit word niets zo...
        Hij is zeer waarschijnlijk een troll van Girlscene O.I.D. vaak al zulk soort vragen gesteld hier op het forum..
        Kijk maar bij zijn vorige topics allemaal onzin topics waarin die ze hoofd keert voor het aangeboden materiaal.
        Quitters never win !

Comment

Originally posted by Dion079 View Post
          Hij is zeer waarschijnlijk een troll van Girlscene O.I.D. vaak al zulk soort vragen gesteld hier op het forum..
          Kijk maar bij zijn vorige topics allemaal onzin topics waarin die ze hoofd keert voor het aangeboden materiaal.
          Dat lijkt me onwaarschijnlijk aangezien diegene van girlscene al een account had moeten hebben hier ver voordat wij daar trollde...
          Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Hoe bedoel je dit is geen voedingsschema ik kom ongeveer op 120 tot 130 gram ewitten per dagen kcals 500 onder onderhoud.

Comment

2 of 3 borden heeft niets te maken met een voedingsschema. Niet eens in de buurt van nauwkeurig genoeg om enigszins te kunnen bepalen hoeveel Kcals je binnen krijgt. Maak dus een schema met gewichten en hoeveelheden dan weet je pas wat je binnen krijgt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X