Mammoth 2500

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mammoth 2500

Hallo iedereen, ik ben een slanke jonge van 1'90 lang en heb als laatste wheight gainer mammoth geprobeert, ik ben hier echter niet echt van aangekomen ik deed 2 doseringen 3x per dag! In tegendeel tot mass perfection die maar 200-300 calorien bevat ben ik wel juist aangekomen ,, is het miss verstandig om mammoth met met de normale dosering van 4 scheppen te gebruiken om aantekomen??

Nog een beter idee, stop met die weightgainer en ga fatsoenlijk eten

Comment

Dat is een goed advies sjoerd, al hoewel wel wat kort door de bocht.

Misschien een idee om een voedingsschema samen te stellen? we hebben hier op het forum allemaal verschillende stickies die jou kunnen helpen bij het samenstellen van een voedingsschema. Dit valt te vinden bij Voeding.

Mocht je dit niet willen: maak dan zelf een weightgainer met melk, havermout, eventueel whey poeder en eventueel pindakaas voor veel kcals.

Comment

Groeien doe je door je kaakspieren te gebruiken.....

Comment

post je voedingschema?

Comment

Weightgainer is een supplement. Een vrij nutteloos supplement zou je zelfs kunnen zeggen. Met fatsoenlijk voedsel bereik je veel meer en kost het veel minder. Doe jezelf een plezier en lees de voedingsstickies op dit forum eens door. Dan kun je een voedingsschema opstellen en dan kunnen wij die vervolgens beoordelen.
            Ik doe een gok

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X