beast creature capsules

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• beast creature capsules

Beste BN'ers,

Ik heb vandaag een creatine gehaald van beast. Nou had ik al een aantal keer gelezen dat er geen oplaadfase nodig is voor deze creatine. De meeste creatine producten die ik heb gekocht hadden gewoon een oplaadfase maar deze dus niet. Wat denken jullie? Gewoon een oplaadfase doen of is dit onnozel?

GR

Op rustdagen weet ik de dosering trouwens al

Comment

Originally posted by keesvdniet View Post
      Op rustdagen weet ik de dosering trouwens al
      Hoeveel dan??
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

3 capsules s'ochtends en 3 s'avonds. Dit vind ik trouwens ook vreemd want ze zeggen dat je dus geen oplaadfase nodig hebt maar je moet wel door blijven slikken? (creatine in je lichaam houden)

Comment

creatine elke dag 10-15g, als je caps wilt zal dit je duur uitkomen. zoek gwn creapure monohydraat
          powerliftcompetitie PR's SQ: 145 --- BP : 112,5 --- DL: 190

Comment

Originally posted by jjj7797 View Post
            creatine elke dag 10-15g, als je caps wilt zal dit je duur uitkomen. zoek gwn creapure monohydraat
            10/15 gram per dag?

Dat zou kunnen in de oplaadfase,maar daarna is 5 gr per dag voldoende.

Oplaadfase is volgens velen niet nodig,maar kwaad kan het nooit aangezien het geen drol kost.
            Zou je echt maar 6 weken creatine nemen,dan zorgt een oplaadfase wel degelijk eerder voor maximale verzadiging.

Ook al zal dat verschil bijna niet merkbaar zijn.
            Last edited by rain; 13-11-2013, 21:10.
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Beste BN'ers,

Ik heb vandaag een creatine gehaald van beast. Nou had ik al een aantal keer gelezen dat er geen oplaadfase nodig is voor deze creatine. De meeste creatine producten die ik heb gekocht hadden gewoon een oplaadfase maar deze dus niet. Wat denken jullie? Gewoon een oplaadfase doen of is dit onnozel?

GR

Je hebt teveel betaald, meer dan 2x zoveel vergeleken met een soortgelijk product om precies te zijn.

Creature - Beast Sports Nutrition
              300 Gram - € 24,50

Creature - Beast Sports Nutrition | Body & Fitshop

Qualitine - Gaspari Nutrition
              300 Gram - € 9,90

Qualitine - Gaspari Nutrition | Body & Fitshop
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

Beste BN'ers,

GR
                Oplaadfase is onafhankelijk van het soort creatine, dat is marketing praat. Sterker nog, de meeste varianten zijn doorgaans minder effectief dan de doodgewone monohydraat.
                Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X