vragen over mijn creatine gebruik

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vragen over mijn creatine gebruik

Ik neem sinds 2 weken creatine creapure van B&f shop.
    En ik heb wat vragen. Kan iemand een zinnig antwoord geven ?

Ik neem 5 gram per dag en het rare is dat ik enorm verschil merk. Eerst dacht ik dat het placebo effect was maar ik til deze week al echt 20% meer. IS dat mogelijk? Maar ik zie mijn spieren ook voller staan. Alleennnnn ik heb ook een bollere kop en mijn buikje is groter geworden.

Ik heb geen andere verklaring als ik naar mn schemas kijk dan dat het door creatine komt. ik voel me ook sterker. Ik til echt overal aanzienlijk meer, bizar.
    Nu weet ik dat crea binnen 2 weken geen groot verschil kan maken. Maar ik neem antidepressiva en nu vond ik een vaag onderzoek dat aangaf dat ADs verantwoordelijk kunnen zijn voor stuk creatine vermindering. Misschien dat het bij mij vreselijk laag zat. Maar dat is natuurlijk giswerk.

in ieder geval mijn vragen:

- Dat je vocht bij crea vast houdt is normaal;..alleen graag in de spieren en niet in mn buik en hoofd. Staat deze crea daar om bekend?
    - Iemand die nog meer creapure gebruikt? tevreden?
    - Iemand ooit ook zo'n snelle werking gemerkt?
    You can not become LEGenDArY without Legday

Haha ik merkte het ook al zeer snel, minder verzuring en meer reps, van vocht vasthouden in spieren heb ik (nog) niet. Merk natuurlijk wel dat ik veel water moet drinken.
    17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Als het bij jou zo enorm scheelt, weet ik wel zeker dat jij veel te laag zat door de omstandigheden. Wel fijn als het iemand eens werkelijk kan helpen, meestal hebben ze het helemaal niet nodig.
      Jij in dit geval dus wel, en mooi dat je het kunt oplossen zo.

Comment

Er is geen "deze crea", het is gewoon creatine monohydraat. En ik meende te hebben gelezen dat je een hele week rust had genomen wegens vermoeidheid. Dat zou de zwaardere gewichten kunnen verklaren. Ook gaf je toe dat je flink aan het junken was geweest gedurende die week. Daar krijg je nu eenmaal een bolle kop en een dikke buik van. .
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

Ahhh die wist ik niet, zou t idd ook nog kunnen zijn.

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
            Er is geen "deze crea", het is gewoon creatine monohydraat. En ik meende te hebben gelezen dat je een hele week rust had genomen wegens vermoeidheid. Dat zou de zwaardere gewichten kunnen verklaren. Ook gaf je toe dat je flink aan het junken was geweest gedurende die week. Daar krijg je nu eenmaal een bolle kop en een dikke buik van. .
            Nee dat is het niet. maar bedankt voor het meedenken. Maar ik heb 5 dagen gejunked. Dat is nu 7 dagen geleden en had ik even ook bolle kop (vocht vast) maar na 2 dagen goed strakke voeding en zware KT en boksen was het wel weer weg. Tevens heb ik wel veel vaker een week rust en til ik normaal nooit meer de week daarna. nee ik denk echt dat het aan de crea ligt. maar we zullen het de komende weken zien. Als ik zo veel meer blijf tillen (20% ineens meer vind ik echt veel) dan zou dat moeten blijven ook al word ik vermnoeider.

Maar tevens was ik na 5 dagen junken 1,5 kilo zwaarder. maar nu na week super clean eten ben ik ineens 3,5 kilo zwaarder. ook teken dat crea een rol speelt denk ik

maar wat ik erg interessant vind inferno;..deze creapure is dus gewoon monohydrate? Want ik lees wel eens dat je van de ene crea boller oogt dan de andere. Maar dat is onzin dus?

Comment

In veel fast food zit veel zout ik denk dat je daarom sowieso wel extra vocht vasthoudt
              in een hamburger zit al bijvoorbeeld 78 gram zout dacht ik ( niet zeker )

Comment

Originally posted by xylometazoline View Post
                In veel fast food zit veel zout ik denk dat je daarom sowieso wel extra vocht vasthoudt
                in een hamburger zit al bijvoorbeeld 78 gram zout dacht ik ( niet zeker )
                78 gram?
                Dacht het niet hoor,misschien 7,8 gram.
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

In een big Mac zit zo'n 2 gram zout, het zullen eerder de slechte kh zijn.
                  The expert in anything was once a beginner..

Comment

Van creatine alleen word je niet 20% sterker. Dus als jou 1RM op de BP 100kg was dan druk jij nu, een week later, 120kg omhoog. Dat klinkt nogal fantastisch. Lijkt me eerder dat je voorheen ver onder jou kunnen aan het trainen was. En nu met de creatine veel harder en dichter bij je grens. Ik heb die DL clip van jou gezien en het is meer dan duidelijk dat er veel meer in zat dan wat jij omhoog trok.

Wat je over creatine leest is inderdaad onzin. Mensen die er de ballen verstand van hebben en elkaar napraten.
                    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                      Van creatine alleen word je niet 20% sterker. Dus als jou 1RM op de BP 100kg was dan druk jij nu, een week later, 120kg omhoog. Dat klinkt nogal fantastisch. Lijkt me eerder dat je voorheen ver onder jou kunnen aan het trainen was. En nu met de creatine veel harder en dichter bij je grens. Ik heb die DL clip van jou gezien en het is meer dan duidelijk dat er veel meer in zat dan wat jij omhoog trok.

Wat je over creatine leest is inderdaad onzin. Mensen die er de ballen verstand van hebben en elkaar napraten.
                      hahaha wat een zonnestraaltje ben je ook

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X