Kassa: vitamine supps zijn te hoog gedoseerd = schadelijk.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kassa: vitamine supps zijn te hoog gedoseerd = schadelijk.

Doorspoelen naar 16:00 minuten.

klik ->> Kassa: za 14 dec 2013, 19:05 - Uitzending Gemist

bij sport heb je alleen meer water nodig dan vitamines.

discus
    Last edited by gaba; 15-12-2013, 14:03.

Beetje vaag allemaal. Die professor heeft iets 45 jaar geleden geleerd en herhaald het. Weinig nieuwe onderzoeken gelezen.
    You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Originally posted by Bilo View Post
      Beetje vaag allemaal. Die professor heeft iets 45 jaar geleden geleerd en herhaald het. Weinig nieuwe onderzoeken gelezen.
      Ik ben het zomaar een keer met je eens
      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Dat we nu (in tegenstelling tot vroeger) het hele jaar door hetzelfde vlees en groente kunnen kopen, is best wel iets waar ik nooit aan had gedacht.
        Dat een teveel aan vetoplosbare niet oke is, is ook wel waar. Vaak krijg je dezelfde klachten als bij een tekort. Zijn argument met wateroplosbaar vind ik een beetje een flutargument.

Wel geinig wat een kul die verkopers zeggen Als je geen vitamines meer nodig hebt dan vergeet je ze gewoon te nemen?

Uiteindelijk bepaald je levensstijl en al je omgevingsfactoren gewoon wat je nodig hebt. Vitamine D heb je in de zomer veel minder nodig, sporters hebben profijt aan calsium en manesium, vitamine C is extra nuttig als de seizoenen veranderen of als je weerstand wat minder is, aantal B vitaminen haal je voor een groot deel uit brood (maar ook wel uit rijst, aardappelen en melk) waardoor ze met een low carb dieet nuttiger zijn, ect ect ect

Comment

vitamine k, a, d, e moet je mee oppassen. Het schijnt dat de voeding van tegenwoordig niet meer de vitamines bevat die het vroeger had. Dat dit komt door uitputting van landbouwgrond of zoiets en landbouwgif. Ik weet niet precies meer hoor. Maar dat je tegenwoordig niet meer alles uit de voeding kunt halen.
          Just do it!!!!

Comment

Originally posted by Mariekepiek View Post
            vitamine k, a, d, e moet je mee oppassen. Het schijnt dat de voeding van tegenwoordig niet meer de vitamines bevat die het vroeger had. Dat dit komt door uitputting van landbouwgrond of zoiets en landbouwgif. Ik weet niet precies meer hoor. Maar dat je tegenwoordig niet meer alles uit de voeding kunt halen.
            Meeste dieren en planten maken vitamine C aan uit het zonlicht (dacht dat wij, vleermuizen en cavia's de enige uitzonderingen waren). Dat veel fruit onrijp wordt verscheept, speelt ook wel mee.

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
              Ik ben het zomaar een keer met je eens
              We zijn het wel vaker eens hoor. Meestal zelfs. maar dan reply ik niet
              You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                Meeste dieren en planten maken vitamine C aan uit het zonlicht (dacht dat wij, vleermuizen en cavia's de enige uitzonderingen waren). Dat veel fruit onrijp wordt verscheept, speelt ook wel mee.
                Apen en mensapen kunnen ook geen vitamine C maken.
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                  Apen en mensapen kunnen ook geen vitamine C maken.
                  Wij dus
                  Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

toch heeft de professor wel ergens gelijk.
                    synthetische vitamines worden worden amper opgenomen in het lichaam, en de meeste plas je dan ook weer uit omdat het lichaam de stoffen niet herkent en dus ziet als afval.
                    maar je weet nooit wat voor schade de synthetische rommel in je lichaam achterlaat op lange termijn.

de professor heeft weer niet gelijk over dat sporters geen hogere behoefte aan vitamines hebben.
                    door het steeds trainen van het lichaam, is de consumptie van meer vitamines en mineralen hoger om weer te kunnen herstellen dan bij bijv mensen die hele dag op kantoor zitten.
                    synthetische vitamines is hier jammer genoeg niet de oplossing voor, wel meer groente en fruit.
                    Last edited by gaba; 06-01-2014, 23:43.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X