nootropics

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nootropics

Weet niet of ik dit onder het goede kopje plaats maar, heeft iemand ervaring met nootropics ?
    Ik heb op dbb er wel iets over gelezen maar de revieuws lopen erg uiteen.
    Zelf heb ik wel een positief gevoel over sulbutiamine.

Anyone ?

dexie is de enige hier die die shit gebruikt volgens mij.

Comment

Is het nog niet zo bekend dan ?
      Het zou een energieboost geven maar ja...dat doen andere middelen ook :-p

Comment

Mij is verteld dat nootropics de hersenfuncties boosten. Je zou hierdoor geconcentreerder en alerter zijn.
        Ik weet er verder niet veel over te vertellen.
        -Bench 8x45
        -squat 8x65
        -Deadlift 6x97,5

Comment

Ik heb wel eens nootropics gebruikt voor een belangrijk tentamen om zo beter te kunnen concentreren.

en wel eens met uitgaan toen ik niet mocht drinken, om wat in de party mood te komen en toch nog naar huis te kunnen rijden.

Vind het best oke spul, maar niet vaak gedaan, had bij mij geen mega effect trouwens maar wel gewoon merkbaar dus goed zat.

Je hebt van alles met elk een ander effect, maar ze worden binnenkort toch illegaal.

denk dat je voor veel info beter op google en dbb kan zoeken tbh

Comment

shit dexie.. can't tell if troll or not =S

Comment

Hmmm ik heb ook wel het eea geprobeerd voor extra focus en energie.
              Van ephedra kreeg ik echt gigantische koppijn en de hele dag trillerig en hartkloppingen
              Van iets anders kreeg ik echt een energieboost en focus, kon op mijn werk lekker flink doorbeuken met opruimen en vakken vullen maar dat spul is ook niet helemaal legit.
              Tijdens drukke periodes kan ik wel wat extra energie gebruiken, vandaar dat ik wat aan het rondkijken ben.
              Troep als C hoef ik dus niet he.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X