Wil iemand Solgar Omnium goedkoop

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Protasius View Post
    En steunt Solgar:

- De familie Bofkont in het Beloofde varkensland

Het 'beloofde varkensland’ is een paradijs voor varkens (en andere dieren!). Varkens die uit vaak nare situaties gered zijn mogen hier vrij en blij rondlopen en kunnen op termijn genieten van hun oude dag.

De varkensfamilie wordt de familie Bofkont genoemd.Van de oudjes onder hen zijn de gewrichten niet allemaal even soepel meer. Speciaal voor hen heeft Solgar supplementen gedoneerd

daar betaal je waarschijnlijk gewoon voor :P
    vaak is het belastingaftrekbaar
    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

voor hun wel, maar merk je daar als consument iets van? ben niet thuis in dat wereldje.
      anyways het is alsnog belachelijk duur voor wat vitamines

Comment

Grappig altijd dat iedereen hier altijd zn mening geeft en alles doet behalve antwoorden op de vraag :P
        You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Ik heb dit 6 maanden gebruikt ik meen op aanraden van robbie..1000euro lichter merkte geen verschol.
          deze zijn fake of het is een oplichter ben ik bang..inkoop is namelijk 49euro voor een bedrijf.

antwoord op je vraag..voor mij niet bedankt voor het vragen ik neem wel een stik fruit en groente.

in de consumenten gids van vorige maand stond stuk over multis..is alleen nodig voor zwangere vrouwen en topsporters.

Comment

Originally posted by Bilo View Post
            Grappig altijd dat iedereen hier altijd zn mening geeft en alles doet behalve antwoorden op de vraag :P
            Nee dank je! Lief dat he het vroeg
            Just do it!!!!

Comment

Hahaha,ik had dit ooit al eens eerder gezien dacht ik,maar dat klopt dus.Ik hoef niet,bedankt!! 23 November 2009, 20:22 #1 Bilo

Driving the i-screamtruck
              Geregistreerd 4 May 2009Berichten1.786

Solgar omnium bestellen?
              Ik ga solgar omnium bestellen. Ze bevallen me erg goed.

In nederland 180 euro voor 180 pillen. Via usa shipping 58 euro per 180 pillen.
              Invoerrecht risico durf ik wel te nemen.
              Aangezien ik sowieso shipping kosten betaal kan ik net zo goed meer potjes bestellen.
              Dus als iemand ook potje wil;..reply ff en bestel ik m
              Last edited by rain; 29-12-2013, 17:03.
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Haha.om de drie jaar vraag ik het een keer. Vorige keer met 6 man besteld

Comment

Om de 3 jaar. Dan ben je ofwel een jaar te laat of 2 jaar te vroeg
                  Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

Originally posted by quibus View Post
                    Ik heb dit 6 maanden gebruikt ik meen op aanraden van robbie..1000euro lichter merkte geen verschol.
                    deze zijn fake of het is een oplichter ben ik bang..inkoop is namelijk 49euro voor een bedrijf.

antwoord op je vraag..voor mij niet bedankt voor het vragen ik neem wel een stik fruit en groente.

in de consumenten gids van vorige maand stond stuk over multis..is alleen nodig voor zwangere vrouwen en topsporters.
                    Robbie had gewoon aandelen in solgar, net als in BdM nutrition

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                      Robbie had gewoon aandelen in solgar, net als in BdM nutrition
                      Nee joh, die kreeg nog geen shake beker. Zijn echt wel dingen waar hij gewoon in geloofde

Comment

Aan de prijs te zien ga je hier goud kleurig van pissen.
                        Mind is everything.

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                          Nee joh, die kreeg nog geen shake beker. Zijn echt wel dingen waar hij gewoon in geloofde
                          Zijn liefde voor jou?
                          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rainman View Post
                            Zijn liefde voor jou?
                            Heb geen contact meer, is destijds best uit de hand gelopen. Maar ondanks dat ik persoonlijk een afkeer tegen hem heb, weet ik wel dat hij zulke dingen altijd uit goede bedoelingen zei + omdat hij er (juist door zijn kennis) echt in geloofde

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                              Heb geen contact meer, is destijds best uit de hand gelopen. Maar ondanks dat ik persoonlijk een afkeer tegen hem heb, weet ik wel dat hij zulke dingen altijd uit goede bedoelingen zei + omdat hij er (juist door zijn kennis) echt in geloofde
                              Oh, sorry
                              Dat wist ik niet, anders had ik die opmerking echt niet gemaakt.
                              Ik las wel eens een reactie van jou over Rob, vandaar.

De kennis was er bij rob zeker, maar het sarcasme overheerste jammer genoeg bij iedere reactie.
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Oke. Even wat vragen beantwoorden:

1.) Waarom zijn ze zo duur?
                                - Omdat Solgar de enige is met een echt eigen labrotorium en ook echt onderzoek doet
                                - In USA zijn ze 40 euro per potje alleen door EU regeling zijn de vits van EU goedkoper en moet er op solgar vette rechten bovenop

2.) Waarom neem ik Solgar?
                                - Verweg de beste vitamine pillen uit eigen ervaring
                                - Bekroond door consumentenbond
                                - Meerdere medici die ik ken geven aan dat dit echt de beste is

3.)Is dit de echte via ebay?
                                - ja staat nummer op. Deze is gewoon goedkoper in USA. Vandaar dat het illegaal is. je omzeilt invoerrechten etc

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X