Top 3 pomp supplementen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by aaaido View Post
    Ik zou zeggen begin eens met Crazy pre-workout. Potje kost maar 12 euro ofzo.

Ik ben eind twintig. Waarom?
    ik twijfel nu tussen 'creapure' en 'crazy'

Ik wou gewoon even weten of je misschien in mijn leeftijdscategorie zat want er is bijna niemand die op z'n 15e krachttraining doet, dus ik kan niet veel anderen vragen die er ervaring mee hebben

Comment

Ok zo. Als je 15 bent zou ik persoonlijk nog helemaal niet denken aan supplementen. Gewoon lekker gaan sporten met een goed schema en veel gaan eten. Vind je het na twee jaar nog steeds leuk dan kan je eens verder kijken

Comment

Originally posted by aaaido View Post
        Ok zo. Als je 15 bent zou ik persoonlijk nog helemaal niet denken aan supplementen. Gewoon lekker gaan sporten met een goed schema en veel gaan eten. Vind je het na twee jaar nog steeds leuk dan kan je eens verder kijken
        Haha heb je ook wel weer gelijk aan, ik blijf sowieso wel whey en waxy maize nemen, de creatine of crazy weet ik nog niet.

Comment

niemand die mijn raad van trappist en cacao voor waarheid aanneemt .
          You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Originally posted by mascotte View Post
            niemand die mijn raad van trappist en cacao voor waarheid aanneemt .
            Mwa, wij zien jouw profielfoto ook hoor!

Neem jij maar lekker trapistje.
            (Geintje maat, wij pakken een keer samen een trapist. Hebben ze die ook alcoholvrij? )
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Niemand mijn advies gebruikt?
              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by rainman View Post
                Mwa, wij zien jouw profielfoto ook hoor!

Neem jij maar lekker trapistje.
                (Geintje maat, wij pakken een keer samen een trapist. Hebben ze die ook alcoholvrij? )

ik drink niet zo graag alcohol !maar moeten we zeker eens doen , ik neem dan een gini ofzo . verder blijkt volgens ergogenics dat cacao echt een no booster is samen met trappistebier . zelf nooit geprobeert
                You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Ergogenics staat net zo veel onzin op als waardevolle informatie.
                  Tenminste: niet alles klopt of is goed onderbouwd wat ze erop zetten.
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                    Niemand mijn advies gebruikt?
                    Tuurlijk, al lang uitgeprobeerd!!

Comment

Originally posted by Mvos View Post
                      Het crosstrainer topic is zo 2013.
                      Deze heeft nu al zoveel potentie,...

PS,instap pre workout geniaal gewoon
                      PPS,nee ik kan niks nuttig toevoegen aan dit topic
                      PPS,oh ja toch wel,...ga eens gewoon vreten en trainen!
                      PPPS, gelijk weer een bevestigings topic waarom ik bijna nergens meer op reageer.
                      Toch vond ik het crosstrainer topic wat uitdagender en sensationeler

Comment

Originally posted by rainman View Post
                        Ergogenics staat net zo veel onzin op als waardevolle informatie.
                        Tenminste: niet alles klopt of is goed onderbouwd wat ze erop zetten.
                        En het mooie is, ze geven zelf ook al aan dat je ze niet zo nauw moet nemen.

On topic:

http://www.youtube.com/watch?v=I3ne_wcxxcE
                        Mind is everything.

Comment

Originally posted by Bulker1 View Post
                          Creatine lijkt me wel fijn, maar neem op een bepaald tijdstip (zojah wanneer?) of gewoon op een willekeurig tijdstip?
                          Ik pak het op nuchtere maag, daarna meteen een shake erachter aan.
                          Ik doe altijd gewoon 2 slokken water met 5 gram creatine, 2 slokken en het is weg ( je proeft er niks van alleen poeder )

Comment

Originally posted by Ectoboy024 View Post
                            Ik pak het op nuchtere maag, daarna meteen een shake erachter aan.
                            Ik doe altijd gewoon 2 slokken water met 5 gram creatine, 2 slokken en het is weg ( je proeft er niks van alleen poeder )
                            Oke, dus het hoeft niet zoveel minuten voor de training dus?
                            en oploss in water hoeft dus ook niet?

Comment

Originally posted by Bulker1 View Post
                              Oke, dus het hoeft niet zoveel minuten voor de training dus?
                              en oploss in water hoeft dus ook niet?
                              Het beste is om het in te nemen met vruchtensap of water.
                              Je kan het natuurlijk ook mixen met je whey shake, maar ik doe het voor de zekerheid toch met water.

Comment

Originally posted by Ectoboy024 View Post
                                Het beste is om het in te nemen met vruchtensap of water.
                                Je kan het natuurlijk ook mixen met je whey shake, maar ik doe het voor de zekerheid toch met water.
                                Oke thnx, ik ga het zeker eens uitproberen.
                                ik weet alleen nog niet wanneer

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X