Top 3 pomp supplementen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Het bekendste NO (Nitric Oxide) product is het aminozuur Arginine. AAKG oftewel Arginine Alpha KetoGlutarate is een voor het lichaam beter opneembare vorm voor hetzelfde effect.
    Verder zou Beta Alanine ook een beetje meer pomp kunnen geven maar dat werkt meer om de carnosinelevels hoog te houden zodat melkzuur in de spieren minder snel wordt opgebouwd waardoor je iets langer kan doorgaan, dus dat wordt niet in de eerste plaats voor pomp gebruikt.
    Citrulline (malaat) is een ander bekend NO product wat minstens net zo populair/werkzaam schijnt te zijn.
    Je kan bovenstaande supps los kopen, maar meestal zitten ze al gezamenlijk in een pre workout supplement.
    Zelfs whey schijnt al milde NO effecten te hebben.
    Op zich heb je deze producten niet echt nodig als je het mij vraagt. Als je nog niet zo lang traint, maak je al goede vorderingen als je eens begint met goed eten en hard trainen. Vaak (eigenlijk altijd) klinken de beschrijvingen van supplementen mooier dan het in werkelijkheid is.

Comment

Tijdens het dikwijls herhalen van een contractie komt er bloed in de spier, maar daardoor worden kleine haarvaten afgeknepen. Dus er gaat bloed van het hart naar de spier maar niet terug. Hierdoor ontstaat een opeenstapeling van bloed wat een opgepompte spier veroorzaakt. Op dat moment kan je dus niet spreken van een goede circulatie, maar wel van een éénzijdige doorbloeding. Een spier kan minder goed functioneren als deze opgepompt is, omdat de ROM kleiner wordt, vaak is het ook niet zo goed voor de kracht. Een pomp heeft niets met groei te maken en veroorzaakt ook niet meer groei.
      Bewust supplementen nemen om een pomp te krijgen vind ik... laten we het op "appart" houden.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
        Ligt eraan. Solo:

Zwitsal
        Vaseline
        Zeep

Om te pompen:

Natte kut
        Spuug
        Voorvocht
        Hahaha

Comment

Originally posted by Aesthetic and Athletic View Post
          Het bekendste NO (Nitric Oxide) product is het aminozuur Arginine. AAKG oftewel Arginine Alpha KetoGlutarate is een voor het lichaam beter opneembare vorm voor hetzelfde effect.
          Verder zou Beta Alanine ook een beetje meer pomp kunnen geven maar dat werkt meer om de carnosinelevels hoog te houden zodat melkzuur in de spieren minder snel wordt opgebouwd waardoor je iets langer kan doorgaan, dus dat wordt niet in de eerste plaats voor pomp gebruikt.
          Citrulline (malaat) is een ander bekend NO product wat minstens net zo populair/werkzaam schijnt te zijn.
          Je kan bovenstaande supps los kopen, maar meestal zitten ze al gezamenlijk in een pre workout supplement.
          Op zich heb je deze producten niet echt nodig als je het mij vraagt. Als je nog niet zo lang traint, maak je al goede vorderingen als je eens begint met goed eten en hard trainen. Vaak (eigenlijk altijd) klinken de beschrijvingen van supplementen mooier dan het in werkelijkheid is.
          Hier heb ik wat aan!!!
          thnx man

Comment

Originally posted by Aesthetic and Athletic View Post
            helaas je was mij voor.....
            Persoonlijk zou ik het zelf allemaal los kopen en dan een mooi mixje maken maar dan mag de ts wel even inlezen over wat wat is en hoeveel je moet gebruiken anders kan je wel eens je hele huid weg krabben van de tintelingen.
            Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
              Persoonlijk zou ik het zelf allemaal los kopen en dan een mooi mixje maken maar dan mag de ts wel even inlezen over wat wat is en hoeveel je moet gebruiken anders kan je wel eens je hele huid weg krabben van de tintelingen.

Haha thnx voor de tip man!!
              Verder hebben die supplementen geen extra effect op mij als 15 jarige toch?

Comment

Ik zou al die troep niet nemen man, wanneer je pomp wil doe je gewoon wat extra setjes voordat ( of nadarhand ligt eraan wanneer je de pomp wil ) je gaat trainen met veel reps. Dan heb je meer pomp dan door zo'n chemische troep.

Comment

Originally posted by Bulker1 View Post
                  Haha thnx voor de tip man!!
                  Verder hebben die supplementen geen extra effect op mij als 15 jarige toch?
                  Niet echt. Je zult je alleen afvragen hoe je ooit zo stom hebt kunnen zijn door je geld uit te geven aan die waardeloze rommel die nauwelijks effect heeft. Tegen de tijd dat je 25 jaar oud bent, ongeveer. Of later. Of nooit. Sommigen zijn nou eenmaal hardleers.
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                    Niet echt. Je zult je alleen afvragen hoe je ooit zo stom hebt kunnen zijn door je geld uit te geven aan die waardeloze rommel die nauwelijks effect heeft. Tegen de tijd dat je 25 jaar oud bent, ongeveer. Of later. Of nooit. Sommigen zijn nou eenmaal hardleers.

Valt me op dat je steeds "aardiger" word Inferno :P

Maar je hebt zeker gelijk !!

Bij ons op de sportschool had er laatst 1 een grote bek omdat hij zn biceps moest oppompen ( 21en of weet ik veel hoe ze t noemen ) maar waren al anderen met de diverse stangen bezig.. mister pomp werd kwaad omdat hij anders zn pomp kwijtraakte en daarvoor nam hij zn B&F shit van 45 eurie niet...

heb m eens even goed uitgelachen en ff gevraagd of hij dan geen pomp zou krijgen van een fatsoenlijke set curls

Comment

Ik vond crack goed werken, werd er goed agressief van en pakte serieus meer gewicht.
                      Ik kan het alleen nergens meer vinden?

En ff over dat * pomp * supplement, wat heb je daar dan aan? een supplement die \ je wat energieker maakt snap ik nog wel, maar puur voor de pomp?

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                        Je mixt allerlei supplementen?
                        Wat mix je dan bijvoorbeeld?

Comment

Originally posted by Ectoboy024 View Post
                          Ik vond crack goed werken, werd er goed agressief van en pakte serieus meer gewicht.
                          Ik kan het alleen nergens meer vinden?

En ff over dat * pomp * supplement, wat heb je daar dan aan? een supplement die \ je wat energieker maakt snap ik nog wel, maar puur voor de pomp?
                          Dat heb ik er inderdaad niet bij gezegd.
                          Maar ofcourse wil ik het ook voor de energie.
                          Die energie zorgt er voor dat je meer herhalingen kunt maken, en door die herhalingen krijg je een pomp in je spieren, en dus meer spiermassa, of niet?

Comment

Originally posted by Bulker1 View Post
                            Dat heb ik er inderdaad niet bij gezegd.
                            Maar ofcourse wil ik het ook voor de energie.
                            Die energie zorgt er voor dat je meer herhalingen kunt maken, en door die herhalingen krijg je een pomp in je spieren, en dus meer spiermassa, of niet?
                            Ik zal je even herhalen wat ik voorheen schreef:

Tijdens het dikwijls herhalen van een contractie komt er bloed in de spier, maar daardoor worden kleine haarvaten afgeknepen. Dus er gaat bloed van het hart naar de spier maar niet terug. Hierdoor ontstaat een opeenstapeling van bloed wat een opgepompte spier veroorzaakt. Op dat moment kan je dus niet spreken van een goede circulatie, maar wel van een éénzijdige doorbloeding. Een spier kan minder goed functioneren als deze opgepompt is, omdat de ROM kleiner wordt, vaak is het ook niet zo goed voor de kracht. Een pomp heeft niets met groei te maken en veroorzaakt ook niet meer groei.
                            Dus nee, dit zorgt niet voor meer spiergroei.

Groetjes
                            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                              Ik zal je even herhalen wat ik voorheen schreef:

Dus nee, dit zorgt niet voor meer spiergroei.

Groetjes
                              oooohja, dat was ik bijna alweer vergeten.

Comment

Je reageert alleen op de reacties die je wilt horen. Heerlijk om weer eens zo iemand te zien

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X