Dat is nog niks. Mijn moeder heeft tijdens haar zwangerschap op een feestje voor de gein eens een paar teugjes van een helium ballon genomen, en nu heb ik dus nog steeds geen baard in de keel.
supplementen en sperma
Collapse
X
-
Haha deze is lugubber, ken iemand die neukte tijdens haar zwangerschap en zo een zwanger kind ter wereld bracht......
naja ik ken haar niet...
Zwangere baby geboren - Buitenland | Het laatste buitenlandse nieuws leest u op Telegraaf.nl [buitenland]
Comment
-
Originally posted by Pren View PostIs het wel te herstellen of is het echt definitief?
En de hersteloperatie is omslachtiger als het doorknippen.
Spiraaltje bij een vrouw is ook niet alles ,continue hormonen in je lijf.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by Nocerino View PostLijkt me echt fucked up? Is een spiraaltje bij de vrouw dan niks? Kan je nu wel lekker close stand legpressen gvd.
Ik ging naar zieken huis.
laten we stellen dat q ze penoir 20 cm is.
kleed uw onderkant daar naar uit 18cm...kom maar binnen hoor twee ziek lekkere vrouwen 16cm...gaat u maar oo deze koude stalen plaat liggen12cm..ok ik pak uw penis en smeer uw ballen in met jodium8cm..leeker weer he meid..jah heerlijk..goed nummer ook nu op de radio..ja vind ik echt goed..ok meneer ik maak een klein sneetje trek uw leider naar buiten knip en brand dicht -2cm.
oink das 1 hngggg das twee hechtingen erin en klaar..nagenoeg gevoelloos.
wat een heerlijke lul heeft u zeg met van die mooue grote ballen..triootje gedaan en naar huis.
geen napijn niks alleen effe weekje niet sexen.
bijna alles is waar.....
stelt geen reet voor frank sinds mijn vrouw pil af is is ze vrolijker, slanker en een stuk hoger libido..nooit meer rubbers zou ik nog een vinger voor amputeren
Comment
-
Originally posted by quibus View PostJa want knippen is zelfde als castreren? ???
Ik ging naar zieken huis.
laten we stellen dat q ze penoir 20 cm is.
kleed uw onderkant daar naar uit 18cm...kom maar binnen hoor twee ziek lekkere vrouwen 16cm...gaat u maar oo deze koude stalen plaat liggen12cm..ok ik pak uw penis en smeer uw ballen in met jodium8cm..leeker weer he meid..jah heerlijk..goed nummer ook nu op de radio..ja vind ik echt goed..ok meneer ik maak een klein sneetje trek uw leider naar buiten knip en brand dicht -2cm.
oink das 1 hngggg das twee hechtingen erin en klaar..nagenoeg gevoelloos.
wat een heerlijke lul heeft u zeg met van die mooue grote ballen..triootje gedaan en naar huis.
geen napijn niks alleen effe weekje niet sexen.
bijna alles is waar.....
stelt geen reet voor frank sinds mijn vrouw pil af is is ze vrolijker, slanker en een stuk hoger libido..nooit meer rubbers zou ik nog een vinger voor amputeren"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Er is nog een alternatief heren....je vrouwtje die zich laat "helpen".
Hier zo een heerlijke dame, schat jij wil op latere leeftijd wellicht een tweede leg..ik echt niet meer ik ga wel en laat me sterilimiseren :-)
Deze jongen blijft trouw aan zijn heerlijke dame!"Obstacles are those frightfull things you see when you take youre eyes off youre goal!"
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment