supplementen en sperma

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dat is nog niks. Mijn moeder heeft tijdens haar zwangerschap op een feestje voor de gein eens een paar teugjes van een helium ballon genomen, en nu heb ik dus nog steeds geen baard in de keel.

Comment

Haha deze is lugubber, ken iemand die neukte tijdens haar zwangerschap en zo een zwanger kind ter wereld bracht......

naja ik ken haar niet...
      Zwangere baby geboren - Buitenland | Het laatste buitenlandse nieuws leest u op Telegraaf.nl [buitenland]

Comment

Is dat niet strafbaar hahaha
        Een dag niet getraind...

Comment

Gewoon condoom om!
          Hard work Pays off!

Comment

pff neuken met condoom veel erger bestaat er niet zeg, blij dat ik 2 kids heb en zakkie is doorgeknipt.

Comment

Ja echt verrot is dat.... Q hoe was dat knippen zo gedaan of ??? moet het ook gaan doen maar ben beetje bang hahah
              Een dag niet getraind...

Comment

Dat stelt niks voor man!
                Beetje klotegevoel als ze aan je zaadleiders trekken, maar je maakt je druk voor niks.
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Lijkt me echt fucked up? Is een spiraaltje bij de vrouw dan niks? Kan je nu wel lekker close stand legpressen gvd.
                  "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by rainman View Post
                    Dat stelt niks voor man!
                    Beetje klotegevoel als ze aan je zaadleiders trekken, maar je maakt je druk voor niks.
                    Is het wel te herstellen of is het echt definitief?
                    Ik doe een gok

Comment

Originally posted by Pren View Post
                      Is het wel te herstellen of is het echt definitief?
                      Het is te herstellen maar er is ook een percentage bij wie het niet meer werkt.
                      En de hersteloperatie is omslachtiger als het doorknippen.
                      Spiraaltje bij een vrouw is ook niet alles ,continue hormonen in je lijf.
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Precies hormonen voor de vrouw is ruk, die van mij helemaal zo gevoelig als de pest ervoor! Wordt echt knippen alleen even als ik aan het cruisen ben
                        Een dag niet getraind...

Comment

geniaal hahaha

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                            Lijkt me echt fucked up? Is een spiraaltje bij de vrouw dan niks? Kan je nu wel lekker close stand legpressen gvd.
                            Ja want knippen is zelfde als castreren? ???
                            Ik ging naar zieken huis.
                            laten we stellen dat q ze penoir 20 cm is.
                            kleed uw onderkant daar naar uit 18cm...kom maar binnen hoor twee ziek lekkere vrouwen 16cm...gaat u maar oo deze koude stalen plaat liggen12cm..ok ik pak uw penis en smeer uw ballen in met jodium8cm..leeker weer he meid..jah heerlijk..goed nummer ook nu op de radio..ja vind ik echt goed..ok meneer ik maak een klein sneetje trek uw leider naar buiten knip en brand dicht -2cm.
                            oink das 1 hngggg das twee hechtingen erin en klaar..nagenoeg gevoelloos.

wat een heerlijke lul heeft u zeg met van die mooue grote ballen..triootje gedaan en naar huis.
                            geen napijn niks alleen effe weekje niet sexen.

bijna alles is waar.....

stelt geen reet voor frank sinds mijn vrouw pil af is is ze vrolijker, slanker en een stuk hoger libido..nooit meer rubbers zou ik nog een vinger voor amputeren

Comment

Originally posted by quibus View Post
                              Ja want knippen is zelfde als castreren? ???
                              Ik ging naar zieken huis.
                              laten we stellen dat q ze penoir 20 cm is.
                              kleed uw onderkant daar naar uit 18cm...kom maar binnen hoor twee ziek lekkere vrouwen 16cm...gaat u maar oo deze koude stalen plaat liggen12cm..ok ik pak uw penis en smeer uw ballen in met jodium8cm..leeker weer he meid..jah heerlijk..goed nummer ook nu op de radio..ja vind ik echt goed..ok meneer ik maak een klein sneetje trek uw leider naar buiten knip en brand dicht -2cm.
                              oink das 1 hngggg das twee hechtingen erin en klaar..nagenoeg gevoelloos.

wat een heerlijke lul heeft u zeg met van die mooue grote ballen..triootje gedaan en naar huis.
                              geen napijn niks alleen effe weekje niet sexen.

bijna alles is waar.....

stelt geen reet voor frank sinds mijn vrouw pil af is is ze vrolijker, slanker en een stuk hoger libido..nooit meer rubbers zou ik nog een vinger voor amputeren
                              Eeuuuwww dacht gecastreerd indd. Sowieso geen condoom.
                              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Er is nog een alternatief heren....je vrouwtje die zich laat "helpen".

Hier zo een heerlijke dame, schat jij wil op latere leeftijd wellicht een tweede leg..ik echt niet meer ik ga wel en laat me sterilimiseren :-)

Deze jongen blijft trouw aan zijn heerlijke dame!
                                "Obstacles are those frightfull things you see when you take youre eyes off youre goal!"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X