Supplementen nemen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Supplementen nemen?

hallo,

ik train nu zo'n 3 a 4 maanden 4 dagen in de week.
    Ik wil nu graag beginnen met extra supplementen .
    Ik wil namenlijk niet dat ik de spieren opbrand bij het trainen.
    ik denk niet om 10kg massa aan te komen ofzo maar gewoon dat ik voldoende voeding binnen krijg voor een juiste training.

Ik weeg 72kg en ben 1,90m en 18 jaar en ben dus vrij dun.
    wat kan ik nu het beste doen?
    zelf zat ik te denken aan creatine en shake voor de extra training ook te kunnen opvangen met genoeg voedingswaarden.

is dit goed?
    en weten jullie ook welk merk?
    alvast bedankt en sorry als het mischien al vaak beschreven is , maar ik kom niet echt uit de meeste topics hierover.

Je zou als eerste je voedingschema helemaal in norde kunne maken om mee te beginne..Shakes ken je daar natuurlijk alvast in gaan verwerken.Er staan op dit bord genoeg geode voedingschemas.Voeding is the key to success .

Creatine zou ook eventueel kunne.Zelf begon ik ook na 4 maanden aan de crea....ik zou dan wel gaan voor swole V2 of San V12..

Greetz

Comment

ik had al wat opgezocht vanmidag over voeding en zag op het internet staan .
      Dit was een schema waarin shake ook verwerkt waren maar ik denk niet dat ik zo'n 2l yoghurt en 6 maal per dag eten kan.
      ik kijk morgen ff goed het voedingsgedeelte op het forum door voor de jusite tips daarover.

Comment

Kijk ook even tussen de stickies, staat genoeg bruikbare info..

Grtz.
        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

ik zal de sticky's door nemen.

Comment

wat xeno al zegd voeding is op nr 1 het belangrijkst

en crea heeft voor jou nog niet echt veel zin je gaat naturel nog als een trein dus zou nog w88 met crea

shake is wel belangrijk als je in je voeding niet genoeg eiwitten binnen krijgt

Who's the Chef

Comment

goede tips heb je al gekregen, nu nog even je voedingsschema posten
              Sponsored by:
              Inshapesupplements

Comment

Je kunt ook niet ineens van de ene op de andere dag 6x per dag eten en je aantal kcal verdubbelen ofzo, dat kan niemand.
                Geloof dat er ook onder sticky's een onderwerp staat over hoe je dat aan moet pakken om het geleidelijk op te voeren, als je het niet kunt vinden roep je maar ff.

Voeding is wel inderdaad het allerbelangrijkste, hier bereik je véél meer mee dan met welk supplement dan ook. Zou dus ook zeker daarmee beginnen.
                Zoek een goed schema uit, pas dat aan zodat het bij jou persoonlijk past vooral ook qua behoefte (is even flink rekenen) en werk daar dan vervolgens rustig naar toe. Kan gerust een paar weken overheen gaan voordat je zover bent afhankelijk van hoe je voeding nu is.

Kost dus zeker wat tijd en moeite maar is het absoluut waard, je zult er heel veel aan hebben!  

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (corina @ Mei. 24 2005,10:55)] goede tips heb je al gekregen, nu nog even je voedingsschema posten  
                  ik heb nu nog geen voeding schema, ik eet wel wat   maar niet echt vaste stoffen .
                  ben eigenlijk nu pas me een beetje erin aan het verdiepen.
                  maar ik ga proberen een schema te maken met alles wat ik hier kan vinden en post het dan om op of aanmerkingen te horen.

ik ben ongeveer nagegaan wat ik gisteren gegeten heb en dit ingevuld op de Kcal berekening site:

Aardappelen gekookt 5 opscheplepel 200 kcal  
                  Melk vol 2 beker 280 kcal  
                  Volkorenbrood 10 snee 900 kcal  
                  Banaan 1 één 90 kcal  
                  IJsbergsla 2 schaaltje 10 kcal  
                  Boterhamworst 10 broodbeleg 450 kcal  
                  Biefstuk rund 2 stukje 280 kcal  
                  Water 5 groot glas 0 kcal

ik had trouwens via een topic berekend dat ik 3615Kcal per dag zou moeten hebben.
                  moet ik nu van dit een voedingschema gaan makenwat uitkomt op 3615Kcal per dag, en dan daar naar toe werken?
                  En zouden extra voedingshakes wel een gunstig effect hebben op het trainen?

Comment

ja, je moet een voedingsschema maken dat daar op uit komt en indd langzaam naar toe werken, dus niet ineens zoveel gaan eten.

en of de voedingsshake's een gunstig effect hebben op het trainen, het heeft effect op je spieren, dus dan ook op het trainen, want je spier groeit er weer van. combinatie van dus.

Sponsored by:
                    Inshapesupplements

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X