Creatine 1000 (maximize)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Creatine 1000 (maximize)

Zal beginnen met creatine 1000 van maximize. Omdat iedereen van 'natuurlijke' hulpmiddelen creatine beste vind. Heeft iemand hier soms resultaten van of uit eigen ervaring?
    thx
    No pain, No gain!!

Van dit merk? helaas niet..

Jeof
    If you wanna get big...
    You've got to eat like a pig!

Comment

Mag van ander merk zijn ook Heeft toch allemaal dezelfde werking zker.
      No pain, No gain!!

Comment

ik ben nu al twee weken bezig met creatine en voel er niks van, geen krachttoename,enkel vocht hou ik er van vast

Grtz
        stil growing

Comment

Ik denk dat als je voor het eerst creatine gebruikt wel goed werkt..2de en derde keer niet mer echt...Er zit degelijk wel verschil in creatine ik vond San V12 en Swole de beste..De gewone huis aan huismerken vond ik echt ruk..met oplaad fase en alles..sloeg totaal nergens op.

ALs je aan de as heb gezeten zal het ook minder gaan werken dat zijn mijn ervaringen tenminste dan.

Greetz

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Mei. 29 2005,21:12)]Ik denk dat als je voor het eerst creatine gebruikt wel goed werkt..2de en derde keer niet mer echt...Er zit degelijk wel verschil in creatine ik vond San V12 en Swole de beste..De gewone huis aan huismerken vond ik echt ruk..met oplaad fase en alles..sloeg totaal nergens op.

ALs je aan de as heb gezeten zal het ook minder gaan werken dat zijn mijn ervaringen tenminste dan.

Greetz
            Idd,daar heb je gelijk in,neem soms de vloeibare creatine van Dimaxx,vind deze wel goed werken.Ofwel Nitraat Shot(Twinlab),krijg je een goede pomp van(is op basis van Arginine)

Jeof
            If you wanna get big...
            You've got to eat like a pig!

Comment

Ben nu ook bezig met crea en merk zeker wel dat t aanslaat, kan er net wat meer uithalen en me spierpijn valt mee, ben iets zwaarder maar dat komt waarschijnlijk ook door me vocht. Ff afw88 hoe t gaat als ik er mee kap, je zou mijn topic over creatine ook ff door moete leze mizz heb je er wat aan.

Grt R

Comment

Ik heb het ooit gebruikt, maar merkte er geen fuck van.
                Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Sponsored by:
                  Inshapesupplements

Comment

heb 3 x crea gedaan in 1,5 jaar tijd
                    maar werkte bij mij als een trein hoor

wel redelijk wat vocht maar kom tijdens de training langer meer kracht leveren

Who's the Chef

Comment

ik had het vroeger eens gevruikt en dan mee gestopt omdat ik dacht dat teveel koffie er slecht voor was, na een discussie erover hier op het forum heb ik op de fibo nog eens een pot gekocht voor te proberen, en het doet geen ruk bij mij, behalve vocht opslaan dan.

Grtz
                      stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X