Creatine voorbereiden avond er voor

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by rainman View Post
    En hoeveel zou dat daadwerkelijk schelen in de praktijk?
    Onbekend. Hier zijn naar mijn weten geen studies van namelijk. Maar inderdaad, je verzadigd je spieren sneller met een laadfase dan wanneer je dit zou doen met de standaard dosering van 5 gr. Zeker gezien je creatine waarschijnlijk moet cyclen (er is meermaals aangetoond dat je spierweefsel de verhoogde concentratie niet vast blijft houden, na circa 3 maanden daalt het weer naar baseline). Naar mijn bescheiden mening is het echter aan te raden.

Avond van tevoren in water mengen is geen probleem, de degradatie naar creatinine is zeer traag. Bij een pH waarde van 6.8 (dicht bij dat van water) is de halfwaardetijd 40.5 dagen.
    Last edited by Spuitelf11; 25-03-2014, 00:55.
    Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

Originally posted by MisterMn View Post
      Ik dacht altijd dat creatine na te lang in vloeistof gezeten te hebben werd omgezet in creatinine maar hier staat toch echt wat anders.
      volgens dit onderzoek dus geen probleem.

Niks mis met zelfgemaakte creatine-drink
      Is mij een raadsel waarom hij anno 2011 een patent moet opduiken om met die data te komen. Je kunt letterlijk gigantisch veel onzin in patenten stoppen (kijk maar eens naar het patent van kre-alkalyn). Beter om gewoon te kijken naar een publicatie uit een peer-reviewed journal. Deze data was zelfs al bekend in de jaren '20 (en zoiets konden ze toen prima bepalen overigens, dit is geen high-tech werk), en is later nog uitgelicht in een publicatie uit 2003 Pharmacokinetics of the dietary supplemen... [Clin Pharmacokinet. 2003] - PubMed - NCBI.
      Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

Originally posted by Spuitelf11 View Post
        Is mij een raadsel waarom hij anno 2011 een patent moet opduiken om met die data te komen. Je kunt letterlijk gigantisch veel onzin in patenten stoppen (kijk maar eens naar het patent van kre-alkalyn). Beter om gewoon te kijken naar een publicatie uit een peer-reviewed journal. Deze data was zelfs al bekend in de jaren '20 (en zoiets konden ze toen prima bepalen overigens, dit is geen high-tech werk), en is later nog uitgelicht in een publicatie uit 2003 Pharmacokinetics of the dietary supplemen... [Clin Pharmacokinet. 2003] - PubMed - NCBI.
        True, ik vond alleen de leesbaarheid van deze link iets eenvoudiger en er staan geen onwaarheden in.
        The expert in anything was once a beginner..

Comment

Waarom zo moelijk doen... Pak gewoon 5 gram in je scoop, mik je in je bek drink water uit de kraan en het is weg.

ipv zoveel tijd in je creatine te steken kan je beter je voeding voor de volgende dag klaar maken mits je dat al hebt gedaan.

Comment

Originally posted by RobinVM View Post
            Waarom zo moelijk doen... Pak gewoon 5 gram in je scoop, mik je in je bek drink water uit de kraan en het is weg.

ipv zoveel tijd in je creatine te steken kan je beter je voeding voor de volgende dag klaar maken mits je dat al hebt gedaan.
            Omdat hij zekerheid wil, en het van anderen wilt horen?
            Nu wil ik niet zeiken makker, maar ik heb van jou ook zulke berichtjes gelezen en soms nog.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X