pre workout en fatburner

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• pre workout en fatburner

Hallo ik had een vraagje,

Sinds kort heb ik eindelijk een voedingsschema en heb de cut er langzaam ingezet.
    Map1.xls

Maar me vraag is nu ik gebruik voor ik ga trainen een pre workout (C-4) maar ik zie ook dietary erop staan. Werkt dit dan ook als een soort fatburner? Zo ja is het dan onnodig om echte fatburners aan te schaffen?
    Aangezien ik deze in de ochtend moet nemen en dus toch anders werkt dan een pre workout.

Please help me out.
    Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
    musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY

Echte fatburners zijn niet legaal.
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

Fatburner is meestal groene thee extract met caffeine en andere mikmak. caffeine zorgt voor de energie en verhoogt metabolisme en is vocht afdrijvend. Miss dat zo een fatburner capsule een constantere afgifte geeft ofzo maar fatburners zijn nooit "nodig".

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
        Echte fatburners zijn niet legaal.
        dus die je bij de webshops kan halen zijn eigenlijk onzin zoals optiflex zegt?

Comment

Originally posted by Wengstertje View Post
          dus die je bij de webshops kan halen zijn eigenlijk onzin zoals optiflex zegt?
          Dat is weggegooid geld, ja.
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

okee thnx

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
              Dat is weggegooid geld, ja.
              Is net voor welk doel je ze aanschaft. Voor hogere vetverbranding? Dan is het onzin zolang je zelf een goed voedingsschema hebt en je metabolisme op gang houdt.

Ik gebruik later in me cut altijd graag een fatburner voor energie en tegen de honger.
              'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Originally posted by Mcvk View Post
                Is net voor welk doel je ze aanschaft. Voor hogere vetverbranding? Dan is het onzin zolang je zelf een goed voedingsschema hebt en je metabolisme op gang houdt.
                Daarmee wil je toch niet zeggen dat het geen onzin is als je een belabberd voedingsschema hebt neem ik aan?

Ik gebruik later in me cut altijd graag een fatburner voor energie en tegen de honger.
                Dan kun je net zo goed wat caffeine pillen nemen. Dat is goedkoper bovendien.
                - Dave Tate

Comment

Op dit moment gebruik ik ook alleen caffeine pillen, kosten geen drol
                  Helpt tegen de honger en geeft je ook een boost.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X