Creatine werkt raar..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Creatine werkt raar..

Ik weet hoe creatine werkt en hoe je het moet gebruiken. Ik heb alleen een probleem ;

Ik zat aan de creatine , maar toen ben ik ziek geworden voor 4 dagen tot spugen aan toe. ( niet door de crea , wel al het vocht er uit gespuugd. )
    nu ben ik dus weer door gegaan na 1 week rust. Maar nu heb ik het gevoel dat als ik water drink , weinig tot geen vocht vasthoudt. Ik zie niet dat ik het vasthoudt , en normaal moet ik weinig plassen maar nu gewoon normaal plassen steeds.

wie kan mij helpen? Wat kan er zijn , of wat kan ik t beste doen?

ps ( ik stop over 1,5 week met creatine fase i v m vakantie naar buitenland. Dan heb ik 4 weken gebruikt. )

Bedankt alvast-

Originally posted by chiel14 View Post
    Ik weet hoe creatine werkt en hoe je het moet gebruiken. Ik heb alleen een probleem ;

Ik zat aan de creatine , maar toen ben ik ziek geworden voor 4 dagen tot spugen aan toe. ( niet door de crea , wel al het vocht er uit gespuugd. )
    nu ben ik dus weer door gegaan na 1 week rust. Maar nu heb ik het gevoel dat als ik water drink , weinig tot geen vocht vasthoudt. Ik zie niet dat ik het vasthoudt , en normaal moet ik weinig plassen maar nu gewoon normaal plassen steeds.

wie kan mij helpen? Wat kan er zijn , of wat kan ik t beste doen?

ps ( ik stop over 1,5 week met creatine fase i v m vakantie naar buitenland. Dan heb ik 4 weken gebruikt. )

Bedankt alvast-
    Dit is best vreemd als je het mij vraagt, als ik aan de creatine zit zie ik ook niks in de spiegel(kwa vocht dan ofzo).
    Als ik off ben voel ik me wel slap en futloos.

Comment

Onmogelijk dat je het vocht uit de spieren uitbraakt.
      Je hoeft en is zelfs beter dat je niet ziet dat je vocht vasthoud, en het plassen heeft daar niets mee van doen.
      Drinken is wat je moet doen, 3 liter water per dag... Braken of niet drinken moet je.
      Waarom kun je de crea niet menemen dan?

Comment

Originally posted by RobinVM View Post
        Dit is best vreemd als je het mij vraagt, als ik aan de creatine zit zie ik ook niks in de spiegel(kwa vocht dan ofzo).
        Als ik off ben voel ik me wel slap en futloos.
        Dan vreet je niet goed!

Comment

Ik eet hetzelfde als wat ik daarvoor at. Toen merkte ik het wel , maar nu merk ik t minder qua resultaten. Normaal zag ik meteen na 'n tijdje dat k hardere spieren en vollere kreeg. Nu niet echt...

Comment

Originally posted by chiel14 View Post
            Ik eet hetzelfde als wat ik daarvoor at. Toen merkte ik het wel , maar nu merk ik t minder qua resultaten. Normaal zag ik meteen na 'n tijdje dat k hardere spieren en vollere kreeg. Nu niet echt...
            Ho ho ik beweer niet dat jij niet goed eet kerel... Ik had het tegen trol1...
            Vergeet niet dat je ziek bent geweest (waarschijnlijk n griep?) dat kan weken tot maanden nasleep hebben.
            an ben je gewoon nog niet 100% en ja dat kan je aardig tegenstaan.
            Als je vaak moest braken gaat dat niet in je kouwe kleren zitten kerel. Alle voeding die je goed hebt gegeten is bijna verloren gegaan, dat betekend dat je weer helemaal moet bijkomen daarvan.
            Maar als het mogelijk is gewoon blijven trainen als je geen koorts hebt, de trainings tijd die je doet is niet verloren hoor. Zie het als basis zetten, dat komt later wel weer goed.

Comment

Originally posted by knulletje01 View Post
              Ho ho ik beweer niet dat jij niet goed eet kerel... Ik had het tegen trol1...
              Vergeet niet dat je ziek bent geweest (waarschijnlijk n griep?) dat kan weken tot maanden nasleep hebben.
              an ben je gewoon nog niet 100% en ja dat kan je aardig tegenstaan.
              Als je vaak moest braken gaat dat niet in je kouwe kleren zitten kerel. Alle voeding die je goed hebt gegeten is bijna verloren gegaan, dat betekend dat je weer helemaal moet bijkomen daarvan.
              Maar als het mogelijk is gewoon blijven trainen als je geen koorts hebt, de trainings tijd die je doet is niet verloren hoor. Zie het als basis zetten, dat komt later wel weer goed.
              okee top bedankt! Ja ik ben weer gaan trainen het gaat ook al weer beter. Net ging het weer ff een stukkie beter! Bedankt ik zal blijven trainen komt goed!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X