Dus dat, tis maar een potje eiwitjes
Onafhankelijke labtest Whey Perfection - Bodyenfitshop
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by resike View PostIdeale klant. Hoop toch wel dat je zelf nooit iets gaat produceren of verkopen met die laconieke instelling.
Vind het met DIT specifieke probleem, niet zo verontrustend dat ik bij een andere webshop aanklopt. Want er is in werkelijkheid eigenlijk helemaal niks veranderd. Jullie hebben de whey gekocht omdat er stond 78% eiwitten? (of wat het precieze getal nu ook maar was) Ik niet hoor, gewoon omdat het goedkoop was en na de aankoop ook nog lekker.
@fitness, hij was ook wel leuk, maar zeer slechte vergelijking
@mdejonge, leg uit wat was er dom aan? ik vergelijk niet een pot eiwitten met een auto, ik geef alleen aan dat ik gewoon bij b&f blijf, omdat er in feite niks veranderd is, alleen de info dat er minder eiwitten in zitten. Heb ik daar ooit last van gehad? nee eigenlijk niet. Merk ik verschil? nee eigenlijk niet.
Het enige verschil dat er nu is, is dat ik nu weet dat er ipv 78 gram, maar 62 ofzo inzitten. OkeLast edited by NickP; 17-12-2014, 18:21.
Comment
-
Ik ontken ook niet dat je uiteindelijk genaaid bent, want je krijgt niet wat ze beloven wat je wel zou moeten krijgen. Desondanks, en dat komt mede door het gehele topic op DBB die ik nu aan het doorlezen ben inclusief de veelvuldige reacties van Body&fit begin ik wat te denken dat ze oprecht bezig zijn met het verbeteren van het product.
Wel is het belachelijk te noemen dat ze hier niet reageren, terwijl er toch een mooi topic met ruim 5500++ berichten van ze is..
Comment
-
Ik vind dat je van een bedrijf dat dergelijke producten verkoopt mag verwachten dat ze de kennis hebben om exact te weten wat ze verkopen, zeker als er besloten wordt een eigen merk te voeren. Dat is hier in het beste geval niet aanwezig, in het ergste geval is sprake van oplichting.
Waarom zou je dan nog reactie willen? Er is geen excuus voor beide gevallen en een bedrijf met een dergelijk insteek verdient geen vertrouwen of coulance naar mijn mening. Ik stap dus gewoon per direct over naar een andere leverancier, alternatieven genoeg tenslotte.
Comment
-
-
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de whey perfection altijd gebruikte van bf en die echt mega lekker vind.
ik ben wel benieuwd als ze het juiste eiwitnivo halen nog wel genoeg kunnen toevoegen om het alsnog zo lekker te krijgen.
als alles op spec is ga ik zeker eens een potje proberen.
wat betreft de hele discussie ik vind het zon slecht argument dat iemabd roept ik heb er niet minder op gegained.
a dat weet je helemaal niet, die paar gram had je wellicht een paar gram spier opgeleverd.
B 20% is gewoon teveel om te negeren, zowel omdat je dus teveel betaald en 20% van een maaltijd missen kan in een flinke cut best wel schelen.
zelf vind ik alleen de enorme ophef wat overdreven, plaats je frustratie en klaar.
hier valt dat allesinds mee maar op dbb krijgen er een paar zowat een beroerte
Ik vind het zon discussie niet waard, al ben ik wel nieuwsgierig wat rr gebeurd als dit nieuws bij de grote meute terechtkomt, ikzelf gok dat bf hier uiteindelijk sterker uitkomt..pr machine komt straks als de storm over is, dikke testrappirten scherpe prijs en 99% is zo weer terug.
Comment
-
Originally posted by Hooligan View PostSlechte vergelijking
betere vergelijking : jij koopt een auto met 200 pk , gaat er mee op de testbank en het heeft maar 196..
toch heb je al gekocht en kun je er niks meer aan veranderen..
On topic:
Jammer dat b&f niet eerder op deze wijze gereageerd heeft. Hiernaast vind ik het ook jammer dat zij de vinger uitsteken naar hun leveranciers, terwijl zij eerder duidelijk maakten dat hun whey geregeld getest word. Jammer dat er niet bekend word gemaakt wie de opdracht aan het lab gegeven heeft.. al is het mij wel bekend
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
4 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 week geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-