Onafhankelijke labtest Whey Perfection - Bodyenfitshop

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by rain View Post
    Uiteraard.
    Maar als je zo'n onderzoek geloofwaardig wilt presenteren,zorg je dat dat soort fouten er niet in zitten.
    Er is gewoon een officieel rapport zolang die goed is lijkt het me meer als voldoende. Al blijft het wel slordig van de TS natuurlijk.
    Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

• Pfff mensen makrn fouten boeiend feiten spreken voor zich.

Comment

• Originally posted by quibus View Post
        Pfff mensen makrn fouten boeiend feiten spreken voor zich.
        Ach, als jij dat vindt… prima.
        Maar als bv Guy Droog de percentages kopieert en groot op zijn facebookpagina zet, komt het wat geloofwaardiger over als het zou kloppen.
        Het is namelijk iets anders als dat wij een spel-of rekenfoutje maken in onze reacties.

Dat de feiten voor zich spreken, zijn we wel eens.
        Al zijn de procentuele percentages dus geen feiten.
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by akito View Post
          Exact hetzelfde hier idd
          Inderdaad, heb ik ook gemerkt.

Originally posted by mdejonge View Post
          mijn casseine ook weinig smaak haha. Komt omdat er niet zoveel fructose in zit
          de whey smaakt idd minder zoet. hou er wel rekening mee dat de scoops van xxl maar 20 gr zijn en die van b&f 30 gr. schilt hem ook!

Comment

• Dat zegt imo meer over guy droog
            Laat maar eens goed zien snel mensen alles via interrnet kopieren en aannemen voor waarheid.

Originally posted by rain View Post
            Ach, als jij dat vindt… prima.
            Maar als bv Guy Droog de percentages kopieert en groot op zijn facebookpagina zet, komt het wat geloofwaardiger over als het zou kloppen.
            Het is namelijk iets anders als dat wij een spel-of rekenfoutje maken in onze reacties.

Dat de feiten voor zich spreken, zijn we wel eens.
            Al zijn de procentuele percentages dus geen feiten.

Comment

• Originally posted by quibus View Post
              Dat zegt imo meer over guy droog
              Laat maar eens goed zien snel mensen alles via interrnet kopieren en aannemen voor waarheid.
              Ik wacht ook even de reactie van body en fitshop af voordat ik mn mening geef
              BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• zie het andere topic Gus
                Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

• Originally posted by Gus View Post
                  Ik wacht ook even de reactie van body en fitshop af voordat ik mn mening geef
                  Die is zoals eerder, kort, arrogant en niet veel wijzer makend.
                  Mind is everything.

Comment

• Originally posted by resike View Post
                    Die is zoals eerder, kort, arrogant en niet veel wijzer makend.
                    De tests staan er toch in die ik en (de rest van NL) wilde zien. Ik neem die test wel gewoon serieus waarom zou juist met deze gesjoemeld zijn en met die andere niet. Ik zie zo door de bomen het bos niet meer. Vandaar dat ik opperde consumenten bond of iets die zijn onafhankelijk die hebben geen baat bij bepaalde uitslagen. Alleen ja wie betaald het dan ? Ik jij iedereen lappen ?

Comment

• Originally posted by Bigdude View Post
                      De tests staan er toch in die ik en (de rest van NL) wilde zien. Ik neem die test wel gewoon serieus waarom zou juist met deze gesjoemeld zijn en met die andere niet. Ik zie zo door de bomen het bos niet meer.
                      Misschien moet je iets beter lezen, ik zeg nergens dat de test van b&f niet kloppen. Ik kies alleen iemand die geen credit claimt boven iemand die dat wel doet, en zijn eigen product keurt, is dat zo raar?
                      Mind is everything.

Comment

Misschien moet je iets beter lezen, ik zeg nergens dat de test van b&f niet kloppen. Ik kies alleen iemand die geen credit claimt boven iemand die zijn eigen product keurt, is dat zo raar?
                        Is zeker niet raar echter is het zo dat een lab uitslag beïnvloeden gevaarlijker is dan een afwijkende test hebben. Want stel je voor er komt nog een test door weet ik veel wie, en die blijkt ernstig af te wijken dan het lab zijn geloofwaardigheid verliezen. Dus ik volg in deze de test op zoals gepresenteerd

Comment

• Waarom zou iemand die geen credit claimt de labtest beinvloeden, of laten? Daarin tegen kan ik meer dan 10 reden verzinnen voor iemand die zijn eigenproduct laat keuren.
                          Mind is everything.

Comment

Waarom zou iemand die geen credit claimt de labtest beinvloeden, of laten? Daarin tegen kan ik meer dan 10 reden verzinnen voor iemand die zijn eigenproduct laat keuren.
                            wie zegt dat degene op de achtergrond er niks mee te hebben kun je dat uitsluiten ? En verder is nu wel genoeg gespeculeerd. Ik houd het fijn bij B&F bevalt mij prima. Ze hebben hun tests laten zien that's itt klaar

Comment

• Originally posted by Bigdude View Post
                              wie zegt dat degene op de achtergrond er niks mee te hebben kun je dat uitsluiten ? En verder is nu wel genoeg gespeculeerd. Ik houd het fijn bij B&F bevalt mij prima. Ze hebben hun tests laten zien that's itt klaar
                              Maak er wat moois van!
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by rain View Post
                                Maak er wat moois van!
                                Zag op DBB dat ik dat bij een bestelling als opmerking moet zetten voor extra samples. Volgende ronde eens uitproberen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X