Onafhankelijke labtest Whey Perfection - Bodyenfitshop

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by quibus View Post
    Er is geld zat voor die testen
    Bigdude werk jij voor b en f ofzo?
    Is onderhand wel duidelijk toch dat ze de boel bewust of onbewust naaien.
    en ineens ben jij daar en post alleen in whey topics bf te verdedigen zo lijkt het.
    ik koop al jaren alles bij bf en hoef geen compensatie uiteondelijk is het maar geld maar paar duizend euro hrb ik er wel besteed, ik vind het misselijkmakend.
    Nee voor de duidelijkheid ik werk voor mezelf niet voor 1 de suppboeren. Ik vind het alleen merkwaardig dat het alleen B&F betreft waar het zogezegd fout zou gaan. Ik ben wel al lange tijd klant van ze dit eigenlijk in het begin puur door de prijs op andere merken zoals BSN etc je kent ze wel. Later pas overgestapt op wat basis huislijn producten en die zijn mij eigenlijk goed bevallen. Mijn doelen heb ik gewoon gehaald uiteraard. Ik vond de smaak altijd opvallend goed. Zou natuurlijk wel zeer jammer zijn mocht ik een plank voor mijn hoofd hebben en dit allemaal klopt.

Comment

• Uiteraard is de smaak altijd goed met zoveel toegevoegde suikers.
      Maar dat is toch geen graadmeter voor de kwaliteit?
      Sinds ik ben overgestapt naar whey van XXL heb ik geen opgeblazen, misselijk gevoel na mijn ochtendshakie.

Toeval?
      Ik denk het niet meer nu, gezien de feiten .
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by rain View Post
        Uiteraard is de smaak altijd goed met zoveel toegevoegde suikers.
        Sinds ik ben overgestapt naar whey van XXL, heb ik geen opgeblazen, misselijk gevoel na mijn ochtendshakie.

Toeval?
        Ik heb de Whey van XXL een hele tijd geleden tijd had. Vond toen alleen B&F goedkoper (ging over de amerikaanse merken) en zodoende toen overgestapt. Misselijk ben ik alleen geworden een keer van 3 scoops NO-Xplode. Maar smaak is inderdaad geen graadmeter voor kwaliteit maar wel belangrijk. Ik neem ze 3x per dag dus dan moet het wel weg te drinken zijn.

Comment

• Ben ik de enige waarbij de chocolade smaak van XXL niet heel erg sterk is? Met 400ml melk 90 gram en een scoop eiwitten proef ik nog sterk de melk
          Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• Originally posted by emielos View Post
            Ben ik de enige waarbij de chocolade smaak van XXL niet heel erg sterk is? Met 400ml melk 90 gram en een scoop eiwitten proef ik nog sterk de melk
            mijn casseine ook weinig smaak haha. Komt omdat er niet zoveel fructose in zit
            In between obsessed periods

Comment

Uiteraard is de smaak altijd goed met zoveel toegevoegde suikers.
              Sinds ik ben overgestapt naar whey van XXL heb ik geen opgeblazen, misselijk gevoel na mijn ochtendshakie.

Toeval?
              Exact hetzelfde hier idd

Comment

• Originally posted by akito View Post
                Exact hetzelfde hier idd
                Heb dat eigenlijk nooit gehad bij een shake nemen jullie meer per shake dan ? Dat je daardoor sneller dingen voelt ? Ik neem meestal 60gram per shake maakt niet uit welk merk standaard 60gram

Comment

• Vraagje aan de wiskundigen onder ons;
                  19,7 gram eiwit per 100 gr minder is 22%.Dat snap ik.
                  Maar 11,83 gr koolhydraten per 100 gram ipv 4,1 gram is toch geen +289% en 7,99 gram suikers per 100 gram ipv 3,8 gram is toch ook geen +210%?
                  Of reken ik verkeerd?
                  Last edited by rain; 12-01-2015, 12:55.
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

Vraagje aan de wiskundigen onder ons;
                    Maar 11,83 gr koolhydraten per 100 gram ipv 3,1 gram is toch geen +289% en 7,99 gram suikers per 100 gram ipv 3,8 gram is toch ook geen +210%?
                    Of reken ik verkeerd?
                    Ik gok erop dat de percentages het verschil tussen gemeten en aangeven doelen. 11,83 is bijna 3x zoveel dus bijna 300% komt neer op 289%. Zelfde voor de andere

Comment

Vraagje aan de wiskundigen onder ons;
                      Maar 11,83 gr koolhydraten per 100 gram ipv 4,1 gram is toch geen +289% en 7,99 gram suikers per 100 gram ipv 3,8 gram is toch ook geen +210%?
                      Of reken ik verkeerd?
                      Is inderdaad fout. Het is niet +289%, maar het aantal koolhydraten is wel 289% van wat het zou moeten zijn (de 100%). Het is dus +189%. Zelfde verhaal met suikers.

Comment

• Originally posted by Bigdude View Post
                        Ik gok erop dat de percentages het verschil tussen gemeten en aangeven doelen. 11,83 is bijna 3x zoveel dus bijna 300% komt neer op 289%. Zelfde voor de andere
                        Dat snap ik,maar het verschil is bv 7.73 gram bij de koolhydraten.
                        Hoe kan het dan 289% verschil zijn als je uitgaat van 4,1 gram?
                        DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by FitnessEcto View Post
                          Is inderdaad fout. Het is niet +289%, maar het aantal koolhydraten is wel 289% van wat het zou moeten zijn (de 100%). Het is dus +189%. Zelfde verhaal met suikers.

Precies!
                          Wel slordig,als het 'officieel' is.
                          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Precies!
                            Wel slordig,als het 'officieel' is.
                            Inderdaad ook ik nam het aan zoals het er stond. Maar goed ik geloof niet zo in die zogenaamde "onafhankelijke"tests

Comment

• Het Excel bestandje hoort niet bij de test, dit is denk ik zelf gemaakt/uitgerekend.
                              Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

• Originally posted by fitnessfreak View Post
                                Het Excel bestandje hoort niet bij de test, dit is denk ik zelf gemaakt/uitgerekend.
                                Uiteraard.
                                Maar als je zo'n onderzoek geloofwaardig wilt presenteren,zorg je dat dat soort fouten er niet in zitten.
                                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X