Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Het is een goedkoop alternatief voor een goede dosis proteïne maar je kan prima zonder. Eigenlijk hebben ze ook gelijk als ze zeggen dat die shakes alleen geen donder uitmaken
Ja precies. Alleen het advies om naar een dietiste te gaan als je een gedegen sportvoeding wilt heb ik mijn twijfels bij... Maar dat als je voldoende eet, je geen supps of shakes nodig hebt, helemaal kloppend
Nee... ik drink sowieso geen melk... Maar je kan je VOEDINGstoffen gewoon uit voeding halen. Jij denkt dat je shakes nodig hebt om ´breed´ te worden?
Kijk, als je het hebt over andere hulpmiddelen, die je met een injectienaald inbrengt geloof ik prima dat je als een dolle gaat groeien. Maar ik kom prima aan mijn eiwitten zonder shakes enzo, en zou niet weten waarom anderen dit niet zouden kunnen.
Ik snap heus wel dat je ook zonder shakes kan. Maar het punt is hoe ze het brengen, bijvoorbeeld 8 gram is genoeg per dag. Als sporter heb je gewoon meer eiwit nodig. Als je niet zoveel eiwit uit voeding binnen krijgt dan is een shake een goede aanvulling. Dit punt mist de reportage een beetje, ze zetten de shake neer als een soort wondermiddel. Wat het dus niet is.
Je kunt prima de nodige eiwitten uit voeding halen. Shakes zijn ter aanvulling en vooral gemakkelijk. Toch denk ik dat eiwitten uit voeding halen beter is voor het functioneren van het lichaam.
Wellicht dat ik niet goed geluisterd heb, maar ik dacht dat hij vooral de 2 glazen melk vergeleek met de extra eiwitten die een shake geven. Mocht ik dit dus verkeerd geïnterpreteerd hebben geef ik je op dat punt gelijk. 2 glazen melk is niet genoeg om aan je eiwitten per dag te komen.
alleen... vind je ook niet dat het best verfrissend is dat ze vertellen dat eiwitshaken echt overbodig zijn en dat die jongens (vooral die eerste hilarisch, die voelde zich met een paar shakes per dag breder worden en dan mini spierballetjes) dus vooral het placebo effect ervaren, of eerst zo drastisch slecht aten dat ze uberhaupt niet aan hun voedingswaarde kwamen dat ze voelde dat ze nu we de energie hadden?
Shakes zijn niet nodig, maar ik vind het ook weer wat om kipfilet door mijn havermout of brinta te gooien. Oftewel whey of caseine is gewoon lekker door je havermout, brinta of ontbijt granen voer.
Eet makkelijk weg en is vooral makkelijk dus.
Als ik tijd zou hebben om bij bijna elke maaltijd pasta of tonijn, kip te eten dan zou ik dat doen, maar een bak havermout met whey is binnen 2 minuten leeg en dan heb je toch 800-1000kcal weg gegeten. Erg tijd efficiënt in korte middagpauzes en nog best lekker ook, aldus mezelf.
90% van de mensen die traint eet verkeerd/te weinig/slecht
True, maar wel verwachten alsof die shakes er wat aan veranderen. Ik zeg ook. Als je shakes wil gaan gebruiken krijg dan eerst je voeding op orde. Geef anders die pot whey, maar aan mij. Jij die niet op zijn eten let en maar wat aankloot, zal er weinig/niets aan hebben.
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
An Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
Comment