Neem aan dat ze het zelf zouden testen, al helemaal bij zo'n grote afname. Dit is bewust gedaan. Kan niet anders.
Smaakloze whey uit de USA
Collapse
X
-
Originally posted by diasog View PostWat ik dus niet weet is; wisten ze er zelf ook van af? Of zijn de eigenaren van B&F zelf ook 'opgelicht' door hun leveranciers?
Comment
-
Dank voor jullie antwoorden. Ik zal eens kijken naar XXtreme en XXL nutrition.
Over B&F gezegd; natuurlijk wisten ze al lang dat ze een ondeugdelijk product verkochten. Het zijn gewoon, net als zovele bedrijven, graaiers en zakkenvullers en nu doen ze het af als DAS HABEN WIR NICHT GEWUSST.
What else is new..
Comment
-
Originally posted by generation_iron View PostWaarom bescherm jij ze zo??
Dat vind ik dan net te ver gaan natuurlijk kan en mag iedereen zijn gevoelens uiten dit heb ik zelf ook gedaan in een mail en het is gewoon netjes opgelost.
Maar dat word dan nergens gepost hoe het is opgelost dat vind ik dan raar wel doorgaan over hoe erg het is maar de meeste vertellen niet hoe het is opgelost voor hun.
Comment
-
Originally posted by romanov View PostSinds het whey schandaal van B&F is gebleken dat er veel rommel wordt aangeboden. In de USA worden producten veel beter getest en kunnen fabrikanten en webshops dan ook echt daadwerkelijk opdoeken als zo'n schandaal zoals bij B&F zich er voordoet.
Nu zijn er ontzettend veel goede whey's te vinden zoals Gold Standard, Musclepharm, sytha-6. Deze zijn echter alleen verkrijgbaar met smaakjes. Ik wil graag zo min mogelijk rotzooi dus een smaakloze whey gemaakt in de USA.
Wie weet die te vinden?DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by Bigdude View PostNou ik mag de eigenaar graag en ik weet gewoon dat hij het niet met opzet zo gedaan heeft. Ze hebben ook schuld bekent. Mensen kunnen naar hun mailen ze hebben het er gok ik erg druk mee om dit op te lossen met iedereen. Enige waar ik mezelf aan stoor zijn de mensen die zomaar wat roepen, uitingen als oplichters, dit is al jaren zo.
Dat vind ik dan net te ver gaan natuurlijk kan en mag iedereen zijn gevoelens uiten dit heb ik zelf ook gedaan in een mail en het is gewoon netjes opgelost.
Maar dat word dan nergens gepost hoe het is opgelost dat vind ik dan raar wel doorgaan over hoe erg het is maar de meeste vertellen niet hoe het is opgelost voor hun.
Lijkt wel alsof je het niet helder ziet , we moeten ze maar aardig vinden omdat ze ons beflikkert hebben ? Of zielig vinden ?
Ik weet niet wat jij daar doet als je daar op bezoek of wat die eigenaar met je doet als je hem zo goed kent ?
Gaat niet om gevoelens , gaat er om dat het inderdaad grote oplichters zijn.
Comment
-
Originally posted by Lethal View PostNiemand mag zeggen dat ze het oplichters vinden als ze bewust jaren worden beflikkert ?
Lijkt wel alsof je het niet helder ziet , we moeten ze maar aardig vinden omdat ze ons beflikkert hebben ? Of zielig vinden ?
Ik weet niet wat jij daar doet als je daar op bezoek of wat die eigenaar met je doet als je hem zo goed kent ?
Gaat niet om gevoelens , gaat er om dat het inderdaad grote oplichters zijn.
Comment
-
Eens met lethal dit keer.
hoe de fuck zouden ze dit niet weten..
daarbij hebben ze pas bekend toen er geen houden meer aan was.
ik koop al jaren bij bf en hun whey was altijd lekker zoet..ergens wist ik dat dit niet klopte.
maar was nooit zo strikt dus boeiend.
nu heb ik laatst nog een shake vd nieuwe batch gehad..totaal andere smaak.
conclusie:jaren lang opgelicht.
ik hoef geen korting etc want ik koop er niks meer, ik zou wel graag de eigenaar een stomp voor ze harses willen geven.
ps ik ken diverse werknemers en geloof mij nou maar hun whey en alles wat ze verkopen is al jaren niet pluis.
Comment
-
And the story continues....
Wat voor verkeerd beeld wordt er dan geschetst Bigdude?
Vind jij nu echt dat B&F schuld bekend heeft en met een goede oplossing is gekomen?
De efteling is morgen ook open.
Ik bestelde altijd bij B&F en ben er ook van overtuigd dat er flink wat olie op het vuur gegooid is door enkele gasten,met voorbedachte rade.
Maar de feiten liegen niet toch.
Dat ze het dan volgens jou goed opgelost hebben door een maand lang een beetje korting te geven op Whey,zegt precies dat jij het niet echt begrijpt.
Al is dat wel logisch:als je bevriend bent met iemand,verdwijnt je kritische denkwijze.
@Aldo:het wordt inderdaad weer eens tijd voor een creatine,winstrol only of gewichtshefriemtopic.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by quibus View PostEens met lethal dit keer.
hoe de fuck zouden ze dit niet weten..
daarbij hebben ze pas bekend toen er geen houden meer aan was.
ik koop al jaren bij bf en hun whey was altijd lekker zoet..ergens wist ik dat dit niet klopte.
maar was nooit zo strikt dus boeiend.
nu heb ik laatst nog een shake vd nieuwe batch gehad..totaal andere smaak.
conclusie:jaren lang opgelicht.
ik hoef geen korting etc want ik koop er niks meer, ik zou wel graag de eigenaar een stomp voor ze harses willen geven.
ps ik ken diverse werknemers en geloof mij nou maar hun whey en alles wat ze verkopen is al jaren niet pluis.
Verder praat ik het zeker niet goed hoor.
Comment
-
Originally posted by diasog View PostIk weet niet hoe het gegaan is enzo maar: als je iets bestelt bij een leverancier en die leverancier heeft tests en die bekijk je en die zijn goed, waarom zou je dan alles dubbel checken?
Verder praat ik het zeker niet goed hoor.
Denk je dat er voor zulke grote bedragen geen goede tests zullen zijn ?
Je levert of je levert niet , volgens mij kan daar geen onduidelijkheid over zijn.
En lees Quibus zijn verhaal , dat zegt toch al genoeg dan ook.Last edited by Lethal; 29-01-2015, 12:37.
Comment
-
Originally posted by rain View PostAnd the story continues....
Wat voor verkeerd beeld wordt er dan geschetst Bigdude?
Vind jij nu echt dat B&F schuld bekend heeft en met een goede oplossing is gekomen?
De efteling is morgen ook open.
Ik bestelde altijd bij B&F en ben er ook van overtuigd dat er flink wat olie op het vuur gegooid is door enkele gasten,met voorbedachte rade.
Maar de feiten liegen niet toch.
Dat ze het dan volgens jou goed opgelost hebben door een maand lang een beetje korting te geven op Whey,zegt precies dat jij het niet echt begrijpt.
Al is dat wel logisch:als je bevriend bent met iemand,verdwijnt je kritische denkwijze.
@Aldo:het wordt inderdaad weer eens tijd voor een creatine,winstrol only of gewichtshefriemtopic.
Ze hebben niet alleen korting gegeven zoals je weet hebben ze nu l 1.000x aangegeven dat je kunt mailen PM via FB en dan word er gekeken naar een passende oplossing.
Ze hebben toegeven het was fout ze vertrouwden hun leverancier daar zat een foutje. Maar goed als ik een topic moet maken voor elke leverancier die ik ken die ik niet had moet vertrouwen dan kunnen we wel aan de gang blijven.
Punt is gewoon het was verkeerd ergens uiteraard goed dat er nu ook iets aan gedaan kan worden.
Verder heb je gelijk er zijn gasten die zien het graag dat gebash. Maar goed ik ga even een shakje pakken whey perfection.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment