Smaakloze whey uit de USA

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Bigdude View Post
    Ik heb het inderdaad niet vanaf het begin meegekregen. Eerder ergens op de helft. Ik heb wel al heel wat topics gelezen hierover dit met zeer uiteenlopende reacties
    Dat klopt ook hoor ik lees op diverse plekken en de meningen zijn verdeeld
    755754578909753mensen vinden het oplichters
    1 iemand vind ze wel ok......

Comment

Originally posted by quibus View Post
      Laatst ergens gelezen dat het ik meen twee jaar geleden al boven de 10miljoen per jaar was.
      die gasten testen al hun huismerken joh...maar ik ga er verder niet op in.
      is gewoon een hoerenbedrijf met bigdude als promoter.
      dat hun whey na jaren anders smaakt is geen mening maar een FEIT.
      Ik heb hun jaarrekeningen van 2010,2011 en 2012 maar daar staan dus geen winst en verlies rekening in... Hebben ze slim over nagedacht aangezien je dat niet verplicht bent vrij te geven als 'kleine' onderneming. Ook geen enkel kengetal waaruit je ook kan afleiden wat hun omzet en winsten zijn geweest de afgelopen jaren. Ben wel benieuwd.

Hun eigen vermogen is wel hard gestegen van 2010 naar 2011 (650.000 euro) wat kan komen door de winst. Tot eind 2012 is het bijna gelijk gebleven. 10 miljoen omzet lijkt me stug, dan zou het eigen vermogen wel flink wat harder moeten hebben gestegen, of ze werken echt met kleine winst marges..

Gegevens van 2013 en 2014 heb ik niet maar je kunt je voorstellen dat als het goed ging met B&F in 2010 dat het in 2013 en 2014 alleen maar beter qua (zowel qua omzet als winst) 10 miljoen omzet zou wel realistisch kunnen zijn voor 2013 en 2014 omdat hun afzet echt enorm vergroot en de omloopsnelheid van hun producten niet is afgenomen (als ik naar mezelf kijk )

Als je echt nieuwsgierig bent kun je de jaarrekening bij de kvk opvragen van 2013 (en misschien al 2014?) Wellicht dat ze nu geen 'kleine' onderneming meer zijn maar 'middelgroot' en dus wel een winst- en verliesrekening moeten vrijgeven.

Comment

Als het bedrijf een middelgrote onderneming is geworden moet de omzet ook over de 8,8 mil zijn, dus zit die 10 aardig in de buurt haha.

Ligt aan de verhouding TV en EV om te kunnen zien of die stijging van EV komt door winst of privéstortingen, maar een stijging van 650.000 door privéstorting lijkt me een erg slecht teken voor B&F
        Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
        People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
        BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Live getuige van een fittie tussen B&F Bigdude en TheHaren XXL ?

Comment

Groei: 258%
            Omzet: € 16,3 mln.
            Werknemers: 21
            Ceo: Laurenz Roelevink
            Opgericht: 2008
            Plaats: Heerenveen
            Home | Body & Fitshop
            Bijna jaarlijks laten Lau-
            renz Roelevink en Ilco Bos
            van Body & Fit Sportsnu-
            trition een nieuwe web-
            site maken. Online blijven
            vernieuwen is belangrijk,
            vooral als je voor je omzet
            grotendeels afhankelijk
            bent van internet. Body &
            Fit verkoopt sportvoeding,
            voedingssupplementen en
            dieetproducten. Het bedrijf
            heeft twee fysieke winkels,
            in Zwolle en Amersfoort,
            maar de meeste handel ge

Comment

beurt via de webshop. Om
              door te kunnen groeien,
              lieten de twee ondernemers
              een nieuw distributiecen-
              trum bouwen op het Inter-
              nationaal Bedrijvenpark
              Friesland in Heerenveen.
              Kosten: ruim €2 mln. Maar
              die investering was het
              waard. Begin 2013 werd het
              nieuwe pand ingebruik-
              genomen. De stijging in
              omzet voor dit jaar wordt
              geschat op 75%.

dit was 2013
              Als ze dus in 2014 die 75% gehaald hebben gaan ze al dik over de 20miljoen heen

Comment

Even een tip voor de supplementenverkopers: Laat voortaan alle whey door quibus proeven ipv een dure labtest te laten doen. Deze man weet namelijk aan de hand van de smaak of het eiwitgehalte op het etiket klopt of niet
                BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Haha leuke grap man...je proeft gewoon dat het vele malen minder zoet is dan voorheen.
                  Snap ook niet waarom je het weer persoonlijk moet maken...maar ga lekker door karma is een bitch.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                    Haha leuke grap man...je proeft gewoon dat het vele malen minder zoet is dan voorheen.
                    Snap ook niet waarom je het weer persoonlijk moet maken...maar ga lekker door karma is een bitch.
                    zijn serieus die "nieuwe" potten een totaal andere smaak ? Tsjonge jonge ze mogen zich echt weleens gaan schamen daar.

Comment

Om even terug te komen op waarom ik de discussie startte Ik heb zojuist toch maar de Gold Standard 100 gekocht via Body-Supplies. Deze webshop leek me goed en ik bestel sowieso geen huismerken meer. Ik blijf zoeken naar een goeie whey zonder smaakstoffen. B&F kan me de rambam krijgen daar bestel ik niks meer.

Oh en voor de mensen die oprecht geloven in de leugens van B&F of daar belangen hebben, ahum kuch Bigdude. Een fabrikant in Nederland weet echt wel wat die verkoopt en heeft producten uitvoerig laten testen! Niemand wil namelijk problemen in de wet productaansprakelijkheid. Stel je voor ze laten die meuk niet testen en er blijken gifstoffen in te zitten dan mogen ze direct hun toko opdoeken.

Comment

Gast ik ben niet echt actieve hier. maar elke keer als ik even kom kijken lik jij b&f. Oprotten met die mongolen mensen steken uren in hun hobby, leven en vertrouwen een bedrijf die je even lekker in je kont neuk...
                        En wat krijgen de meesten mensen hier een nieuwe pot whey, en een 10 euro korting bon. en dan nog mensen die en goede discussie maken over anabolen worden gebannd en die vuile oplichters niet!
                        Daar boven op de berg

Comment

Die twee zijn al binnen van body en fitshop , dat is wel duidelijk met hun schijt aan alles mentaliteit.
                          Alleen bigdude vind dat ze nog niet genoeg hebben verdiend.

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                            winny&fit shop
                            Hahah scherp, bigdude ik wheyt niet waarom je b&f zo blijft beschermen maar t slaat nergens op.
                            Mangs wa, aait nich

Comment

Originally posted by Ruhl View Post
                              Wat is er aan de hand met BF?
                              Iets met porto kosten of zo
                              ik roep ook maar wat !!!

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                                winny&fit shop
                                Ben je inmiddels van mening veranderd?

Comment

Sidebar top desktop