Smaakloze whey uit de USA

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Inderdaad nog wel kijken hoe het zit met de visolie. Kocht eerst marinol, maar laatste bestelling huismerk gedaan toen ik keek naar EPA en DHA verhouding qua prijs.

Helaas gekocht, voordat het whey schandaal opdook, want ik vertrouw er niks meer van.

Op de Marinol staat tegenwoordig ook de naam van BF i.p.v. enkel Marinol.
    "Straight outta gym"

Comment

Bigdude, eerst pretenderen dat je volledig onafhankelijk bent, maar nu blijkt dat je al die tijd al dikke vrienden bent geweest met de B&F eigenaar. Mijn neef verkoopt zijn eigen Pre-workout en hij heeft mij verzekerd dat het onmogelijk is dat B&F niet van op de hoogte was van wat er in zijn whey zat. Ik heb met mijn eigen ogen gezien wat voor papier werk er aan te pas komt en hoe precies dit allemaal wel niet in zijn werk gaat. Zij wisten donders goed wat erin zat en het is dan ook niet voor niets dat B&F zich altijd zo merkwaardig afzijdig hield als het om de inhoud van hun Whey ging. Ik heb jaren lang bij B&F besteld. Ik ken dus de smaak van hun whey. Net als quibis, heb ik onlangs nog een shake van hun perfection genomen om het verschil in smaak te beoordelen. Ik kan je verzekeren dat dit totaal niet smaakte zoals al de afgelopen jaren. Conclusie? Jarenlang opgelicht.

Denk je trouwens werkelijk dat de eigenaar jou gaat vertellen dat ze jarenlang iedereen oplichtten? Stel je voor dat jij daar het terrein komt op lopen en dat de eigenaar jou in alle eerlijkheid verteld: "Ja, dit was bij ons al langer bekend. Wij lichten de boel al jaren op." Nee, natuurlijk niet. Zo werkt dat niet. Ongelooflijk dat jij nog steeds in sprookjes gelooft. Heel naïef om deze man op zijn blauwe ogen te geloven. Net zo naïef dat jij nog steeds bij B&F koopt en dus indirect oplichting steunt. Daarnaast ging het niet alleen om de whey perfection, zoals nu bekend is, maar ook om de whey isolaat. Laat staan hoe het met de andere producten gesteld is als niet eens hun 2 meestverkochte producten op orde zijn.

Dat B&F nu nog aan de haal gaat met "Lab tested whey" is helemaal te hypocriet voor woorden. Werkelijk de omgekeerde wereld.

Comment

Dat is wel cool je eigen pre workout hebben en maken. Verder wat je verteld is berust op meningen en aannames kan ik dus niet echt inhoudelijk op ingaan zonder weer in herhaling te moeten vallen. Dus dat zal ik dan ook niet doen. Ik weet exact wat erbij komt kijken als je een product wilt lanceren. Echter zodra het product er is kan je er toch vanuit gaan dat daar waar de samenstelling word gedaan niemand wat aanpast toch ? Nu is dit bij B&F wel gebeurt klinkt geloofwaardig zeker gezien het feit ze zelf toegeven dat ze hun hadden moeten checken.
        Je neef heeft z'n pre workout heel leuk veel tijd ingestoken samenstelling alles is goed nu gaan ze er iets aan veranderen zonder dat hij dit weet en hij test ook niet mogen we dan van zijn pre workout ook gehakt maken ? Of zeg je dan van nee is niet bewust en ook niet sinds het begin want, ik heb de papieren gezien dat het goed was.

Comment

Gast dit gaat niet om een kraampje om de hoek dit gaat over een bedrijf dat honderdduizenden aan euros omzet maakt als het niet miljoenen is. Als je echt zo naïef bent en gelooft dat ze van niks afwisten omdat ze zeiden ja we wisten het echt niet dan is het enige wat ik kan zeggen ...
          Last edited by kedamn; 29-01-2015, 16:33.

Comment

Hahaha, grappig.
            Waneer hebben ze het toegegeven? Precies!
            Pas toen ze door het ijs zakten, maar daarvoor werden alle kritische vragen en bezwaren weggewuifd.
            Dat jij met of voor ze werkt, is prma.
            Maar je maakt jezelf redelijk belachelijk door te zeggen dat ze er echt niks van wisten en hun fouten hebben toegegeven.

Kan jij er trouwens achter komen of de omzet per jaar onder de 10 miljoen is of zeer ruim erboven?

Grappig dat je dan niet af en toe een simpele, ECHTE labtest laat doen.
            Oh nee ,wacht…. dan worden de producten duurder en gaat de netto winst omlaag.
            En dat willen we niet uiteraard.
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rain View Post
              Hahaha, grappig.
              Waneer hebben ze het toegegeven? Precies!
              Pas toen ze door het ijs zakten, maar daarvoor werden alle kritische vragen en bezwaren weggewuifd.
              Dat jij met of voor ze werkt, is prma.
              Maar je maakt jezelf redelijk belachelijk door te zeggen dat ze er echt niks van wisten en hun fouten hebben toegegeven.

Kan jij er trouwens achter komen of de omzet per jaar onder de 10 miljoen is of zeer ruim erboven?

Grappig dat je dan niet af en toe een simpele, ECHTE labtest laat doen.
              Oh nee ,wacht…. dan worden de producten duurder en gaat de netto winst omlaag.
              En dat willen we niet uiteraard.
              De omzet hoe moet ik dat weten geen idee. Ik denk dat ze nu wel die testen toe gaan passen beter laat dan nooit.

Comment

Laatst ergens gelezen dat het ik meen twee jaar geleden al boven de 10miljoen per jaar was.
                die gasten testen al hun huismerken joh...maar ik ga er verder niet op in.
                is gewoon een hoerenbedrijf met bigdude als promoter.
                dat hun whey na jaren anders smaakt is geen mening maar een FEIT.

Comment

Zag net iemand met een shaker waar de text helemaal vanaf was gekrast. Ik vermoed dat er B&F op stond lol.
                  Mind is everything.

Comment

Originally posted by resike View Post
                    Zag net iemand met een shaker waar de text helemaal vanaf was gekrast. Ik vermoed dat er B&F op stond lol.
                    Ik loop ook niet meer met die shakers in het openbaar hoor. Ik word niet graag aangezien voor achterlijke oid.

Denk dat er samen met mij nog veel meer "trouwe" klanten zijn die zich echt genaaid voelen. En wordt net gedaan alsof er niks gebeurd is. Heb je daar vrolijk duizenden euro's naar zitten sturen en kan geen vergoedingspakketje of wat dan ook vanaf. Tuurlijk kan je dan zeggen: ja wat wil je voor het minst geld vooraan zitten, maar toch. Gaat om het principe. Zoals het nu gegaan is, is het gewoon oplichterij.
                    "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Iron Mind View Post
                      Ik loop ook niet meer met die shakers in het openbaar hoor. Ik word niet graag aangezien voor achterlijke oid.

Denk dat er samen met mij nog veel meer "trouwe" klanten zijn die zich echt genaaid voelen. En wordt net gedaan alsof er niks gebeurd is. Heb je daar vrolijk duizenden euro's naar zitten sturen en kan geen vergoedingspakketje of wat dan ook vanaf. Tuurlijk kan je dan zeggen: ja wat wil je voor het minst geld vooraan zitten, maar toch. Gaat om het principe. Zoals het nu gegaan is, is het gewoon oplichterij.
                      Het zijn oplichters. Over het minste geld vooraan zitten gaat eigenlijk niet eens op. De labels klopte al van geen kant. En dat is nou juist wat een voedingssupplement maakt.

Het eiwit percentage is al triest. Maar het suiker/fructose verhaal vind ik nog veel erger.
                      Mind is everything.

Comment

Ik zou graag met een winstrol kuurtje willen beginnen. Waar kan ik dat kopen?
                        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Bigdude View Post
                          Dat is wel cool je eigen pre workout hebben en maken. Verder wat je verteld is berust op meningen en aannames kan ik dus niet echt inhoudelijk op ingaan zonder weer in herhaling te moeten vallen. Dus dat zal ik dan ook niet doen. Ik weet exact wat erbij komt kijken als je een product wilt lanceren. Echter zodra het product er is kan je er toch vanuit gaan dat daar waar de samenstelling word gedaan niemand wat aanpast toch ? Nu is dit bij B&F wel gebeurt klinkt geloofwaardig zeker gezien het feit ze zelf toegeven dat ze hun hadden moeten checken.
                          Je neef heeft z'n pre workout heel leuk veel tijd ingestoken samenstelling alles is goed nu gaan ze er iets aan veranderen zonder dat hij dit weet en hij test ook niet mogen we dan van zijn pre workout ook gehakt maken ? Of zeg je dan van nee is niet bewust en ook niet sinds het begin want, ik heb de papieren gezien dat het goed was.
                          Jij hebt er duidelijk geen kaas van gegeten. Je geeft aan exact te weten wat er bij komt kijken als je een product wilt lanceren. Echter blijkt uit je reactie dat je totaal niet weet hoe het er daarna aan toe gaat. Geef dan ook niet zo een vertekend beeld van de situatie door te stellen dat B&F in alle eerlijkheid heeft gehandeld. Je promoot B&F op elk moment waar mogelijk. Laat dit achterwege want je geeft personen die meelezen en wellicht niet de hele discussie tot in de puntjes hebben gevolgd een verkeerd beeld.

Knap om te zien hoe je B&F en geloofwaardig in een zin probeert te gebruiken. Ik vraag mij af of jij de discussie vanaf het begin af aan hebt gevolgd en of je met eigen ogen hebt gezien hoe B&F reageerde in alle ophef. Dit bedrijf is totaal niet transparant, dat blijkt maar uit het feit dat alle maar dan ook werkelijk alle negatieve reviews op welke media dan ook vakkundig worden verwijderd.

Comment

Originally posted by TheHaren View Post
                            Jij hebt er duidelijk geen kaas van gegeten. Je geeft aan exact te weten wat er bij komt kijken als je een product wilt lanceren. Echter blijkt uit je reactie dat je totaal niet weet hoe het er daarna aan toe gaat. Geef dan ook niet zo een vertekend beeld van de situatie door te stellen dat B&F in alle eerlijkheid heeft gehandeld. Je promoot B&F op elk moment waar mogelijk. Laat dit achterwege want je geeft personen die meelezen en wellicht niet de hele discussie tot in de puntjes hebben gevolgd een verkeerd beeld.

Knap om te zien hoe je B&F en geloofwaardig in een zin probeert te gebruiken. Ik vraag mij af of jij de discussie vanaf het begin af aan hebt gevolgd en of je met eigen ogen hebt gezien hoe B&F reageerde in alle ophef. Dit bedrijf is totaal niet transparant, dat blijkt maar uit het feit dat alle maar dan ook werkelijk alle negatieve reviews op welke media dan ook vakkundig worden verwijderd.
                            Ik heb het inderdaad niet vanaf het begin meegekregen. Eerder ergens op de helft. Ik heb wel al heel wat topics gelezen hierover dit met zeer uiteenlopende reacties

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                              Ik zou graag met een winstrol kuurtje willen beginnen. Waar kan ik dat kopen?
                              winny&fit shop

Comment

Wat is er aan de hand met BF?
                                Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X