Originally posted by Lethal
View Post
Smaakloze whey uit de USA
Collapse
X
-
-
Originally posted by Bigdude View PostB&F was naïef om te denken iet te hoeven testen hebben ze ook aangegeven. Hebben er ook een wijze les uit geleerd. En dat is wat ik belangrijk vind ze hebben het door doen er wat aan komen mensen gepast ongepast tegemoet altijd lastig het voor iedereen perfect op te lossen.
Maar ze hebben niks opgelost! De klant hoeft toch niet naar hun toe te komen nou voor een oplossing , zeker als een voetveeg je hand ophouden ook nog? Beetje de omgekeerde wereld is dat.
Daarbij zit het geld al in hun zakken.
Maar je hoeft mij ook niet te overtuigen , je denkt er compleet anders over.Last edited by Lethal; 29-01-2015, 13:14.
Comment
-
Comment
-
Alle eiwitten komen bij dezelfde bron vandaan dus dan kun je wel raden dat alkes ondergedoseerd was en aangelengd met suiker.
visolie is te goedkoop, zoek maar eens een groothandelprijs van visolie, vitamines zijn ook te goedkoop.
Nee ik kan niks bewijzen maar het is daar gewoon bekend hoor dus bigdude ze hele verdediging van bf is BULLSHIT
je proeft zelf toch ook wel het verschil bigdude dan weet je dat je jaren belazerd bent.
en 1000x hebben ze gezegd een passende oplossing? Lol waar staat dat want ik heb hiet niks gelezen.
als het een degelijk bedrijf was hadden ze uit hun administratie kunnen zien dat ik al duizenden euros heb heen gebracht.
im had gewoon een mail of telefoontje met excuses moeten krijgen.
ze wissrn overal alle negatieve reacties op fb en vergelijkinssites.
zijn gewoon boeven daarzo..dus srry maar of jij bent gewoon bf medewetker of je bent stekeblind ofzo.
maar koop lekker bij bf.
Nog 1vraag als je tijdens je kuur een abces als een tennisbal krijgt zet je dan volgende keer weer hetzelfde merk of kijk je verder?
Comment
-
Er komen nog meer onderzoeken aan,waaronder multivits en visolie als het goed is.
Ik heb zelf aan die struisvogelpolitiek meegedaan,omdat ik 2,50 euro p.m voor visolie en multivits ook wel erg leuk vond.
Maar eigenlijk kan het niet natuurlijk,zeker de visolie niet.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by quibus View PostAlle eiwitten komen bij dezelfde bron vandaan dus dan kun je wel raden dat alkes ondergedoseerd was en aangelengd met suiker.
visolie is te goedkoop, zoek maar eens een groothandelprijs van visolie, vitamines zijn ook te goedkoop.
Nee ik kan niks bewijzen maar het is daar gewoon bekend hoor dus bigdude ze hele verdediging van bf is BULLSHIT
je proeft zelf toch ook wel het verschil bigdude dan weet je dat je jaren belazerd bent.
en 1000x hebben ze gezegd een passende oplossing? Lol waar staat dat want ik heb hiet niks gelezen.
als het een degelijk bedrijf was hadden ze uit hun administratie kunnen zien dat ik al duizenden euros heb heen gebracht.
im had gewoon een mail of telefoontje met excuses moeten krijgen.
ze wissrn overal alle negatieve reacties op fb en vergelijkinssites.
zijn gewoon boeven daarzo..dus srry maar of jij bent gewoon bf medewetker of je bent stekeblind ofzo.
maar koop lekker bij bf.
Nog 1vraag als je tijdens je kuur een abces als een tennisbal krijgt zet je dan volgende keer weer hetzelfde merk of kijk je verder?
Comment
-
Originally posted by rain View PostEr komen nog meer onderzoeken aan,waaronder multivits en visolie als het goed is.
Ik heb zelf aan die struisvogelpolitiek meegedaan,omdat ik 2,50 euro p.m voor visolie en multivits ook wel erg leuk vond.
Maar eigenlijk kan het niet natuurlijk,zeker de visolie niet.
Comment
-
Originally posted by rain View PostEr komen nog meer onderzoeken aan,waaronder multivits en visolie als het goed is.
Maar eigenlijk kan het niet natuurlijk,zeker de visolie niet.Ik doe een gok
Comment
-
Originally posted by Pren View PostDaarom vroeg ik het inderdaad. Ik koop/kocht van die visolie van Now bij B&F en misschien dat ik die wel blijf halen, als daar niet mee gekloot is. Dat is immers niet hun huismerk.
Comment
-
Maar eigenlijk kan het niet natuurlijk,zeker de visolie niet.
Van eiwitpoeder weten we dat we er zoveel procent eiwit in willen hebben, dus da's vrij gemakkelijk te controleren op de verpakking (mits het klopt natuurlijk). Bij visolie-capsules weet men echter niet waar hij naar moet kijken en dan gaat het fout.
Comment
-
Originally posted by Dynamix View PostVisolie kan wel goedkoop zijn. Het is alleen een hoop marketing en opvulmiddel. "Hoog gedoseerde visolie-capsules" betekent niets. Het enige dat je zou willen weten is hoeveel DHA en EPA er in zit, en als je daar genoeg van wilt dan kom je al snel veel duurder uit. Je bent dan wel klaar met een tablet of 3-4 ipv er 12 te slikken, dus uiteindelijk ben je waarschijnlijk goedkoper uit en je krijgt niet al die vulmiddelen binnen, terwijl je in de plaats daarvan ook een hand noten zou kunnen eten wat veel beter vult. NOW Ultra Omega 3 is een goed merk. 3 gram per dag DHA en EPA gecombineerd en je zit goed.
Van eiwitpoeder weten we dat we er zoveel procent eiwit in willen hebben, dus da's vrij gemakkelijk te controleren op de verpakking (mits het klopt natuurlijk). Bij visolie-capsules weet men echter niet waar hij naar moet kijken en dan gaat het fout.
Ik heb er te weinig verstand van om te oordelen,maar het gaat natuurlijk niet alleen om de vulmiddelen.
Het lijkt mij dat de -te-goedkope visoliecapsules minder van kwaliteit zijn of minder gezuiverd zijn om de kosten te drukken.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by Dynamix View PostVisolie kan wel goedkoop zijn. Het is alleen een hoop marketing en opvulmiddel. "Hoog gedoseerde visolie-capsules" betekent niets. Het enige dat je zou willen weten is hoeveel DHA en EPA er in zit, en als je daar genoeg van wilt dan kom je al snel veel duurder uit. Je bent dan wel klaar met een tablet of 3-4 ipv er 12 te slikken, dus uiteindelijk ben je waarschijnlijk goedkoper uit en je krijgt niet al die vulmiddelen binnen, terwijl je in de plaats daarvan ook een hand noten zou kunnen eten wat veel beter vult. NOW Ultra Omega 3 is een goed merk. 3 gram per dag DHA en EPA gecombineerd en je zit goed.
Comment
-
Originally posted by generation_iron View PostJe moet eens kijken naar maxxtreme. Label claim: dit houdt in dat wat er op het label staat er ook daadwerkelijk in zit. Zij houden zich dus niet aan de wettelijk toegestane marge voor afwijking. Ze zijn in smaken verkrijgbaar maar dit is niet zoet te noemen. Er zit eigenlijk amper smaak aan als je het mij vraagt en is echt geen kwelling om te drinken.
Jouw keuze"Straight outta gym"
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 100kg 3x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 5x
Military press:...-
Kanaal: Trainingslogjes
19 uur geleden -
-
door WafulRenoSHOP NOW- https://allsupplement.org/keto-fusion-gummies/
Keto Fusion Gummies-The Keto Fusion Gummies weight loss supplement is set to improve...-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 85kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 51kg 10x, 8x
superset met
Lu side...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 5x
Deficit wide grip SL DL:
- 110kg 4x
- 61kg 25x
Hatfield...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 100kg 3x
Sumo safety bar goodmorning:
- 30kg 2x15
Wide grip bent over...-
1 week geleden -
-
door chark 37Hey .
Door medische redenen kan ik niet sporten maar wil wat afvallen iemand iets te koop ....-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 91kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Bij de w-up sets 1-2 reps meer...-
1 week geleden -
-
door TuinWonesHet verkrijgen van kwalitatieve backlinks van Nederlandse websites kan de autoriteit van je site verhogen en je ranking verbeteren. Vergroot je online...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor henrycavilI genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 51kg 8x, 6x L en R
Superset met
Lu side...-