bodylab vs xxl

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• bodylab vs xxl

Ik ga even wat sups bestellen maar even een klein vraagje..

Whey perfection of whey isolate ? Van xxl

Of

Whey of whey isolate ? Van bodylab.

Creatine van xxl of van bodylab ? Of crea van on nutrition.

Bedankt voor reacties alvast
    Misschien iemand nog een tip om erbij te combineren ? Zoals glutamine of d-aspartic ?

Thnx

Het houdt niet op. Niet vanzelf.
    Ik doe een gok

Comment

Originally posted by Pren View Post
      Het houdt niet op. Niet vanzelf.
      HAhahaha. Inderdaad

Comment

Originally posted by ginokyani View Post
        Ik ga even wat sups bestellen maar even een klein vraagje..

Whey perfection of whey isolate ? Van xxl

Of

Whey of whey isolate ? Van bodylab.

Creatine van xxl of van bodylab ? Of crea van on nutrition.

Bedankt voor reacties alvast
        Misschien iemand nog een tip om erbij te combineren ? Zoals glutamine of d-aspartic ?

Thnx
        Bestel gewoon waar jij je goed bij voelt en niet wat de rest zegt. Is jou geld jou keuze. De 1 zegt xxl en de ander Bodylab net wat je zelf wil.

Comment

Persoonlijk vind ik qua smaak en structuur bodylab whey ver en veruit de beste die ik ooit heb gehad

Zegt verder nog bar weinig, maar toch
          "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Kijk ook eens op google er zijn best veel leveranciers merken te vinden. Zo heb ik onlangs nog Perfectbody.nl ontdekt ook een review over geschreven.
            Bodylab heb ik eigenlijk ook wel positieve ervaringen mee.

Comment

Hoe is je voeding?
              Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Me voeding is inorde heb ik eerder ewn bericht over geplaatst.
                Vind zelf zonder whey kan je gewoon niet.
                Er is niks wat na de training en sochtends zo snel word opgenomen net als whey.

En inderdaad bigdude er zijn er heel veel te vinden en daarom was mijn vraag ook.

Heb eerst van mdoubleu gehad... Ben ik tevreden over alleen de prijs is minder.
                Daarom maar is eigen merk proberen.

Xxl wn bodylab staan allebei heel hoog.

Bedankt voor reacties.

Comment

'Zonder whey kan je gewoon niet'.
                  Ok.
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

Bodylab whey schuimde bij mij altijd heel erg weet niet hoe het met de isolaat is. Met xxl heb ik geen ervaring maar ik zou zeggen koop is een sample pack of vraag aan een vriend in de gym of je een keer een shake mag proberen oid.

Zeggen dat je niet zonder whey kan is natuurlijk wel onzin, het is slechts een aanvulling.

Comment

Originally posted by ginokyani View Post
                      Me voeding is inorde heb ik eerder ewn bericht over geplaatst.
                      Vind zelf zonder whey kan je gewoon niet.
                      Er is niks wat na de training en sochtends zo snel word opgenomen net als whey.

En inderdaad bigdude er zijn er heel veel te vinden en daarom was mijn vraag ook.

Heb eerst van mdoubleu gehad... Ben ik tevreden over alleen de prijs is minder.
                      Daarom maar is eigen merk proberen.

Xxl wn bodylab staan allebei heel hoog.

Bedankt voor reacties.
                      Ik denk dat je het principe whey shake te serieus neemt. Een shake is een aanvulling liever gezegd een supplement een extratje leuk voor na de training om meteen je eiwitten binnen te hebben die snel opneembaar zijn. Verder is voeding de sleutel gewoon je maaltijden verdelen zorgen dat je uit vast voedsel je eiwitten haalt.
                      Kom je op een dag op een gewicht dat het eten lastig word.
                      Kan me indenken dat als je moet werken je in je kleine pauze geen maaltijd op zal krijgen. Dan is een shake handig. Verder je inname momenten ochtend na de training zijn goed. Al zou ik in de ochtend gaan voor een ontbijt.

Comment

Ik bedoel het niet letterlijk tuurlijk kan je wel zonder whey.

Maar is er een vervanging voor een whey shake ?
                        Is er iets wat net zo snel opneemt ? Nee
                        Dus voor optimale herstel heb je het nodig lijkt mij

Bedankt voor reacties

Comment

Originally posted by Bigdude View Post
                          Ik denk dat je het principe whey shake te serieus neemt. Een shake is een aanvulling liever gezegd een supplement een extratje leuk voor na de training om meteen je eiwitten binnen te hebben die snel opneembaar zijn. Verder is voeding de sleutel gewoon je maaltijden verdelen zorgen dat je uit vast voedsel je eiwitten haalt.
                          Kom je op een dag op een gewicht dat het eten lastig word.
                          Kan me indenken dat als je moet werken je in je kleine pauze geen maaltijd op zal krijgen. Dan is een shake handig. Verder je inname momenten ochtend na de training zijn goed. Al zou ik in de ochtend gaan voor een ontbijt.
                          Ja daar heb je gelijk in.
                          Zoiezo eet ik goed maar indd wat je zegt voor snelle inname na de training is het perfect.
                          Ik train savonds ben rond 8 uur half 9 klaar met training.
                          Na de traing whey shake. En voordat ik ga slapen 500gr kwark.
                          Soms tussendoor wat cashew noten.

Sochtends eet ik brinta met melk ... een whey shake en een banaan.

Bedankt

Comment

Ben zelf al jaren een tevreden body&fit klant

Comment

Originally posted by akito View Post
                              Ben zelf al jaren een tevreden body&fit klant

Dat verklaart een hoop!
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies