Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Zoals vaak het geval is met farmaceutische middelen , kunstmatige additieven en genetisch gemodificeerd voedsel , de belangrijkste reden dat deze stoffen bestaan , dat ze gepatenteerd kunnen worden.
Patenten leveren winst op.
Natuurlijke bronnen kunnen niet gepatenteerd worden , maar de stoffen zijn niet nagemaakt (wat synthetisch is) , hierdoor beter opneembaar vanwege meerdere stoffen die aanwezig zullen zijn die dit proces ook zullen ondersteunen.
Creatine is ook al een tijfelgeval en daarom gebruik ik het al een tijdje niet meer. Het heeft voor mij totaal geen toegevoegde waarde. Het is een leuk supplement voor diegenen die voornamelijk vegetarisch eten en vlees mijden.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
eiwitpoeder (gemak)
creatine (merk niet echt effect, dus ik denk dat ik hiermee stop)
visolie (ik eet te weinig vis)
vitamine C (als ik beetje verkouden begin te worden, dan is het eigenlijk al te laat haha..)
vitamine D (nr 1 tekort in Europa)
en sinds kort magnesium (nr 2 tekort in Europa) voor het slapen.
Ik had altijd moeite met doorslapen (in slaap komen lukte wel). Sinds ik magnesium slik slaap ik als een baby (misschien placebo?). Nadeel alleen is dat ik ineens veel vaker snurk als een gek...
Overigens heb ik ook gehoord dat het slikken van magnesium de opname van vitamine D verbetert, maar ik kan hierover niks vinden op examine.com.
[...]
Overigens heb ik ook gehoord dat het slikken van magnesium de opname van vitamine D verbetert, maar ik kan hierover niks vinden op examine.com.
Ik heb het ook ff gegoogled en magnesium en vitamine D schijnt inderdaad een goede combi te zijn. Daar heb ik nooit bij stilgestaan. Handig om te weten.
Ik heb trouwens ook nog vitamine D3 (Puritan's pride) in m'n stack zitten (dagelijks 2 x 2000IU)
hoorde onlangs dat vitamine d in de avond de nachtrust iets kan storen, neem hem daarom in de ochtend, (geen bron van)
Dat heb ik ook eerder gehoord. Ik neem het ook 's ochtends.
Boerenyozdlogica: vitamine D maak je aan door de zon (vandaar tekorten hier in Europa, vooral bij oudjes, omdat mensen te weinig buiten in de zon komen). De zon schijnt alleen overdag, dus is het voor het lichaam natuurlijker om vitamine d overdag te slikken. Haha, weet niet of het zo is, maar klinkt aannemelijk :P .
Ik heb Perfect Whey Protein van XXL (neutral) Smakeloos, aanrader voor een ieder die de smaakjes allemaal even ranzig vindt.
Verder heb ik van die creatine caps van olimp nutrition
Vitamines, visolie etc. slik ik niet eigenlijk. Zou dat wel ´moeten´?
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment