Fatburner

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fatburner

Beste,

Ik wil voor de zomer nog die laatste paar % vet eraf halen, ik ga dit doen d.m.v aangepast voedingsschema en zou daar graag een fatburner bij gebruiken ( in het verleden heb ik dexaprine erbij toegevoegd en was me er goed bevallen, maar die is nu niet meer te koop )

Nu is mijn vraag,
    Hebben jullie aanbevelingen ( of een idee waar ik nog dexaprine kan krijgen??) want ik heb ook eigen merk B&F gebruikt maar daar kreeg ik erge buikkrampen van.

Naar mijn weten zijn de meeste legale fatburners onzin. Caffeine kan wel wat helpen, voorderest is een goed dieet het belangrijkst.

Comment

Zit misschien wat in, maar toen ik dexaprine had merkte ik wel dat het echt veel harder ging,

Comment

Dat is ook meteen de reden waarom het nu moeilijk te verkrijgen/van de markt is gehaald. De meeste effectieve fatburners brengen ook negatieve effecten met zich mee(verhoogde hartslag/lichaamstemperatuur etc.)

Comment

Hey snotaap,

ik ben zelf zeer te spreken over Alphamine van PES. Is zeer goed te drinken en heeft bij mij 2%bf gescheeld in 8 weken icm een goede training, dieet.

Ik weet er wel een goedkoop adresje voor, heb er zelf ook nog onlangs besteld. PM me even mocht je het willen hebben.

Comment

je kan ook voor eca gaan

maar goed, persoonlijk zou ik het zelf allemaal links laten liggen.

Comment

P
              Originally posted by LosPoppelos View Post
              Hey snotaap,

ik ben zelf zeer te spreken over Alphamine van PES. Is zeer goed te drinken en heeft bij mij 2%bf gescheeld in 8 weken icm een goede training, dieet.

Ik weet er wel een goedkoop adresje voor, heb er zelf ook nog onlangs besteld. PM me even mocht je het willen hebben.
              - /- 2% bf in 8 weken icm goede training en dieet vind jij een goed resultaat.
              Ok.
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rain View Post
                P

- /- 2% bf in 8 weken icm goede training en dieet vind jij een goed resultaat.
                Ok.
                Denk dat ie 2% verschil bedoelt. Maar weet niet hoe je dat kunt vaststellen.
                Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                  Denk dat ie 2% verschil bedoelt. Maar weet niet hoe je dat kunt vaststellen.
                  Dat denk ik ook, gezien het'2%heeft gescheeld'.
                  Maar dat is inderdaad onmogelijk vast te stellen.

Maar dat was mijn volgende reactie geweest,
                  Ik ben namelijk benieuwd hoe dat meetbaar zou moeten zijn.
                  Last edited by rain; 16-04-2015, 20:06.
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

Een fatburner is geen wondermiddel. 9 van de 10 fatburners beloven van alles, maar hebben maar weinig toegevoegde waarde. Toch kan het voor jou een mentaal voordeel zijn. Misschien helpt het je om je beter aan je voedingsschema te houden een heeft het dus toch een positief effect voor jou op het verliezen van vet!

Comment

Sommigen onderdrukken ook de eetlust, dus in die zin kan het wel handig zijn

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
                        Sommigen onderdrukken ook de eetlust, dus in die zin kan het wel handig zijn
                        ik gebruik lipo6 momenteel en men honger gevoel is veel minder dan als ik ze niet neem.
                        dat ik meer vet verlies zou ik niet weten

Comment

Ochtend cardio op een lege maag . En daarna je insuline piekeren brinta

Comment

EC werkt wel goed om de honger te drukken.

Comment

Originally posted by xylometazoline View Post
                              Ochtend cardio op een lege maag . En daarna je insuline piekeren brinta
                              Nee hoor. Werkt niet.
                              Ik doe een gok

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X