Creatine bevindingen – thread

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Creatine bevindingen – thread

Welke creatine product gebruiken jullie en van welke merk?

Hoeveel kost het per KG?

En hoe bevalt het?

Ik zelf heb alleen ervaring met creatine monohydraat van MDOUBLEYOU. Deze werkte wel voor mij. Kost wel 78 per KG
    Last edited by Achilles; 20-02-2006, 16:15.

kijk even bij mijn post over die aanbieding

geloof dat MDY uit de zelfde fabriek komt als dymatize
    Who's the Chef

Comment

Ik heb deze, vind hem nou niet erg werken, maarja kan ook aan mezelf liggen!

"Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

creatine van mdoubleyou komt van DSM vandaan. die zijn ook de uitvinders van het product.
        het werkt alleen als er 94% pure creatine er in zit.

Comment

San V12 Turbo ==> 57,50 per pot van 625 gram
          Swole V2 ==> 49,50 per pot van denk 600 gram
          Beide vind ik erg goed. Maar denk Swole net iets beter
          Attached Files

Comment

Hoe lang kan je een pot bewaren? Ik snap dat er ergens wel een houdbaarheiddatum op zal staan, maar als je een pot net gekocht heb, hoelang kan je dat dan ongeveer bewaren?
            "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

@Marco net gekocht meestal 1-1,5 jaar open korter maar verschilt per merk. En warmte vinden creatine potjes ook niet leuk

Comment

Heb creatine gehad van:

- fitshape
                - mdoubleyou
                - xxlnutrition

Allen monohydrate. Op allen reageerde ik goed. Van de zomer heb ik eens creatine ethyl ester met transportsysteem geprobeerd. Creafusion van Olimp. Dat doe ik dus nooit meer, superduur en werkte bij mij echt niet beter dan gewone creatine.
                Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Alle creatines doen bij mij hetzelfde. Als ik maar 5-7 dagen ga laden, want anders voel ik niets. Ik heb nu een Amerikaanse pot. Felgeel met zwart etiket. Ook deze doet het prima. Moet zeggen dat ik ze altijd inneem met bessensap als transporteur.
                  We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Okt. 05 2005,21:35)]Alle creatines doen bij mij hetzelfde. Als ik maar 5-7 dagen ga laden, want anders voel ik niets. Ik heb nu een Amerikaanse pot. Felgeel met zwart etiket. Ook deze doet het prima. Moet zeggen dat ik ze altijd inneem met bessensap als transporteur.
                    Heb je die van bodybuilding.com of ergens anders?

Ben namelijk van plan om binnenkort ook wat in Amerika te bestellen.

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Okt. 05 2005,21:35)]Alle creatines doen bij mij hetzelfde. Als ik maar 5-7 dagen ga laden, want anders voel ik niets. Ik heb nu een Amerikaanse pot. Felgeel met zwart etiket. Ook deze doet het prima. Moet zeggen dat ik ze altijd inneem met bessensap als transporteur.

opladen moet ik ook anders doet het geen reet

jij met bessen sap als transport??

ik neem het altijd met insuline
                      Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Achilles @ Okt. 05 2005,21:39)]Heb je die van bodybuilding.com of ergens anders?

Ben namelijk van plan om binnenkort ook wat in Amerika te bestellen.  
                        Ik heb even gekeken: de creatine heet 'crea-force' van het merk ABB (American BodyBuilding products). Gewoon bij de supplementenshop gekocht in m'n woonplaats.
                        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

crea force heb ik een keer van mdy gehad maar dat is een sup met heel weinig creatine bij lang en na niet puur

zal ik ook nooit meer kopen
                          Who's the Chef

Comment

Gebruik meestal Perfect Creatine (perfectbody.nl) kost 47.50 per kilo.
                            Hebt ook potjes van 250gr. a 15 euro en 500gr. a 24.50 euro
                            dus zou je altijd kunnen testen.

Comment

Voor Mij Alleen Swole of V12...

Greetz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X