Amino 1000

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Amino 1000

Ik heb gister bij de tuinen een pot amino1000 zuren gekocht.
    NU staat er op de verpakking 2/a 3 pillen bij elke maaltijd en direct na het trainen..
    Uitgaande van 6 maaltijden zouden dat zo,n 18 pillen per dag zijn en dat lijkt me dus nogal veel..

Wat raden jullie aan als dagelijkse dosering en hebben jullie positieve ervaringen met amino1000 ?

De tuinen hebben trouwens tot en met 8 november 50% korting op veel producten, zoals lijnzaadolie, amino, multivitamine enz. dus snel nog even inkopen!!!

Comment

staat er niet op het potje een adh ??

zo niet zullen ze er vast van uitgaan dat je 3 x eet op een dag
      Who's the Chef

Comment

Ik zou ze alleen voor/tijdens/na je training nemen.
        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Das indd wel erg veel, maar dat is natuurlijk voor de "normale" mens, aangezien wij 6 a7 keer per dag eten, zou ik het doen zoals K.I.R. het zegt.
          Sponsored by:
          Inshapesupplements

Comment

als je na de training al een pwo shake neemt is het niet nodig ze na de training te nemen, je kan deze best nemen bij maaltijden die niet eiwitrijk zijn.

Lees even de stukjes na die big r geplaatst heeft

Grtz
            stil growing

Comment

Ik weet dat dit een oud topic is maar ik ga geen nieuwe openen wat doet het precies Amino 1000 ?
              Wat ben ik een spetter

Comment

ik had ook bij de Tuine een pot amino's van 1500 volgens mij heb je ze ook van 1800 of meer ,maar dan hoef je er minder te nemen omdat er in die van 1500 enz meer Mg aminozuren in zitten (verbeter me als ik het fout heb)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X