Animal pack

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Animal pack

Wie heeft ervaring/informatie over Animal Pack?

Ik zoek een manier om sneller spiermassa op te bouwen. Ik heb verschillende mensen over Animal Pack horen praten maar niemand kan mij precies vertellen wat het is en of het werkt.

Zo niet: wat kan ik het beste gebruiken? Bijvoorbeeld Creatine, Proteine, Shakes, combinatie van verschillende producten, enz....
    "Most people spend life making great plans for it" -El Padrino-

n_klein,

ik heb het zelf nog nooit gebruikt maar als je wat meer info wilt hebben kan je op de volgende site kijken
    www.animalpak.com
    maar geloof niet alles wat ze schrijven. Heel veel produkten doen absoluut niet wat ze beloven is mijn mening. Ik heb heel veel produkten geprobeerd en er waren maar een paar die voor mij goed werkte. Al werkte ze bij andere soms wel goed.
    Als je het wel gaat gebruiken wil je ons dan op de hoogte houden hoe het bevallen is?

Groeten, Ax

DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Ik ga het proberen.

Ik zal jullie op de hoogte houden.

Ook al heb ik besloten: info/ervaringen graag hier posten!
      "Most people spend life making great plans for it" -El Padrino-

Comment

Ik wens je succes, maar ik geloof er niet zo in.

Als je goed kijkt wat ze er in stoppen lijkt het me niet echt dat ze er lang over nagedacht hebben. Ze flikkeren gewoon willekeurig van alles door elkaar: vitamines, mineralen, eiwitten, vetten en kruiden. Ik snap niet zo goed wat het doel is van zo'n chaotische combinatie. Het enige effect is denk ik dat de samenstelling overweldigend lijkt; maar of het ook werkt??
        Blijf met je poten van dat toetsenbord; GA TRAINEN!!!

Comment

Heb ook mijn twijfels maar we gaan het horen!
          In ieder geval succes.

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

heb animal pack al wel geprobeerd, het houdt gewoon vooral een mega-dosis vitaminen in. goed voor als je kuurt ed. maar ik heb er (ben nog natural) niet echt iets van gemerkt. Ok, je hebt al je vitaminen wel binnen met animal pack, maar dat heb je ook met veel lager gedoseerde vitamine-preparaten, die zijn trouwens een pak goedkoper !!

animal stack is dan weer wat anders, dat zijn prohormonen, maar daar geloof ik helemààl niet in.

groeten

ps : als je er toch aan begint, je merkt het wel aan de kleur van je urine

Comment

Klopt helemaal heb ik al met multi vitamine.
              Neem elke ochtend een multi en 2x vit.C en de eerste keer dat je gaat pissen is het wat geler dan normaal
              Rest van de dag zelfs kleurloos maar dat heb je als je veel drinkt ( water )

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Animal pack

Hallo Allemaal ,

Ik heb Animal pack gebruikt maar dan ook creatine en een goede eiwit
                de eiwit heb je gewoon nodig om goed te kunnen herstellen en je spieren genoeg voeding te geven.
                Animal pack had daar eerst ook zo mijn gedachte over maar naa een paar zakjes van 11 pillen begon het zeker wel te werken meer spieren, veel harder zwaar trainen valt wel mee dat zit tussen je oren

ben u overgestapt op Animal pack 2 omdat mijn lichaam aan animal pack gewent was . maar is wel het proberen waard elk lichaam is weer anders
                Groeten,
                Nick

Comment

ik snap dat de nieuwe aan bodynet moeten wennen maar dit is toch echt een hele oude topic uit 2003 ofzo dusseh kijk de datum de volgende keer eve
                  on the road to get huge

Comment

plus het feit dat jij net aan 1 jaar traind en je toch al wel groeit
                    vind ik dat sups zoals animal pack en crea nog geen toegevoegde waarde hebben
                    Who's the Chef

Comment

En gelijk maar gesloten, was idd wel érg oud.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X