Creatine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Creatine

Zoals al eerder vermeld wou ik met Animal Pack beginnen... Dus fijn 'besteld', maar ja wel via via en je weet hoe dat gaat. Grote verhalen maar uit eindelijk zit je te wachten op niets. Dus ik naar de winkel maar nergens te krijgen! (Niet bijdehand worden, ik woon namelijk niet in Nederland   ).

Dus ik zit er over te denken om creatine te gaan gebruiken, mede door de verhalen die ik hier lees. Vragen zijn:

-Wanneer en hoeveel innemen?
    -Wat voor vorm (poeder, capsules...)
    -Combineren met wat anders? (bijv. proteine?)
    -Moet ik wat aanpassen in mijn eet/trainings-schema's?

A.U.B. snel reactie, wil liefst volgende week beginnen!

Thanx!

"Most people spend life making great plans for it" -El Padrino-

Ik zou gewoon poeder nemen, en liefst dan nog 100% creatine monohydraat. Daar betaal je minder aan dan al die voorgefabriceerde combinaties die 'beter' zoudedn opgenomen worden en blablabla.

Neem het gewoon in met dextrose en liefst op een nuchtere maag, dat is perfect voor een goede opname en scheelt een hoop geld erbij ! Zoals ik al in een andere post zei, met een energiedrankje (bv AA) of druivensap vermengen.

Ik neem zelf altijd 5g smorgens, 5g 15min voor de training en 5g na de training. Soms verhoog ik het wel eens een beetje naar 7 tot 10g als ik er zin in heb. Maar meestal dus 5g.

Véél water drinken. 2-3L per dag, of de creatine mist een deel van zijn werking, en je gaat een beetje uitdrogen, hetgaan je groeihormoonpiek na training verlaagt (wat je dus best kan missen he &#33.

Succes !

Comment

Luister naar Dragonx en het komt helemaal goed!

Succes.
      Blijf met je poten van dat toetsenbord; GA TRAINEN!!!

Comment

Helemaal mee eens,alleen direct naar de creatine veel water drinken,daarna een kwartiertje wachten met eten.
        oldpride.nl

Comment

Gewone creatine monohydrate vind ik ook het beste,ik neem deze 15 min voor de traaining in,eerst eet ik een banaan en dan meng ik de 10 g creatine met isostar poeder,zit veel dextrose in,plus smaakt dan ook lekker en is veel goedkoper dan die transport systemen.De creatine over de dag verdelen helpt ook wel,maar ik heb zo de beste ervaring ermee.
          Best kun je ook heel veel water drinken,ik kreeg vroeger buikpijn van creatine maar als je veel water drinkt heb je dat normaal niet.
          greets
          1.74m,80kg,11%vet

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Triceps Master @ Mrt. 31 2003,12:48)]ik kreeg vroeger buikpijn van creatine maar als je veel water drinkt heb je dat normaal niet.
            greets
            Ik bleef er helaas last van houden. Weet niet meer welke ik had maar kreeg na een dag of wat last van buikpijn.
            Dronk toen en nu nog minimaal 4 liter water per dag.

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (n_kleijn @ Mrt. 26 2003,06:04)]-Wat voor vorm (poeder, capsules...)
              Eigenlijk is alles al gezegd al sta ik te kijken dat iedereen zo positief over creatine is
              Maar ABSOLUUT GEEN TABS NEMEN!! wordt moeilijker opgenomen dan poeder.

Grtzzz Ax

Maar ABSOLUUT GEEN TABS NEMEN!! wordt moeilijker opgenomen dan poeder......uh.....was ook al gezegd

Grtzzz Ax
              DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Ik heb 100% creatine monohydraat van Weider gekocht, ga morgen beginnen. Thanx voor de tips.

Comment

Succes en laat ff weten hoe het gaat.

Greets...

Comment

Ben nu 2 weekjes bezig en het bevalt prima! Neem elke ochtend 5 gram op de lege maag, en voor en na de training ook 5 gram. 3 kilo aangekomen maar vooral veel meer kracht tijdens de oefeningen. Bij benchpress gooi ik er 10 kilo meer op dan 2 week geleden!

Maaaarrrrrr.... Helaas gaan de komende weken nogal onregelmatig worden, en zal zeker weten het eten er bij in gaan shieten. Ik hoop dat ik nog tijd kan vinden om te trianen maar dat is niet zeker. Dus ben ik vandaag met de creatine gestopt.

Hoop over 10 week als ik weer in Nederland ben weer serieus bezig te kunnen. Maar ja ik ga het studentenleven in dus ik vrees dat het moeilijk gaat worden....

Studeren = drank = helaas niet echt bevordelijk voor een strak lichaam  

Comment

Het is inderdaad het een of het ander ben ik bang
                      Succes!

Greets...

Comment

"Studeren = drank = helaas niet echt bevordelijk voor een strak lichaam"

Dat bepaal je zelf, de meeste vrienden waar ik mee optrek zuipen ook goed door elk weekend, om maar te zwijgen van de minder getolereerde dope die ze nu en dan wel nemen. Ik zit daar dan met m'n fles water en een shake of andere maaltijd. Ze hebben daar respect voor. Studeren = drank vindt ik een behoorlijk slecht excuus
                        Ondertussen ben ik wel aan het werk, maar toen ik studeerde was het net ook zo !
                        Je moet voor jezelf uitmaken wat het belangrijkste is, wat je prioriteiten zijn, en als dat bodybuilding/fitness is, gà er dan voor !! In het begin zal het wel aanpassen zijn, en effe je karakter harden, maar daarna loopt dat wel los en wil je niet meer terug

Succes !!

Comment

Het was absoluut niet bedoeld als excuus! Natuurlijk heb je het zelf in de hand. Persoonlijk staat bb bij mij hoog op het prioriteiten lijstje, en heb ik er de afgelopen tijd best veel voor opgegeven. Maar ik heb wel bepaalde grenzen. Tijdens het uitgaan drink ik dus rustig wat, ondanks dat ik weet dat het in strijd is met de sport waar ik mee bezig ben. Ik denk dat het voor ieder persoonlijk is waar die grens ligt, en heb veel respect voor mensen zoals Dragon die duidelijk tot het uiterste gaan.

Toch is "studeren = drank" natuurlijk niet helemaal onzin, aangezien het alcohol gebruik van de gemiddelde student behoorlijk hoger ligt dan van welke andere bevolkingsgroep dan ook.

Eigenlijk denk ik dat dit best een interessante discussie kan worden, de vraag hoever je voor bb wil gaan. Ik zal hem even onder "algemeen" posten.

Comment

Is ook zeker voor iedereen een persoonlijke keuze.
                            de mijne is dan ook als je er voor gaat dan meteen ook helemaal

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X