Hulp met zoeken beste whey eiwit

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hulp met zoeken beste whey eiwit

Hallo,

Ik heb wat hulp nodig betreffende het zoeken van het beste whey eiwit preparaat. Ik gebruik elke keer een ander en wilde is goed advies welke nu echt de beste is. Dus ik naar zo'n winkel en die adviseerde mij het volgende:

Infusion is een State of the Art maaltijd vervanger en bevat maar liefst 47 gram speciaal ontwikkelde proteïne Matrix, Het voorziet uw lichaam van een ''Time Released'' proteïne mix van Whey proteïne Isolaat en Concentraat, Caseinaat, Colostrum en Alpha- Lactalbumine. Deze perfecte combinatie van verschillende soorten eiwit levert uw lichaam spieropbouwende aminozuren welke maar liefst 6 uur werkzaam zijn. Infusion is voorzien van EFA's (esentiële (on) verzadigde vetzuren) Flax Seed Oil en CLA. Verder is Infusion verrijkt met ingrediënten welke zorgen voor eeen gezonde darm flora en ondersteund u bij het verteren van de proteïne wat zorgt voor een hogere en verbeterde opname. Infusion bevat toegevoegde glutamine peptide, wat zorgt voor een verhoogde spiercel volume, het gaat spierafbraak tegen en bevorderd een gezond immuun systeem. Infusion bevat weinig koolhydraten, dus is ideaal te gebruiken in elk dieet, bevat toegevoegde vezels, waardoor de spijsvertering schoon en gezond blijft.

Het is best aan de prijs en vroeg me af of iemand hier al ervaringen mee had voordat ik zoiets duurs aanschaf wat kwalitatief helemaal niet beter is. Ook las ik wat over Nectar van syntrax hier op het forum hoe is die bijvoorbeeld in verhouding met deze? Misschien hebben jullie zelf nog een merk als idee. Bedankt alvast

Ken het product van naam, heb er zelf geen ervaring mee. Het klinkt als een goed product.

Er zijn heel veel whey poeders op de markt. Ik heb er al aardig veel geprobeerd. Smaak is toch wel het belangrijkste vind ik. Uiteraard moet het ook goed mengen, en de prijs vind ik ook belangrijk.

Over het algemeen zijn de duurdere soorten kwalitatief wel beter. Hoe groter de hoeveelheid hoe goedkoper vaak.

Conclusie: wat iemand een goede whey proteine vind is persoonlijk.
    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

idd goede whey intereseerd me niet. hoe weet je of die het doet.gewoon een goede smaak/prijs zoeken. ik heb die van xxl die zakken van 100 euros.

Comment

smaak prijs is bij mij ook het belangrijkst
        Who's the Chef

Comment

Originally posted by punani
          ik heb die van xxl die zakken van 100 euros.
          Bestel ook altijd bij xxlnutrition, goed spul voor een lage prijs.

Comment

ik ook xxlnutrition, goede smaak, mengt goed, prijs ook prima.
            Ik ga nu ook geen andere meer proberen, heb al veel vieze gehad, die niet goed mengen, probeer dat maar eens op te drinken.

Choco vind ik het lekkerst, dan proef je de eiwitten niet zo erg.
            Sponsored by:
            Inshapesupplements

Comment

Proef jij de eiwitten?

Waar smaken deze naar dan?

Comment

[QUOTE=corina]ik ook xxlnutrition, goede smaak, mengt goed, prijs ook prima.
                Ik ga nu ook geen andere meer proberen, heb al veel vieze gehad, die niet goed mengen, probeer dat maar eens op te drinken.

QUOTE]

klinkt goed. heb hier nog aantal kg van protech. BAH!!! aardbei. het ruikt lekker maar het mixt niet en is vies.vooral ook doordat het niet mengt. klonten, poederig.
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Deze is het geworden, zal jullie op de hoogte houden. Kennen jullie deze, de ervaringen op diverse forums waren positief en wordt betiteld als de beste. Afwachten dus...

Muscle Tech Nitro-Tech 908 gram

Het miljoenenbudget van het MuscleTech´s onderzoeksteam, gecombineerd met vier jaar lang uitgebreide onderzoek, testen en klinische studies heeft geleid tot de ontwikkeling van een nieuwe en gepatenteerde proteïneformule: Nitro-Tech. Nitro-Tech vertegenwoordigt ‘s werelds eerste stikstoftransporttechnologie. Een technologie die wetenschappelijk ontworpen is om meer aminozuren naar uw spiercellen te transporteren. Dit resulteert in grotere toenames in spiermassa en spierkracht. MuscleTech heeft verschillende nieuwe anabolische (opbouwende) stoffen ontdekt die de beperkingen van het menselijk lichaam om weiproteïne maximaal te benutten, opheffen. Deze revolutionaire drie nieuwe stoffen zijn: SynthePro™, Nitroxen™ en Insulogen™. Ze kunnen synergetisch samenwerken om de anabolische eigenschappen van wei- proteïne te versterken. SynthePro is een exclusieve mix van weiproteïne, waaronder wei- peptiden en een nieuwe 97% weiproteïne-isolaat. Dit is de hoogste kwaliteit isolaat ter wereld en is nog nooit in de sportsupplementen-industrie gebruikt.

Samenstelling:
                  Inhoud Per Serving (28,5 gram)
                  Calorien 110
                  - calorien uit vetten 15
                  Totaal vetten 1,5 gram
                  - verzadigde vetten 1 gram
                  Cholesterol 40 mg
                  Sodium 60 mg
                  Totaal koolhydraten 3 gram
                  - voedingsvezel 1 gram
                  - suikers 2 gram
                  Proteine 20 gram
                  Vitamine E 30 IE
                  Vitamine B6 10,5 mg
                  Foliumzuur 400 mcg
                  Calcium 140 mg
                  IJzer 0,36 mg
                  Fosfor 100 mg
                  Magnesium 50 mg
                  Sodium 60 mg
                  Potassium 180 mg
                  Gebruik en dosering:
                  Meng 1-2 lepels Nitrotech met 250 ml vetarme melk. Voor een optimaal resultaat, gebruik 3 maal per dag en direct na de training. Consitent gebruik zorgt voor nog betere resultaten
                  (minimaal 6 weken achter elkaar).
                  Bijwerkingen:
                  Geen bijwerkingen bekend.
                  Combinaties met andere preparaten:
                  Goed te combineren met andere voedingssupplementen.

Comment

Dat is zeker een goed product, maar wel erg duur. Zowiezo is alles van dat merk heel duur.

Comment

ziet er duur uit ook ja

prijs kwaliteit verhouding is verre weg van optimaal
                      Who's the Chef

Comment

@Achilles
                        Is moeilijk uitleggen hoe eiwitten smaken, ik vind het een overheersende smaak iig, waarvan ik kotsneigingen krijg.
                        Heb ik chocosmaak dan proef ik dat niet zo.
                        Sponsored by:
                        Inshapesupplements

Comment

goede eiwit hier ben ik zelf zeer tevreden mee!!
                          Last edited by terror; 16-04-2006, 17:56.
                          ''I'm proud to this is all natural babe!!"

Comment

ach zolang het maar een banaan smaakje heeft :P

Comment

ik heb altijd isopure... maar ja ik vind die lekker, is wel iets duurder dan whey.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X