heb wat antwoorden nodig a.u.b. :) ?!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• heb wat antwoorden nodig a.u.b. :) ?!

ben 19 jaar en weeg ong. 75 kg. Heb al wel enig resultaat etc etc omdat ik eiglijk altijd al wel aan sport heb gedaan.

enja natuurlijk zie ik nog weinig resultaat..achja wel wat maja ben ook nog niet zo lang bezig.

Ik heb gisteren dit besteld op http://www.vitamins.nl

-Extra-Sterk HMB
    -Hard Body
    -Perfect Abs
    -Spierballen
    -Hard Body Shake % Go
    -Power Creatine

omdat ik die dingen aangeraden kreeg.

Nou hoor ik ook veel mensen praten over dit :

http://www.vitamust.nl/fitnessbooster.html

Of is dat juist heel slecht ?

en nee ik begin zoiezo niet aan anabolen..al die rare bijwerkingen enzo.

ik heb wel een paar vragen!

1:Hoe pas ik mijn eetschema goed aan.

2:Hoeveel moet ik dan trainen voor dat schema

3!)En hoe zit dat nou eigenlijk met die fitnessbooster op die site (staat boven aangegeven),,is dat goed...slecht.. te vergelijken met anabole s. of juist niet...wat?

wantja ik kan wel die supplementen gaan gebruiken Maaarja zonder een goed eetschema van hoogwaardige proteienen vetten en eiwitten etc. gebruik in die supplementen ook voor nix!

kan iemand mij hierbij helpen..

alleinformatie of toevoegende dingen zou fijn zijn..

Originally posted by Spiros

Ik heb gisteren dit besteld op http://www.vitamins.nl

-Extra-Sterk HMB
    -Hard Body
    -Perfect Abs
    -Spierballen
    -Hard Body Shake % Go
    -Power Creatine
    Train je al lang? En je hebt dat toch niet allemaal besteld omdat een paar mensen zeiden dat dat goed is voor je? Wat heb dat je gekost als ik vragen mag?
    "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

alleen power creatine-hard body en perfect abs

Comment

Zorg dat je minstens 5 keer perdag kan eten, bij elke maaltijd kh die laag staan op de glygemische index en proteinen, probeer elke 3 uur proteinen te eten, vis, kip, eieren, graanprodukten, rood vlees, magere kwark , .....

Stel zelf eens een schema op en dan zullen wij hier daar op en aanmerkingen geven

Wat betreft al die sups, als je u multivitamienen, vit c, eiwitten en misschien bcaa hebt heb je voldoende al de rest is weggesmeten geld

Grtz
        stil growing

Comment

+ Creatine erbij

Comment

welkom hier

als je net begind met trainen heb je zo ie zo niet echt sups nodig om te groeien want dat gaat vanzelf wel je zou eiwitten kunnen nemen envtueel.

als je eten in orde is en je traind goed moet je gainen
            Who's the Chef

Comment

he is goed ik zal vanmiddag een eetschema opstellen (aangezien ik atm op mijn stage bedrijf ben ..reclamebureau..maar ok)

Dus die zal ik vanmiddag poste en dan ziek wel wat iedereen eropt e zeggen heeft qua verbeteringen, ik zal ook creatine erin verwerken ..etc ..dan hoor ik het wel

waarschijnlijk kan ik wel pas kijken rond 9 uur ofzo moet nog traine vanavond he

Comment

geeft niet jonge als je iets post is het niet na een paar uur er af hoor blijft hier voor altijd staan

kijk voor je iets maakt naar andere schema's en neem er 1 als voorbeeld
                Who's the Chef

Comment

he is goed, het schema zal vandaag wel een keer verschijne op 't forum

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X