spieropbouw..vanamax??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• spieropbouw..vanamax??

dit staat op :

http://www.bodystore.nl/vanamax/vanamax.php

Voor wie is het:
    - iedereen die snel meer spiermassa wil opbouwen.
    - duursporters die sneller willen herstellen en later willen verzuren.
    het stukje:

"- duursporters die sneller willen herstellen en later willen verzuren."
    is dat nou verzuren dat je gelijk na de training beter herstel heb en de volgende dag pas wat voelt of is dat op een langere basis wvan weken...maanden ???? :S

in snap niet helemaal je vraag maar verzuren is als je een bepaalde beweging niet meer kan maken niet omdat je de kracht meer hebt maar omdat er een dusdanige hoeveelheid lactaat in je spieren aanwezig is dat je de beweging moet staken.
    Last edited by Been; 22-03-2006, 17:42.
    Who's the Chef

Comment

Last edited by Spiros; 22-03-2006, 17:44.

Comment

zij bedoelen waarschijnlijk met later verzuren dat je het langer kan vol houden voor je verzuurd
        niet later in je leven maar dat ne dus bijv normaal na 10min verzuurd nu pas na 20min
        Who's the Chef

Comment

Als ik het zo lees krijg ik het idee dat jij het leest als 'het later willen bezuren' Spiros.
          Dat zou niemand in zijn reclamepraatje zetten hoor dus het wordt bedoeld zoals Been al aangeeft.

Zou me trouwens niet teveel met al dit soort dingen bezig houden, het overgrote deel van de supplementen doet nog geen paar procent van wat het belooft en kost alleen maar waanzinnig veel geld.
          Dat geld kun je beter uitgeven aan goede voeding, een pot eiwitten en eventueel creatine of een fatburner als je dat persé wilt. Concentreer je op de basis (zijnde voeding, training en rust) en je zult versteld staan van de resultaten en aardig wat geld in je zak houden!

Comment

ja das waar !

nee was niet zo serieus bedoeld..en ik ag het ook zeker niet kopen hoor daarnievan.. alleen het ik vond het zo raar de beschrijving dan..

ik heb op 't moment wel wat dingen maar het enige waar ik mee doorga is de creatine en de whey/eiwit shakes.. meer nie..

maar ik wil wel graag dingen weten, en hoe het dus werkt enzo.

daarvoor ben ik toen de tijd ook op dit forum terechtgekomen,,

Comment

gelijk heb je kerel vragen mag en kan altijd daar voor zit je goed

hmb zou je nog kunnen nemen bij je crea en bcaa is ook wel redelijk effectief
              Who's the Chef

Comment

ja hmb heb ik ook ja.. maja daar wou iki niet mee doorgaan..weinig effect volgens mij..+ je moet er veel van inemen :S..en dan ist snel op dus erg duurzaam is het niet..kzie wel

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X